joi, 21 aprilie 2016

ZĂPADĂ NOUĂ ,LA VEST SI NORD VEST !

                                                          20 Aprilie 2016,ora 16,30 !

                                                       Dragii mei, 

În aceasta după amiaza, in timp ce scriam aici pe BLOG, vad dragilor o strada spre Nord , chiar Nord -Vest, în care o masina era trasa pe dreapta ,iar soferul se chinuia ca sa indepărteze zăpada proaspat căzută, deoarece ,era prea mare si nu mai putea înainta.
 Image result for zapada.
Dragii mei, chiar daca suntem la final de aprilie, vom auzi de zăpada nou căzuta, si care zăpada ,va ingreuna circulatia de orice fel.
                                           Cu dragoste,Maria. 

4 comentarii:

  1. Iarasi vine zapada? Ufff...

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne te tog nu ne pedepsi dupa pacatele noastre.Stiu ca tot ce ne dai le meritam.Stiu ca foarte mult iubesri tara noastra ,si toate cate ne dai sunt pentru ca sa ne intoarcem la tine.Lumea nu stie ca aceasta tara sa devina sfanta a trebuit sa o incerci cu de toate.Toate suferintele sunt de la tine Doamne..Uni e judeca pe alti chiar si pe alesii aceste tari, dar nu se judeca pe ei inainte de ia judeca pe alti.Daca noi ne-am judeca primadata pe noi,si faptele nosstre nu vom mai vedea defectele la alti.Eu cred ca nu avem voie sa nu judecam pe nimeni , ca doar unu singur este care ne judeca pe toti.El este Isus Hristos.Ginditi in fiecare clipa pozitiv, o sa fiti mai sanatosi, lasatii pe fiecare in parte sa-si duca cruce cu faptele lor,cu zice Parintele Arseni Boca,nu judecati penimeni,ca veti fi judecati.Eu cred foarte mult in profetiile si invataturile parintelui Arsenie Boca, si mai stu ca Dumnezeu lucreaza prin oameni din intreaga lume,cine are minte,sa ia aminte.Nu stiu cine este Maria dar am stat si cugetat un timp si am inteles ca este aleasa de Dumnezeu.Daca Maria sau alta persoana miar spune ca la capatul.pamantului vine Isus eu as merge pe jos pana acolo si cand ajung acalo aflu ca am fost mintita,nu o judec pe acea persoana ma rog pentru ia, ca numai dumnezeu o va judeca pentru fapta sa.Nu judecati,ca veti fi judecati pentru faptele voastre.Mai bine sa ne rugam sa nu ne pedepseasca Dumnezeu si.mai rau .Sa nu ne dea foamete ca e mult mai rau decat cutremurul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat, nu judecati, caci judecata este doar a lui Dumnezeu.

      Ștergere
  3. Zapada mieilor...in fiecare an e la fel

    RăspundețiȘtergere