luni, 18 aprilie 2016

MARIA ! ESTI DE NEÎNLOCUIT ! DE NEÎNLOCUIT !

                                                                                          
   fotografia ta de profil           18 Aprilie 2016,ora 13,50 !

                                                Dragii mei, 

Astazi  după amiaza dragilor, in timp ce scriam aici la calculator,
aud un glas care ,spune ceva uimitor.
Stiu că multi dintre voi ,vă veti grăbi să mă judecati si sa aruncati cu piatra. 
Dar eu nu fac decât să scriu ,ceea ce DUHUL CEL PREA SFÂNT imi graieste.
Iata ce spunea glasul:
                        ”Maria, prin ceea ce faci tu, esti de neînlocuit!
                     Esti de neinlocuit Maria;iar Voia Domnului se va împlini !”
Dragii mei,sunt atât de fericită pentru că acolo Sus,DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI sunt multumiti de felul cum, eu incerc sa fac numai VOIA SA! 
Asadar fratilor, nu va grabiti sa ma judecati si sa aruncati in  mine cu venin. 
Căci eu nu fac voia mea! Ci fac VOIA  DUHULUI CELUI  PREA SFÂNT.
Nu in mine loviti,ci in CUVANTUL DUHULUI SFÂNT!
Mai bine vă abtineti dragilor,de a critica si -a arunca cu piatra,ca sa nu va atrageti voua si alte păcate,cum ar fi :HULA impotriva DUHULUI SFANT,care nu vi se va ierta vouă, nici in viata aceasta si nici in cea viitoare. 
Eu le primesc pe toate, dar mi-i milă de sufletul vostru,al celor care ,va grabiti sa judecati pe Aproapele vostru. 
Să nu o luati ca o laudă de sine, căci nu este deloc așa!
Ci este, ADEVARUL LUI DUMNEZEU! 
Eu nu impun nimănui nimic! Ci fiecare crede ce vrea, si in ce vrea,după CREDINȚA  sa si după Iubirea față de Aproapele.
                                           Cu dragoste,Maria.  

27 de comentarii:

  1. Sa ne traiti si sa fiti sanatoasa , doamna Maria !

    Sunteti de acord cu ultimele afirmatii ale domnului Istrate in ceea ce priveste cutremurul de anul acesta ? La 8 graDE LA CAT PRECONIZEAZA DUMNEALUI CA VA FI , BUCURESTIUL VA FI SUB RUINE !!!!
    Care este perceptia dvs ?

    „Cutremurul se va simti la Bucuresti ca un seism de 7,8-7,9 grade”

    „In Romania va fi ca in Nepal, va avea loc un cutremur puternic. Va avea undeva intre 8 si 8,3 grade si se va resimti inclusiv la Chisinau. Cutremurul se va produce in zona Vrancea, iar la Bucuresti se va simti ca un seism de 7,8-7,9 grade. Cutremurul va avea loc in perioada urmatoare, in perioada guvernului Ciolos”, a declarat Ioan Istrate pentru teotrandafir.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Da!Doamna Maria sunteți de neinlocuit .Cine ar mai putea spune în ziua de azi ca si_ar da viață pt. semenii lui așa cum spuneți dvs.căci dacă va trebui o să vă dați viață pt.cradinta .Noi nu suntem în stare să ne salutăm ,să ne iertăm ,dar să ne jertfim dacă e nevoie .Da!Credință dvs e atât de mare încît ați muta si munții.Eu i mulțumesc lui Dumnezeu ca existati și că va dăruit acest har .Mare este credința dvs.Mulțumesc din suflet ca ne transmiteți mesajele ce le primiti de la Dumnezeu.Va pup Veronica.

    RăspundețiȘtergere
  3. D-ZEU SA-I IERTE ! PROROCI VOR FI SI FALSI ...CEI CARE DUC LUMEA IN EROARE .....FIECARE JUDECA CUM CREDE . NOI MERGEM MAI DEPARTE IMPREUNA , MERGEM CA OILE ! DOAMNE AJUTA !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua Dna.Maria,eu va cred si sa aveți putere să mergeți înainte să faceți voia lui Dumnezeu,toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da Maria,esti de neinlocuit ,nu o spun eu,o spune Duhul cel PreaSfint,multi nu te cred,este mare ignoranta lor,macar de s ar gindi cum tot ceea ce spuneti intr un timp mai scurt sau indepartat..se realizeaza...si eu imi doresc sa nu se intimple precum spuneti..sunt mari incercari pe care trebuie sa le anihilam cu multa rugaciune ,cu blindete ,intelegere ,de ce nu..smerenie ptr poporul nostru ales,binecuvintat de Tatal Ceresc,sa ne bucuram ca va avem,sa va tina D zeu sanatoasa ,n am nici o indoiala ca veti fi puternica pina la capat...va iubesc. felicia

    RăspundețiȘtergere
  6. Multa IUBIRE, Maria, chiar daca pe alocuri me-am contrazis, esti sufletista, asta se simte din mes. si... daca am fi fost perfecti am fi fost Ingerasi. Cu drag !!! Nicoleta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamna Maria,mai aveti un mesaj legat de cutremur si vreau sa il asociez cu un articol ...este legat de 3 cutremure mari unde Romania este prinsa in mijlocul ei..
    Iata...
    O serie de cutremure puternice a afectat saptamana trecuta Japonia, Ecuadorul si Tonga, iar multi s-au temut ca cele trei seisme au fost declansate unul de altul, relateaza ziare.com -

    http://www.nasul.tv/exista-o-legatura-intre-cutremurele-devastatoare-din-ultimele-zile-ce-spun-expertii-despre-cataclisme/

    Si articolul de pe blog..

