sâmbătă, 23 aprilie 2016

CUTREMUR ECUADOR ! PESTE 600 DE MORTI SI 12500 RĂNIȚI !

    
                               DUMNEZEU  sa-i ierte si sa-i odihneasca în pace, iar pe cei raniți ,sa-i ajute sa se însănătoseasca cât mai repede.

                                           
                                              Image result for LUMÂNARI APRINSE.
                                                                   Dragii mei,

Iata Bilantul CUTREMURULUI din ECUADOR: 

Bilanţul seismelor din Ecuador depăşeşte 600 de morţi. 130 ...

www.mediafax.ro/.../bilantul-seismelor-din-ecuador-d...
11 hours ago - Citeşte şi: CUTREMUR de 7,8 grade în Ecuador: 233 de morţi şi peste 1.500 de răniţi "Ce s-a întâmplat în Pedernales este catastrofic" - FOTO, ...



Externe 23 Aprilie 2016, ora 15:04

Iata si articolele mele, referitoare la ”VALUL de Cutremure din Ecuador si nu numai :

                           Noapte de 13 -14 Martie 2016,ora 0,43 !

                                                    Dragii mei,

In această noapte , în timp ce scriam aici pe Blog, aud dragilor un glas care, spune ceva cutremurator.
Citez:
                                     ”Un val de Cutremure!
           Urmeaza un val de Cutremure , iar”! 

Iar ceea ce glasul mi-a spus ca pentru a mă convinge, îmi scrie si-n aer ,în noapte, la doi metri de Pământ, cu litere de tipar din lumină albă:
                           ”Un val de Cutremure,iar”!
După ce mi s-a arătat si scris, totul a disparut,precum dispare imaginea pe ecranul Tv.
                               Image result for seismograf
Dragii mei, din nefericire vom auzi de un val de Cutremure care se vor face simtite, si vor cutremura la propriu pe Semenii nostri ,acolo unde ele se vor produce.
Noi dragilor,sa ramanem optimisti si cu infinita dragoste pentru Dumnezeu si Maica Domnului, Cărora Li se cuvine,toata cinstea,slava si inchinarea Amin!     
                             Cu dragoste,Maria. 

                          UN CUTREMUR FOARTE INTENS !

                                        10 Aprilie 2016,ora 14,20 !

                                   Image result for seismograf

                                                 Dragii mei, 

În aceasta după amiază, în timp ce mă odihneam puțin, stând în pat cu ochii închiși, văd dragilor o camera din ziduri doar tencuite, si nu varuite. 
Brusc,începe un Cutremur foarte mare. Atât de mare ,încât  peretii acelei camere, se îndoiau cam la 45 de grade.
Dragii mei, dacă până acum mi s-au arătat Cutremure în care, se clatina Pământul sau mobila din incaperi, iata cum de aceasta data, mi s-a arătat cum se îndoaie peretii de la încheieturi.
Din nefericire dragilor, vom auzi de un astfel de CUTREMUR major.
Unde anume si când ,eu nu stiu a vă spune.
Dar ma rog la BUNUL DUMNEZEU si la MĂICUȚA DOMNULUI, ca sa aiba grija de NOUL SĂU viitor IERUSALIM, si sa nu lase Pământul a se cutremura.
Cum tot la fel mă rog, si pentru toti Semenii nostri, ca sa nu ne dea noua Fiilor Săi, mai mult decât putem duce.
                                          Cu dragoste,Maria .

Bilanţul seismelor din Ecuador depăşeşte 600 de morţi. 130 de persoane rămân dispărute.


Bilanţul cutremurului de 7,8 grade şi replicilor telurice din Ecuador a ajuns la 602 morţi, iar alte 130 de persoane sunt dispărute, anunţă autorităţile, citate de site-ul agenţiei Reuters.
Autorităţile din Ecuador au comunicat că 602 persoane au murit, alte 12.492 au fost rănite, iar 130 sunt dispărute, în urma seismului de 7,8 grade pe scara Richter produs acum o săptămână şi a sutelor de replici telurice.
Cea mai puternică replică recentă a avut loc joi seară (vineri dimineaţă, ora României), în zona Portoviejo, la adâncimea de doar zece kilometri, fiind de 6,0 grade pe scara Richter.

3 comentarii:

  1. Dumnezeu sa-i ierte pe cei raposati! Au fost pana mai ieri vii, cu griji, probleme, bucurii, familii, planuri, boli, asteptari, iar intr-o clipita horarata de Cel de sus, au murit. Jale mare! Cei ramasi si atat de multi raniti au fost alesi sa traiasca . Doamne, vindeca-le ranile trupesti si cele sufletesti, si alina-le tristetea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu să-i ierte! Mâine dacă puteți să aprindeți măcar o lumânare pt ei la biserică și să ne rugăm pt iertarea păcatelor lor,vă rog frumos.😢 Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate de asta am visat ca aprindeam lumanari albe pentru vii la adormiti!

    RăspundețiȘtergere