miercuri, 6 aprilie 2016

O POSIBILĂ EXPLOZIE , LA O CENTRALA NUCLEARA !

                                          Noapte de 4 - 5 Aprilie 2016,ora 2,50 !

                                                                           Dragii mei, 

În aceasta noapte,in timp ce inca ma rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuța Domnului, văd dragii mei spre Răsărit, vad doua mari turnuri inalte, ca la Centralele nucleare, din care, ieseau valuri negre de fum ngru si dens. 
 
             Image result for centrala nucleara                                                                                                              
                 ..
Sub Cerul ca un amurg, văd dragilor cum apare suspendată in aer, O HARTA, în mijlocul căreia, o mână pune degetul peste o mica pata alba si densa.
Dragii mei, din nefericire  vom auzi de un astfel de accident nuclear. Unde anume si când, eu nu stiu a vă spune;dar stiu ca asa va fi ,precum mi s-a arătat.
                                                 Cu dragoste,Maria.  

6 comentarii:

  1. Dna Maria harta semăna cu harta țării noastre ? Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. HARTA era in semi-întuneric, nu am putut s-o deslusesc.
      Doar albul cât unghia,si mâna care s=a dus pe acest alb,ca sa-mi arate locul. Din păcate, HARTA nu am putut s-o vad in totalitate.

      Ștergere
  2. In data de 17 febr.ati avut o premonitie:explozie nucleara posibil in rusia obama presedintele s.u.a. va actiona.din cuprins deduc ca era vorba despre sumitul care a avut loc la washington de curand pe tema armelor nucleare in cazul in care cad in mainile teroristilor.sumit la care a fost si iohanis.sumit la care rusia nu a participat desi de acolo e cel mai posibil ca teroristii sa procure subst radioactive.eu o consider previziune adeverita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ajunge mai Madus toti ati ajuns clarvazatori

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonimucusule nu am clarvazut eu nimic.e previziunea mariei din data de 17 februarie.

    RăspundețiȘtergere