luni, 18 aprilie 2016

PREMIERUL ISRAELIAN !


                                                            17 Aprilie 2016,ora 16,05 !

                                                     Dragii mei, 

În aceasta după amiaza ,in timp ce mă odihneam putin, aud un glas care spune doar două cuvinte.
Aceste cuvinte erau:
Related image     ”Premierul israelian !”


Apoi glasul dispare,iar eu rămân gânditoare la aceste două cuvinte,simple la prima vedere.
Dar stim cu totii dragilor, că nu degeaba am primit aceste două cuvinte,si că,ceva anume se va intampla. 
Vom auzi despre PREMIERUL israelian.
Ce anume? Eu nu cunosc, dar vom afla impreuna.
                                   Cu dragoste,Maria. 
 



7 comentarii:

  1. Poate in sfarsit un oficial evreu va recunoaste ca ei sunt cei care au furat istoria si adevarul dacic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Previziune 17 martie:raniti.raniti in ierusalim.atentat in ierusalim:o bomba intr-un autobuz.nu sunt morti ci doar raniti.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://edition.cnn.com/2016/04/18/middleeast/israel-syria-golan-heights/index.html?sr=fbcnni041816israel-syria-golan-heights0140PMStoryLink&linkId=23552137

    RăspundețiȘtergere
  4. http://www.mediafax.ro/externe/atac-terorist-in-ierusalim-cel-putin-21-de-persoane-au-fost-ranite-dupa-o-explozie-la-bordul-unui-autobuz-foto-video-15264187

    RăspundețiȘtergere
  5. nu cumva chiar premierul este vinovat de atentat ???

    RăspundețiȘtergere
  6. Zilele trecute..America si Rusia s ar fi înțeles în privința platoului golan* să fie dat siriei. Teritoriu revendicat de Israel..după războiul de 6 zile.

    RăspundețiȘtergere