sâmbătă, 20 februarie 2021

PORUNCĂ PENTRU MINE , DE LA MANTUITORUL NOSTRU IISUS HRISTOS !

    

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

                                .

                                         20 Februarie 2021,ora 5,27 !        


                                                        Dragii mei,

În aceasta dimineata, o lumina alba si orbitor de stralucitoare ma trezeste,dar eu nu deschid ochii deoarece,vedeam cu ei inchisi ceea ce nu pot vedea cu ei deschisi.Ce vedeam? Mă vedeam pe mine stand in genunchi in coltisorul meu de Rai din camera mea, si ma rugam cu glas tare la scumpul nostru Mantuitor si Îi spuneam in Rugaciunile mele asa:

                          "Scumpul meu Iisus,porunceste Doamne, si toate cate Tu vei dori,pe toate le voi implni cu Credinta,cu Dragoste ,cu toata fiinta mea."

Moment in care,in faţa mea apare Insusi Iisus Hristos si-mi porunceste asa:

                                                "Scrie-Mă !"              

Iar ceea ce Mantuitorul mi-a poruncit,a lasat scris si-n aer cu litere de aur,exact in locul in care mi se aratase,asa:       

                                                         "Scrie-Mă !"        


.
Apoi,totul a disparut dragilor.
Iar eu am deschis ochii mei si am scris in caietul de la capatâiul meu,ceea ce am vazut si am auzit.
Trebuie sa va spun dragilor ,ca inca din 1997 scriu in caiete(sute) tot ce Bunul Dumnezeu si Măicuta Domnului imi arata,imi graieste cu Voia Sa si cu Puterea Duhului Celui Prea Sfant. 
Si voi scrie dragii mei, voi scrie atâta timp cât voi auzi Graiul Duhului Sfant,atâta timp cât voi trăi pe acest pămant,căci numai asa voi putea implini Porunca Mantuitorului Hristos ,numai asa voi putea face cunoscut CUVANTUL Său curat si neintinat!
Sa ne inchinam fratilor,sa ne inchinam Duhului Sfant,sa-L chemam in ajutorul nostru in fiecare clipa a vietii noastre,sa ne inchinam Maicii Lui Dumnezeu care este grabnic ajutatoare cu Rugaciunile Sale la Fiul Său, pentru iertarea pacatelor noastre,Amin!
Cu dragoste,Maria.

Un comentariu:

  1. Doamna Maria toata stima si respectul pentru ca BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului va dăruit acest dar minunat.
    BUNUL Dumnezeu sa va binecuvinteze si pe noi 💐

    RăspundețiȘtergere