    ROMÂNIA PRINSĂ , ÎN MIJLOCUL CELUI DE - AL TREILEA CUTREMUR MARE !

    http://mariaghiorghiu.blogspot.ro/2016/02/romania-prinsa-in-mijlocul-celui-de-al.html

    Cred ca ar trebui sa ne facem griji,,urmeaza cutremurul in Romania? Eu cred ca DA.

    RăspundețiȘtergere
  8. Avertisment! Mai multe cutremure puternice au avut loc în ultimele zile în Japonia, Ecuador şi Vanuatu! Se activează din nou “Cercul de Foc” din Oceanul Pacific, anunţând noi dezastre naturale…

    http://www.lovendal.ro/wp52/avertisment-mai-multe-cutremure-puternice-au-avut-loc-in-ultimele-zile-in-japonia-ecuador-si-vanuatu-se-activeaza-din-nou-cercul-de-foc-din-oceanul-pacific-anuntand-noi-dezastre-naturale/

    RăspundețiȘtergere
  9. nu i bagati in seama st.doamna tot inainte eu va urmaresc in fiecare zi doamne ajuta

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. M-ati facut sa zambesc d-na Maria,sunteti o femeie norocoasa,aveti o slujba stabila,va faceti bine treaba,si aveti acolo sus un ANGAJATOR pe masura.El este multumit si nu renunta cu una cu doua la serviciile dvs.Nu acelasi lucru pot sa spun despre unii angajatori de-ai nostri,care vesnic sunt nemultumiti si care abia asteapta sa faci un pas gresit ca sa poata se dispenseze de tine.Asta este...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i lua in seama pe angajatorii acestia, Liliana! Asa este la noi in Romania. Nici in prezent multi patroni nu stiu ce inseamna sa conduci cu adevarat o afacere si ca factorul uman este foarte important, ei vad in angajati un fel de sclavi, daca se poate sa-i tina legati la munca toata vremea si nici sa nu-i plateasca, salariul angajatilor pentru ei este un fel de pierdere... acestia NU sunt pregatiti sa fie angajatori si NICI sa aiba angajati. Pe acest gen de angajatori numai BANII ii intereseaza...respectiv cu ce raman dupa ce trag linie... si sunt multi din acestia, din pacate pe la noi ...

      Ștergere
  12. Cand spui intotdeauna ADEVARUL LUI DUMNEZEU, cânt te intreb i :oare cum ar fi procedat Mântuitorul? Atunci nu ai cum sa faci un pas gresit!După cum se vede, eu stau in pătratica mea, dorm 3 -4 ore pe noapte, si sunt un om obisnuit! Cu dragoste,Maria.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dna Maria ne-ati promis ca o sa scrieti despre extraterestrii cu chip ca al nostru,asteptam...multumim!Silvia

      Ștergere
    2. Silvia, nu am uitat ! Ci nu am avut timp.Noaptea trecuta ,mi-am recuperat orele de somn, m-am culcat la or 22,30 ! Asa ca ,mi-am incarcat bateriile. Cu drag,Maria.

      Ștergere
    3. Ma bucur cand aud ca va mai si odihniti seara la o ora potrivita,cred ca trebuie sa va mai faceti si timp pentru dvs doamna Maria.Este foarte important somnul pentru sanatate.Asteptam articolul cu extraterestrii.Multumim!

      Ștergere
    4. Ma bucur Dna Maria ca v-ati odihnit,asteptam,rabdarea e o virtute.Va multumesc pt.tot,o zi buna!Silvia

      Ștergere
  13. Cumva va fi si la noi cutremur ca acela din Ecuador ? Posibil sa fie asa ceva la noi , doamna Maria ?

    RăspundețiȘtergere
  14. Parintele Adrian Fageteanu-Despre vremurile de pe urma : S.

    https://www.youtube.com/watch?v=Os6tr0FXbKc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce minunat! Multumesc anonim 21:00 pentru acest video. Un om cu teama de Dumnezeu acest crestin!

      Ștergere
    2. Si mie mi-a placut,multumim draga S!

      Ștergere
  15. Copilul profet . Va doresc vizionare placuta !

    https://www.youtube.com/watch?v=6eQkU0XcOZE

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunteti si cea mai invidiata..Imi vine sa plang.

    RăspundețiȘtergere
  17. METODE EFICIENTE DE PROTECŢIE AURICĂ

    https://www.youtube.com/watch?v=bg4Rsi7Acfg

    RăspundețiȘtergere
  18. Atacul Energetic din Timpul Nopţii .

    https://www.youtube.com/watch?v=XPcGQNyfHKo

    RăspundețiȘtergere
  19. 4 referea ca va fi al patru-lea mare cutremur???? Si Istrate zice ceva legat de 4

    RăspundețiȘtergere
  20. intilnire cu un ´´ extraterestru ´´
    https://www.youtube.com/watch?v=JRyRL6WrTIo

    RăspundețiȘtergere