marți, 23 februarie 2021

DUMNEZEU M-A DUS IN CER, M -A DUS PE FUNDUL MĂRII !

 

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  



                                      Dragii mei,


Eram trează si asa cu ochii inchisi stand, admiram Tainele Cerului Sfant si
 mă minunam de toate strălucirile pe care le vedeam când ,brusc îmi aud propriul glas fără ca eu sa deschid gura mea.
Era glasul sufletului meu care ,făcea o marturisire.
 Citez :

             " Când închid ochii , pentru mine  nu există decât Lumină !"
                                          
Moment in care, aud glasuri ca de Îngeri ce cântau dumnezeiesc de frumos şi care ,aduceau cântec de Slava si de Lauda  Luminii sfinte a Lui Dumnezeu,cântând fara de oprire asa:

                "Lumină,Lumină,Lumină !"

Şi iarăşi glasul meu , a sufletului meu graieste asa:

                "Lumină sub Mare !"

Şi eram dragilor,eram cu Voia Lui Dumnezeu pe fundul Mării.
Iar daca peştii si toate vietăţile înotau, eu dragilor, eram atrasă ca de un magnet puternic si nevazut, eram plimbată pe fundul Mării unde este dumnezeiesc de frumos!
Şi pe fundul Mării sunt denivelări dragii mei,asa ca pe pământ.
 Acolo sunt multe denivelări, a crescut multă vegetaţie de un verde crud, simţeam gustul apei, simteam mirosul puternic de alge si peste, precum şi mirosul de vegetaţie.
Aşa ca pe Pământ, şi în Mare sunt multe taine si ascunzişuri.
Marea Neagra era luminată ca ziua .
 Mă strecuram printre denivelări şi vegetaţie, ca prin alunecare si cu foarte mare usurinţă, mai ceva decât un peşte.
Şi corul de Îngeri, cântă din nou :
    "Lumină,Lumină,Lumină !"
               Iar glasul sufletului meu, spune fara ca eu sa deschid gura mea, spune asa:

                  "Lumină sub ochii mei inchisi!"
Şi în această clipă dragilor,sunt înconjurată de un Cer albastru violet catifelat ,iar din ochii mei închişi izvorau  cărări  de Lumină.
Vedeam Lumină albă orbitor de strălucitoare, vedeam Lumină  aurie ca de Soare.
Lumină care, atunci când iesea din ochii mei ca niste raze conice, când ajungeau sus în Cer, se transforma în Chipuri de Sfinti.
Pot sa va marturisesc dragii mei ca ,m-am simţit atât de ocrotită şi mi-a dat atât de multă putere sufletească.
Pe mine nu mă sperie aceste Minuni, ci îmi dau putere ca sa trec mai usor peste necazurile vieţii si să nu pun preţ pe bunurile materiale. 
Şi iată cum dragilor, stau nopţile şi zilele cu dragoste şi cu toată fiinţa mea, ca să vă aduc şi vouă Cuvantul Lui Dumnezeu si mai intâi de toate sa implinesc Voia Lui Dumnezeu,si anume,aceea de a scrie toate cate vad si toate cate aud.
Să nu vă îndoiţi nicicând, de toate câte scriu dragii mei! 
Cu adevărat nu de la mine le spun sau le scriu dragii mei, ci de la Duhul Cel Prea Sfant sunt toate.
Sa ne inchinam cu totii Prea Sfintei Treimi si Maicii Prea Curatei Fecioare Maria,sa multumim in fiecare clipa ca suntem in viata,ca suntem sanatosi si ca ne putem bucura de atatea frumuseti ale acestei Lumi.
Sa cerem iertare pentru toate cate am gresit cu voie sau fara de voie ,si nu in ultimul rand,sa facem fapte bune si sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine.
                               Cu dragoste ,Maria.

9 comentarii:

  1. Cine la inteles vreodata pe dumnezeu? Sa ii cunoasca adevaratele intentii,cine? Cine stie cu adevarat toate aceste lucruri sa infaptuit dupa voia Lui? Eu stiu, dar voi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 08:54
      Ar fi bine daca ai sti sa scrii corect.

      Ștergere
  2. O noua alunecare de teren. Exact cum au prezis samanii peruvieni. Imagini teribile în Italia, unde o alunecare de teren a aruncat în mare 200 de sicrie.
    https://www.digi24.ro/stiri/externe/imagini-teribile-in-italia-unde-o-alunecare-de-teren-a-aruncat-in-mare-200-de-sicrie-1456863

    RăspundețiȘtergere
  3. Atac cu rachete asupra ambasadei SUA din Irak
    Cel puţin trei rachete au vizat luni ambasada SUA la Bagdad, au declarat pentru AFP surse de securitate, acesta fiind al treilea atac împotriva unor obiective occidentale în Irak. Urmează si alte atacuri teroriste cat de curând!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 17.32 da, vor urma atacuri teroriste la tine acasa daca nu te potolesti cu prostiile.

      Ștergere
    2. Pai stiti unde locuieste 17.32? Aveti adresa lui?

      Ștergere
  4. Pai si daca nu le arunca in mare probabil ii facesu cenusa ..
    Tot raul spre bine

    RăspundețiȘtergere
  5. Aceste vedenii cadou si uneori revelatii si profetii sint un lucru mai des intilnit in cazul credinciosilor sporiti sau calauziti special. Multi le tin pt ei altii le destainuie apropiatilor ori le scriu daca stiu sa scrie (in decursul secolelor nu stiau decit putini sa scrie). Putine au ajuns la cunoastere publica chiar si azi. Unele fiind doar pt ce e in sufletul lor.

    RăspundețiȘtergere