luni, 25 aprilie 2016

ÎN ROMÂNIA , SE VA ÎNTÂMPLA CEVA ÎNALT !

                                                                     
                                26  Mai 2014 ,ora 6,10  dimineaţa !

                                               Dragii mei,

Astăzi dimineaţă dragilor, deşi dormeam simţeam în ochii mei O Lumină albă ,orbitor de stralucitoare ,care pulsa încontinuu.
Mă trezesc, dar fără ca să deschid ochii şi astfel văd cu ei închişi ceva uimitor !
Văd un Cer de noapte albastră strălucitoare , care este chiar sub plafonul camerei mele, deasupra patului meu.
Şi astfel ,văd sub plafonul camerei mele, la vertical ,O  SFÂNTĂ  CRUCE mare din lemn, de culoare maro- neagră, ce era într-un semi-întuneric.
Pe Sfînta Cruce fraţilor, stătea răstignit cu adevărat IISUS  HRISTOS , Fiul Lui Dumnezeu şi Mântuitorul Lumii.
Vedeam în relief Trupului Domnului , care  era tare slab , extrem de slab, si bratele Sale erau mult Rastignite deasupra umerilor Săi .
În spatele  Sfintei Cruci cu IIsus  răstignit, O Lumină albastra transparentă pulsa precum o inimă.
Am plâns la vederea Domnului răstignit pe Cruce, care părea că stătuse în plafon deasupra patului meu ,toată noaptea !
Aud Glas fraţilor, Glasul Mântuitorului , care îmi spune cu dragoste aşa :
                    "Dă-te în Sânurile  Mele , aşa cum este scris "!

După care , Sfânta  Cruce cu tot cu Iisus răstignit a plutit spre Sfânta Icoană de pe perete, care reprezintă Înălţarea Domnului, şi a intrat în ea. 
Şi care ,Mare şi Sfântă Sărbătoare este peste numai 2  zile !
Acum, aud din nou un alt Glas, care spune :
           
                       "În România , se  va  întâmpla  ceva  Înalt "!

Dragii mei, sunt uimită de toate câte trăiesc, sunt fericită sufleteşte şi niciodată nu o să pot răsplăti Bunului Dumnezeu şi Măicuţei Domnului , pentru toate aceste Minuni, pe care le trăiesc şi le văd peste tot în jurul meu .
Cu toţii dragilor putem trăi astfel de Minuni ! Trebuie doar să credem în Minuni şi să le acceptăm în inima şi-n sufletul nostru, ca fiind de la DUMNEZEU şi MAICA DOMNULUI, spre întărirea noastră în Credinţă !
                                            Cu dragoste, Maria.

18 comentarii:

  1. Inaltarea Domnului e la 40 de zile de la Inviere, nu? Poate la catolici e peste 2 zile...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inaltarea in 2014 a fost pe 29 Mai, dar se pare ca n-ati citit data cand a fost scris articolul (scris in caiet, nu publicat pe Blog):
      ÎN ROMÂNIA , SE VA ÎNTÂMPLA CEVA ÎNALT !

      26 Mai 2014 ,ora 6,10 dimineaţa !

      Ștergere
  2. DOAMNA MARIA,VĂ IUBESC.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriel baiatule , pe unde ai fost ? Ce e cu tine ?

      Ștergere
    2. Nu-mi vine sa cred ca acum va e dor de Gabriel.Sa inteleg ca are mai multa importanta decat sensul cuvintelor Mariei?Mmh..nasol

      Ștergere
    3. Bine ai venit GABRIEL! Te-ai supărat pe mine? Iată-mă!

      Ștergere
    4. NU MAM SUPARAT,CRISTINA.TRAIM INTR-O LUME A PARADOXURILOR ȘI SE PARE CĂ DUMNEZEU E PARADOXAL.

      Ștergere
    5. Este paradoxal pentru cei ce nu inteleg.

      Ștergere
    6. AȘA ESTE DOMNULE EMANUEL,DAR TOTUȘI E PARADOXAL ȘI PENTRU CEI CE ÎL ÎNŢELEG.PENTRU CĂ ESTE ȘI NU ESTE.

      Ștergere
    7. cei care inteleg nu mai cred, STIU!

      Ștergere
  3. Bunul Dumnezeu va veni deasupra Romaniei.Si in tara la noi se va descoperi ceva care ne va schimba pe toti in foarte,foarte bine.Aceste minuni vor fi cand vrea Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poți să detailiezi mai bine anonim 10:41.Știi ceva mai mult decit atit .

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt nascuta. in Moldova si locuiesc. departe de casa , si il astept pe IISUS din 24 iunie 2005. Credeti in bunul Dumnezeu ca el va da raspunsul.Mai mult nu am voie sa spun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din moment ce nu aveti voie sa spuneti nimic , nici nu ati spus nimic ! Chiar nu inteleg pe cei care tin pentru ei ceea ce cred ca ar fi normal sa stie si altii . Mai bine te abtii sa spui acel nimic pe care tot nu poti sa-l spui !

      Ștergere
    2. Nu aveti voie sa spuneti pentru ca nu stiti nimic.

      Ștergere
  6. Subscriu anonim22:01.Alina

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca aveti ceva de spus, daca stiti ceva, spuneti, nu va mai dati profeti ca sa pareti interesanti. „Nu am voie sa spun!” Atunci de ce mai comentati aiurea??? Ca sa faceti valva inutil?

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne fereste.M-am. speriat cand am citit comentarile voastre.Nu comparati raspunsul meu cu informatiile Mariei.Eu sunt o pacatoasa si nu ma joc cu cuvintele si puterea lui Dumnezeu.I-mi este foarte frica de puterea si pedeapsa lui Dumnezeu, la ce am in 2005 intr-o manastire.Din acea zi il iubesc foarte mult pe Isus si nu pot sa traiesc fara ajutorul lui chiar daca nu il vad ca Maria, dar il simt foarte aproape de noi.Eu cred foarte mult in profetii si in special a parintelui Arsenie Boca.El a fost si este un sfant pentru mine si nici el nu a raspuns unde se va descoperi acea minune in tara la noi pentr-ca raspunsul este numai la. IISUS HRISTOS. Eu o respect pe Maria si stiu ca ia este o sfinta pentru mine si toate informatiole cate le scrie sunt de la DUHUL SFANT.

    RăspundețiȘtergere