luni, 9 ianuarie 2023

SFANTA TREIME MI -A DARUIT INIMA SA !


                                          Dragii mei,

În aceasta dimineata,m-am trezit la auzul glasului sufletului meu care se ruga exact asa cum eu o fac cu glas tare.
Treaza fiind acum, nu deschid ochii si continui  sa ma rog in gandul meu la PREA SFANTA TREIME si la MAICA PREA CURATA FECIOARA MARIA.
Spuneam in gandul meu PREA SFINTEI TREIMI asa:
                Doamne,eu nu doresc decat sa fac VOIA TA si nu a mea. 
Dar nu stiu DOAMNE,nu stiu cat am reusit si daca nu cumva Te-am supărat.
În aceasta clipă dragii mei, vad in faţa ochilor mei inchisi,la mica distanta de patul meu,vad TRONUL PREA SFINTEI TREIMI.
Pe DUMNEZEU TATAL, pe DUMNEZEU FIUL si pe PREA SFANTUL DUH DUMNEZEU.
Pe genunchii PREA SFINTEI TREIMI,mai precis,de la talie in jos,se astern RAZE albe si stralucitoare de Lumina,era Lumina Duhului Sfant,RAZE ce-au acoperit picioarele LUI DUMNEZEU TATAL si ale LUI DUMNEZEU FIUL pana jos la talpi.
Pe mijlocul acestor RAZE care se revarsau in cascada, a apărut o INIMA mare si rosie, era INIMA PREA SFINTEI TREIMI.
                                      Imagini pentru SFANTA TREIME.
                               Imagini pentru INIMA.

În timp ce priveam la aceasta uimitoare MINUNE ,lacrimile-mi curgeau fara voia mea pe obraji, iar INIMA PREA SFINTEI TREIMI pulsa incontinuu.
In aceasta clipă fratilor,am inteles ca atat DUMNEZEU TATAL ,cat si DUMNEZEUL FIUL si PREA SFANTUL DUH sunt bucurosi de munca mea sufleteasca.
Si iarasi am promis fara cuvinte, PREA SFANTULUI DUH,ca voi face toate cate imi va cere,chiar de-ar fi ca sa platesc cu propria-mi viata.
Si iata dragii mei, cum am primit in DAR inima PREA SFINTEI TREIMI,iar eu promit s-O ţin strans lipita de a mea,pe vecie,prin toate cate eu scriu aici pe BLOGUL DUMNEZEU EXISTA -MARTURII pentru voi toti Semenii mei.
Sa multumim cu totii fratilor PREA SFINTEI TREIMI si PREA SFINTEI NASCATOAREI de DUMNEZEU pentru toate aceste DARURI si sa ne rugam pentru pacea si linistea tarii noastre si a lumii intregi.
                                Cu dragoste,Maria.

11 comentarii:

  1. Toate tarile se pregatesc de blackout
    https://www.romaniatv.net/un-uragan-solar-ar-putea-lasa-pamantul-in-blackout-nasa-miliarde-de-oameni-ar-muri-dupa-o-furtuna-magnetica_7136721.html
    Ai noștri vor fi luați pe nepregătite

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu furtuna solara e cam gargara dar maximul solar va aduce pe linga temperaturi mari, seceta si foamete intrucit Ucraina jumatate e neproductiva agricol din cauza minelor si vor mai Aduce revolte ,Revolutii si Razboaie in multe tari inclusiv la noi-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. O frumoasa si minunata rugaciune postata de un cititor al acestui blog o regasiti mai jos:

    Un Spirit și Jertfa Lui Dumnezeu

    Acum, când ziua aproape s-anegrit,
    o rugăciune-i de rostit
    Iartă-mi Doamne umbletul, iartă-mi Doamne cugetul,
    înalță-mi Tată spiritul
    Iartă-mi Doamne purtarea, iată-mi Doamne gura rea,
    iartă-mi Doamne inima.

    Ajută-mă se te găsesc,
    Cuvântul să-L împlinesc
    Cu inima să Te cinstesc,
    cu dragoste să-Ți slujesc
    Prin sora și fratelui meu,
    Preabunului Dumnezeu.

    Și îmi vine a mă ruga,
    umblând din casă în casă s-o strig pe Maica duioasă
    Ce-a de Iisus Născătoare,
    pururea tot rugătoare
    Tatălui a tot iertător, Hristos-ului Cel răbdător,
    toate prin Duhul Cel Preasfânt
    Mântuirea-i pe pământ, mai rămâne doar ceva,
    să ne vrea și inima
    Ajutoare, multe-avem, Heruvimi, Măicuțe, Serafimi,
    Arhangheli, Îngeri și Părinți
    Singuri niciodată nu vom fi,
    cât rugăciunea din inimi o vom rosti.

    Acum vă las căci timpul a venit
    și totu-i la sfârșit
    Nu mai e timp de pregătit
    ci doar rugăciuni continuu de grăit
    Preasfânta ne caută ne-ncetat
    căci timpul e la terminat.

    Tatăl ne așteaptă îndurerat,
    Sfântul Duhul e trist căci aproape a plecat
    Cerul ne plânge, Hristos e sângerat,
    continuu ne strigă, puțini a aflat
    Grâul este copt și-I la secerat,
    neghina-i prea multă de atâta păcat.

    Ridică-te soră, ridică-te frate nu-i timp de așteptat,
    antihrist în secret încoronat
    Nu te gândi la bani, la pâine, la pământ ori vânat,
    de Dumnezeu ești așteptat
    Timpul a plecat, Cerul pe pământ sa revărsat,
    pentru ultimul copil chemat.

    Masa este pusă, totul aranjat, haina-ți e croită,
    nimic nu e uitat
    Gândește-te la suflet, voi suflete,
    nu mai ai timp în urmă de lăsat
    Hristos plânge, atât de-ndurerat,
    masa-I este plină și locu-i ne-ocupat.

    Ridică-te suflet, tu ești adorat,
    la masa Regelui, de Tatăl așteptat
    Dezbracă-ți haina lumii, aici ești ne însemnat,
    sufletul e prețuit, e dorit a fi luat
    ori trupul de consumat sau marcat,
    dacă ai scăpat de-a fi exterminat
    Dumnezeu nu a vaccinat sau
    prin 5, 6G controlat, zombificat, dezintegrat.

    Hristos și Duhul Sfânt,
    Lumina Lui în dar ți-a dat, te-a îmbrăcat
    Nu sta cu spatele la Mine spirite,
    de Împărat de Rege de Duhul Cel Înalt
    De întreaga Împărăție din Cer, de la Preasfântul Palat,
    a cărui Copil ești, preaiubitule chemat,
    cu Viața-Mi prin moarte am călcat,
    prin Cruce, de Dumnezeu răscumpărat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Minune frumoasă a-ți trăit doamna Maria 🙏
    Doamne ajuta Măicuța Domnului 🙏🌹

    RăspundețiȘtergere
  5. sf TREIME este energie inimaginabila-fizic nu are inima ca omul-bineinteles ca doar IISUS HRISTOS a venit ca om intrupat ,asta-i alta problema- oricum sf TREIME se coboara in inima omului unde este sufletul de aceea calugarii, unii fac rugaciunea inimii

    RăspundețiȘtergere
  6. Soră Maria, vroiam să scriu ceva, dar nu mai este nevoie, Dumnezeu a și făcut lucrarea, înainte, poezia în rugăciune primită printr-o peniță îndoită și ruginită dar, prin care Dumnezeu Sa Milostivit de atâta ruginit și a dat Har, și a ieșit Dar din dar pentru Inima pe care Atotmilostivul Dumnezeu pentru iubirea ta pentru El ți-a dato azi în Dar.

    Cât de frumos se revelează Dumnezeu prin copiii Săi unind inimile care-L caută și prin această unire, El, continuă să sufere în tăcere după Inimile sale încă pierdute.
    Dumnezeu prin Iubirea-i nemăsurată crează inimi mai mari ca prin gravitația și iubirea crescândă, să atragă și inimile reci sau călduțe.

    Slavă lui Dumnezeu Tatăl, Fiul și Sfântul Duh și Umilei Maicii Sale, acum și în veci. Amin

    RăspundețiȘtergere
  7. IRCC rata dobinzii bancare crescuta la 7 procente de BNR v-a majora dobinzile populatiei-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  8. an 10 ian 19:35- chirurgii au descoperit un mic loc in inima pe care nu-l pot explica decat spiritual-de aceea vazatorii in Duh fac RUGACIUNEA INIMII-DOAMNE IISUSE HRISTOASE MILUESTE-MA PE MINE PACATOSUL-A-sunt ANONIM 5, duhovnicul meu stia acest lucru- creierul este constiinta de sine-sanatate si pace in suflet=INIMA si in lume

    RăspundețiȘtergere