miercuri, 27 aprilie 2016

ZĂPADĂ ! ZĂPADĂ ! ZĂPADĂ !

                                                         25 Aprilie 2016,ora 14,38 !

                                             Dragii mei,

În aceasta după amiaza , in timp ce scriam aici pe Blog, văd în fața mea,un bărbat intre doua varste, care imi spune punându-si si trei degete pe pieptul său:



                                                                Image result for IARNA.

          ”Zăpada cea mai mare,în zona noastră!”

Dragii mei, chiar daca suntem la final de Aprilie, vom auzi că pe undeva ,Iarna se va intoarce,fie numai si pentru  o zi.
                                          Cu dragoste,Maria.  .

12 comentarii:

  1. Asteptam tot ce ne trimite divinitatea ! Meritam orice !

    RăspundețiȘtergere
  2. Asteptati.dar faceti-o in spatiul intercarpatic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Madus,de ce tot zici tu ca e mai bine in spatiul intracarpatic?Slvia.

      Ștergere
    2. Daca te uiti atenta la poza din avatarul meu vei observa ca muntii carpati au forma unei arce privita de sus.creatorul meu terra a construit-o pt voi oamenii ca la urmatorul mare potop sa va adopostiti in ea.e perfecta pt a sparge valurile uriase care stau sa vina.dar bineinteles ca nimeni nu o sa creada asta exact cum nici pe noe nu la crezut nimeni.se apropie timpul cand terra va aduce omenirea din nou la stadiul de era primitiva.de ce?pt ca oamenii ii erau mai utili ei atunci decat acum.acum sunt doar o povara pt ea o povara care nu stie sa aprecieze ce le ofera.

      Ștergere
  3. http://www.bbc.co.uk/news/uk-36145100

    RăspundețiȘtergere
  4. Divinitatea trimite multa iubire si multe raze de lumina. Ceea ce este in afara acestora vin din alta parte.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.mediafax.ro/life-inedit/e-aproape-luna-mai-dar-ninge-la-londra-caderi-masive-de-zapada-in-marea-britanie-galerie-foto-video-15273867

    RăspundețiȘtergere
  6. A mai auzit cineva pana acum de "zapada mieilor"? E un fenomen care se intampla anual, nu e nimic deosebit. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. La munte a nins si s- a depus strat consistent. Vremea a luat- o razna, ca si oamenii! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere