miercuri, 20 aprilie 2016

CRUNT S - A ADEVERIT ! ATENTATE TERORISTE ! IISIS ARUNCĂ OAMENII , DE PE CELE MAI ÎNALTE CLĂDIRI !

                               
                                        Dragii mei, 

Vă multumesc din inimă tuturor celor care, aveti grijă ca sa-mi trimiteti Informatiile care s-au adeverit.
Îmi sunteti de mare ajutor ! 
 Dragilor,
Cu lacrimi de durere in suflet,scriu aceste rânduri.
Scriam astazi dimineață un articol cu titlul:

”UN OM STĂ SĂ CADĂ , DE PE ACOPERISUL UNUI BLOC FOARTE ÎNALT !”

În articol spuneam că ,omul voia sa se sinucidă, iar in spatele lui erau salvatorii săi.

Din păcate, nu a fost asa.

În spatele lui, nu erau salvatorii, ci erau CĂLĂII ISIS !

Da ,fratilor ! Acesti indivizi nu au limite ! 

Eu l-am vazut stand singur pe bietul om ,pe marginea acoperisului,iar imediat in spatele lui,mai erau doi oameni,pe care eu i-am crezut a fi salvatori.

De fapt,acesti diavoli l-au împins pe bietul om, de pe o cladire asa de înalta.

Iata dragilor: 

                             19 Aprilie 2016,ora 16,39 !

                                             Dragii mei, 

Din nefericire, vom auzi de un om, probabil bărbat,care se va urca pe acoperisul unui Bloc foarte înalt, si va incerca sa-si puna capăt zilelor.


.
În spatele lui ,la mică distanță,erau doi salvatori care incercau ca sa-l opreaasca de la intentia sa.
Omul da din mâini si se clatină tare, se dezechilibrează.
Dragii mei, sa ne rugăm ca acest om, să fie luminat de Bunul Dumnezeu si de Măicuța Domnului, si că va fi salvat.
                                         Cu dragoste,Maria. 

Exact aceasta ,era cladirea din trairea mea: 

ISIS, metoda socanta de executie: ARUNCAT in gol de pe o cladire de 300 de metri


aruncatTeroristii din ISIS au gasit modalitati noi de executie a celor condamnati de grupare la moarte.
O serie de fotografii socante arata cum un barbat este aruncat de pe o cladire inalta de doi „calai” ai gruparii.
In fotografii se vede cum acuzatul este tinut de doi barbati pe marginea acoperisului unei cladiri inalte din Irak, iar jos o multime, printre care se afla si copii, priveste la scenele oribile, noteaza Express.
Omul este impins de cei doi „calai”, cazand in gol de la o inaltime de aproximativ 300 de metri.

După cum vedeti dragii mei,am vazut bine că erau doi oameni in spatele omului ,care era pe marginea blocului,atâtia se vad in aceasta poza.
gay-man-ISIS-517127
Din primele informatii, barbatul a fost executat din cauza ca era homosexual, o orientare sexuala considerata inacceptabila de grupul terorist care judeca dupa legea islamica suprema, Sharia.
Iti place aktual24.ro? Urmareste fluxul de stiri aktual24.ro si pe Facebook
             Acesti călăi de suflete nevinovate, vor putrezi în focul iadului pentru vesnicie!
Dar din păcate, până vor putrezi în iadul cel vesnic, omoara oameni nevinovati. 
                             Cu dragoste,Maria. 

2 comentarii:

  1. Multe crime s au facut in lumea asta !!! Dar nu mai este mult numai un pic si gata cu ei . Cum scrie ? "Stapanul este la usi !!!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa spun decat atat: CRIMINALI! NISTE DIAVOLI! IN CE LUME TRAIM...

    RăspundețiȘtergere