vineri, 22 aprilie 2016

SFANTA EVANGHELIE DIN ZIUA SFANTULUI ŞI MARELUI MUCENIC GHEORGHE ,PURTĂTORUL DE BIRUINŢĂ !


                                  23 Aprilie  2016,
                  SFANTUL  MARE  MUCENIC  GHEORGHE,
                          PURTĂTORUL  DE  BIRUINŢĂ !
                                      LA  UTRENIE,
                  SFÂNTA  EVANGHELIE  DE  LA  LUCA  !
                                    (XXI , 12 - 19 ) Zis -a DOMNUL către ucenicii Săi : păziţi-vă  de oameni ,pentru că ei vor pune mâinile pe voi şi vă vor prigoni , dându-vă prinşi în sinagogi şi în temniţe , şi vă vor duce la împăraţi şi la dregători , din pricina numelui Meu.Şi vi se va întâmpla să mărturisiţi . Puneţi deci în inimile voastre să nu vă gândiţi de mai înainte ce veţi răspunde.Căci EU vă voi da gură şi înţelepciune , căreia nu-i vor putea răspunde nici sta împotrivă toţi potrivnicii voştri . Şi veţi fi daţi şi de părinţi , şi de fraţi , şi de rudenii , şi de prieteni ; şi unii dintre voi vor fi daţi la moarte. Şi veţi fi urâţi de toţi oamenii , din pricina numelui MEU . Dar niciun păr din capul vostru nu va pieri.Prin răbdarea voastră , vă veţi păstra sufletele voastre .
SLAVĂ  ŢIE  DOAMNE,  SLAVĂ  ŢIE !

                                        LA  LITURGHIE ,
                 SFÂNTA  EVANGHELIE  DE  LA  IOAN  !
                               ( XV, 17 -27 ; XVI , 1 - 2 )

Zis-a DOMNUL ucenicilor Săi : aceasta vă poruncesc vouă : să vă iubiţi unul pe altul . Dacă vă urăşte pe voi lumea , gândiţi-vă că M-a urât întâi pe Mine. Dacă aţi fi din lume ,lumea ar iubi pe al său;dar pentru că nu sunteţi din lume, ci EU v-am ales pe voi din lume, de aceea vă urăşte pe voi lumea.Aduceţi-vă aminte de cuvântul pe care vi l-am spus vouă : nu este slujitorul mai mare decât stăpânul său. Dacă M-au prigonit pe Mine , şi pe voi vă vor prigoni ; dacă au păzit cuvântul Meu şi pe al vostru îl vor păzi. Iar toate acestea le vor face din pricina numelui Meu ,fiindcă nu ştiu pe Cel care M-a trimis pe Mine. Dacă n-aş fi venit şi nu le-aş fi grăit lor , păcat nu ar avea ; acum însă nu au cuvant de îndreptăţire pentru păcatul lor .Cel care Mă urăşte pe Mine , şi pe Tatăl Meu urăşte . De n-aş fi făcut între ei lucruri pe care nimeni altul nu le-a mai făcut , păcat n-ar avea ; şi totuşi , după ce le-au văzut , M-au urât şi pe Mine şi pe Tatăl Meu , ca să se împlinească cuvântul cel scris în legea lor: M-au urât pe nedrept . Iar când va veni Măngâietorul, pe care Eu îl voi trimite vouă de la Tatăl , Duhul Adevărului care de la Tatăl purcede , Acela va mărturisi şi pentru Mine.Încă şi voi mărturisiţi , pentru că sânteţi de la început cu Mine. Acestea vi le-am spus ca să nu vă poticniţi în credinţa voastră. Vă vor scoate pe voi din sinagogi şi chiar va veni vremea , când oricine vă va ucide pe voi va crede ca aduce slujbă lui DUMNEZEU.
                  SLAVĂ  ŢIE  DOAMNE, SLAVĂ ŢIE !
                                  
Dragii mei, 
Să ne rugăm cu inima si cu sufletul, la Sfantul si Marele Mucenic Gheorghe,Purtatorul de Biruință, ca sa ne ajute cu Rugaciunile Sale, cu Puterea Sa, ca sa biruim si noi necazurile si suferințele sufletesti si trupesti si sa devenim mai buni si mai iubitori cu Aproapele nostru. 
                                              Cu dragoste,Maria. 

3 comentarii:

  1. M-a uns la suflet evanghelia de maine!
    Adevarat, vor fi toti prigoniti cei care vor propovadui invatatura lui Iisus, asa cum si El a fost urat si omorat pentru Adevar. Dumnezeu stie sa mangaie cu Cuvantul sau pe cei prigoniti asa cum cu acelasi Cuvant ii biciuie pe prigonitorii necredinciosi. Doar Cuvantul lui Dumnezeu este balsam vindecator pentru sufletul omului chinuit de ranile pacatului. Doamne, faca-se voia Ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur tare mult. DOAMNE AJUTA si sa-ti fie cu folos !

    RăspundețiȘtergere