marți, 23 februarie 2021

GLASUL LUI DUMNEZEU, PENTRU NOI TOTI !

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  


                                           Dragii mei,

Desi era ora 6 dimineata,eram treaza si stăteam în pat cu ochii inchisi fiind ,admirand Cerul Lui Dumnezeu. Eu vad cu ochii inchisi,ceea ce niciodata nu pot vedea cu ei deschisi.Cu ochii deschisi ,vad lumea cu toate ale ei. Dar atunci cand inchid ochii,dispar toate obstacolele lumii,toate zidurile,toate bogatiile lumii si astfel,vad bogatiile Ceresti. Vad Cerul Lui Dumnezeu si Minunile care -mi sunt ingaduite a le vedea. 
Brusc, imi aud propriul glas fara ca eu sa deschid gura mea, glasul sufletului meu spune cu dragoste infintă aşa :

                   Tu esti Dumnezeul meu,Doamne!
                  Şi noi toti suntem Lucrul mâinilor Tale,Doamne!"

Clipă în care, în Cerul bleu stralucitor, in Cerul văzut de noi se intâmplă o mare Minune!
Dragii mei, Cerul senin pe vare il vedem cu totii, se deschide in două părţi, exact ca o cortina.
In acest Cer bleu, a apărut Cerul  in care erau  Ochii Lui Dumnezeu.


Acest Cer in care erau Ochii lui Dumnezeu, era un Cer ca din Soare,era orbitor de stralucitor ! 
Vedeam un Cer orbitor de stralucitor,cât o mie de Sori la un loc !
Aici, in mijlocul Cerului de Soare au apărut doua romburi la verticala,asezate la mica distanta unul faţă de altul.
Rombul la interior avea culoarea liliacului roziu cu nuanţe de violet.
În fiecare romb,exact in mijlocul lui, era cate un ochi ca de soare,un auriu orbitor de stralucitor. 

Ambele Romburi (ambii ochi), străluceau orbitor de tare in roziul din romb. Erau ochii Lui Dumnezeu!
În jurul ochilor Lui Dumnezeu, a apărut o Lumina alba si orbitor de stralucitoare.
Moment in care, aud glas din Cerul sfant al Lui Dumnezeu ,din Cerul in care vedeam Ochii Lui Dumnezeu,un glas rasunator care graia asa: 

                   "Este momentul ca Lucrarea,ca aceasta Lucrare scumpa ,sa vie cu voi cu toti!"

Apoi, in cealalta clipă tresalt puternic in patul meu, ca la un şoc electric ,deschid ochii ,am lacrimi pe obraji si ma grabesc a-mi nota toate cate am vazut si auzit  in caietul meu de suflet, caiet ce -l ţin sub căpătâiul meu zi si noapte.
Dragii mei,ceea ce eu fac  in prezent ,adica ,tot ceea ce scriu aici pe Blogul Lui Dumnezeu ,este rezultatul a 24 de ani de munca sufleteasca si trupeasca. Este  cu adevărat o Lucrare a Lui Dumnezeu! Este Lucrarea scumpa care intra in inima si-n sufletul fiecaruia dintre voi dragilor,a celor care citesc cu drag si cu dragoste acest Blog Divin.
Dragii mei, ştiu ca toate câte trăiesc au un anume scop !
Iar ceea ce va urma ,va fi ceva dumnezeiesc de frumos si de minunat, si multi, extrem de multi dintre cei care se autodeclarau ATEI convinsi, se vor intoarce la CREDINŢĂ, se vor intoarce la DUMNEZEU căindu-se ca au ratacit CALEA !
Aveţi grijă fraţilor, sa nu rataciţi CALEA  cea bineplăcuta LUI DUMNEZEU !
Mergeti la SFANTA  BISERICA in zilele de SFANTA  SARBĂTOARE, participaţi la SFANTA  şi Dumnezeiasca Liturghie dragilor,  marturisiti-vă la PREOT, faceţi fapte de milostenie celor saraci, tineţi POST si rugati-va neincetat. 
Asta ce inseamna?
Inseamna ca , atunci cand mergem pe strada sau la munca, decat sa cantam sau sa fredonam nu stiu ce melodie, mai bine inalţăm în gândul nostru O RUGACIUNE pe care o stim sau si cea mai scurta RUGACIUNEA  INIMII, care este asa:

             "DOAMNE  IISUSE  HRISTOASE,
                FIUL  LUI  DUMNEZEU
                MILOSTIV  FII MIE PĂCĂTOSUL!" 

                               Ca intotdeauna, 
                    cu dragoste ,Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu