marți, 12 aprilie 2016

CATACLISM NUCLEAR !

                                        Noapte  de 11 -12 Aprilie 2016,ora 2,55 !

                                         Dragii mei, 

În aceasta noapte dragilor, doar ce mă băgasem în pat, ,căci si aud un glas care spune ceva cutremurător.
Am mai scris în aceasta noapte,doar cu câteva ceasuri în urmă, despre o viitoare Catastrofă Nucleară.
Iata că acum glasul revine ,si ne spune că este vorba despre un Cataclism Nuclear.
.
Parcă mai mult ca niciodată,glasul era foarte ferm si spune:
                      ”Urmează un Cataclism Nuclear!
                  Un Cataclism Nuclear!”
După care ,glasul dispare ca un ecou.
Dragii mei, un cititor al Blogului ,îmi amintise că am scris într-un articol depsre China, care trebuie sa-si facă provizii.
Iata articolul:  
                             16  Martie 2016,ora 5,10 dimineața !

                                                  Dragii mei, 

Astăzi dimineață printre altele câte am văzut si-am auzit, am intrebat în gandul meu, daca in România va fi vreun Cutremur mare în viitorul apropiat.
Mare mi-a fost uimirea, când imediat am auzit un glas care, intreba continuu asa:

                  ”România ! Cutremur mare?
              România !Cutremur mare?”
Glasul se exprima ca atunci când, noi am căuta ceva si vorbim singuri, pentru că nu gasim ce căutam.
Dar după circa 10 secunde dragilor, ca raspuns la intrebarea mea, mi s-a arătat un Cer de noapte, iar pe Cer ,precum stau stelele, asa stateau numai semnul întrebării peste tot. 

                       ???????????????             ??????????????????????         . 
Deci, nu se gasise un raspuns,oricare ar fi fost el.
Dragii mei, după cum ati constatat nu mi s-a dat un raspuns pentru România ,că ne-ar paște un eventual Cutremur mare. Aceasta insemnand că, DUMNEZEU încă ne mai dă o șansă ca sa ne intoarcem la EL.
Dar, exista un dar, mi s-a transmis despre CHINA !
Iata ce mi s-a transmis despre CHINA :
                      ” China ! 
                China să-și facă provizii !”
Și vedeam o strada ingusta cu multe cladiri  mai înalte, dar nu blocuri ,ci case. 
De la aceste cladiri ca niste Vile,vedeam cum au cazut acoperisurile, geamurile, scanduri, etc etc.

    Image result for china cladiri.
Dragii  mei,ce va fi cu adevarat in China, eu nu cunosc. Poate fi Cutremur, poate fi vreun TAIFUN mare, dar ceva care va afecta grav economia CHINEI se va intampla, atâta timp cât, mi s-a transmis că aceasta Țară,va trebui sa-si faca provizii.
O calamitate, un dezastru, se va intampla in China. 
Sa ne rugam dragilor si pentru acesti frati mai nostri, sa ne rugam si pentru noi, pentru ca BUNUL DUMNEZEU sa-i ocroteasca cu Mila cu Dragostea Sa. 
                                                Cu dragoste,Maria. 

Să fie oare vorba de China, in ceea ce priveste Catclismul Nuclear?
Domne Te rugăm din toata inima,apără-ne si ne păzeste,Amin!
                               Cu dragoste,Maria.  
 
   

15 comentarii:

  1. Intrebati ingerul sau sinele divin ca iti va raspunde.Invatati sa comunicati cu sinele ca sa va raspunda la intrebari.Noi nu putem sti exact ce si unde va fii.

    RăspundețiȘtergere
  2. DUMNEZEU NE APĂRĂ DE NUIELUȘE.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NUIELUŞE ???? GABRIEL, ce anume te frământă? Ești agitat și nesigur, te temi pt ziua de mâine....

      Ștergere
    2. NU MĂ FRĂMÂNTĂ NIMIC CRISTINA.

      Ștergere
    3. Stimate domnule Gabriel,

      Am observat ca insasi framantarea te framanta.

      Ștergere
    4. EXCEPŢIONAL DOMNULE DISTINS EMANUEL. ASTA ÎNSEAMNĂ CĂ ÎNSĂȘI EXTAZUL MĂ EXTAZIAZĂ. DECI NU SUNT CAUZE INDEPENTENTE SUNT TOTALITARE UNITARE DE DREPT NORMAL. MULŢUMESC!

      Ștergere
    5. Frate, Gabiele, ironic mai esti. Nu uita, nu ești obligat să urmărești acest blog.

      Ștergere
    6. ANONIM 20:18 NU SUNT IRONIC DELOC.SE VEDE CĂ NU MĂ CUNOȘTI SUFICIENT.O SĂ IAU ÎN CALCUL ACESTĂ VARIANTĂ.

      Ștergere
  3. La unele intrbari numai Tatal cel Ceresc stie raspunsul dupa cum chiar Domul Iisus ne spune.
    Din ceea ce d-na Maria ne transmite, eu inteleg ca un cutremur major in Romania este o taina pentru inger sau timpul cand sa fie Tatal nu a hotarat, iar China sa-si faca provizii in seamna ca va trece pritr-o grea ispita care va genera o foamete prelungita: seceta, razboi sau contaminarea solului cu radiatii sau chimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce poate face diavolul din pamantul asta, din oameni, are o sadisfactie uriasa. Magdalena

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Magdalena,noi, oamenii, sa nu-l lasam sa faca ce vrea el, acest intunecat! Sa fim Lumina si el va fugi. Intunericul de pe planeta noastra se va retrage pana la urma daca Lumina din fiecare din noi se va inmulti. Atunci va fi mai bine decat acum...

      Ștergere
  5. "Diavolul" pierzandu-si lumina nu mai are puterea sa creeze,astfel bazande-se pe inconstienta noastra se foloseste de lumina noastra care face toata treaba pentru el.
    Nu-i mai faceti pe plac!
    Iesiti din frica si treceti in iubire,astfel nu se poate atinge nimeni de voi!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Didona, "Diavolul" fara energia noastra nu poate actiona in sens creativ. Cum nimic nu poate ucide sufletul, lasati fricile deoparte! Iubirea aduce Lumina in noi, iubirea este conditia, iubind devenim puternici caci Divinul este Iubire!

      Ștergere
  6. E vorba de cataclism nuclear , duduie D. , nu mai bate campii ! Oamenii normali nu au treaba cu criminalii indoctrinati , pe aia nu-i poti aduce de la nebunia la care au ajuns . De lumina mea nu se foloseste nimeni , cu atat mai putin categoria aia de persoane.

    RăspundețiȘtergere
  7. tacerea este de aur cuvintele despre Dumnezeu sant argint restul este desertaciune , trebuie sa stim si sa tacem sa primim gandul cel bun ,in biblie sant cateva ex de pilda promisiunile lui petru si altele . Fara mine nu puteti face nimic ! spune Domnul Isus Hristos .

    RăspundețiȘtergere