duminică, 29 ianuarie 2023

RUGACIUNEA DE DUMINICA !


De vreme ce ziua Duminicii îmi aduce aminte de Atotputernicia Ta, Stăpâne, cu care ai zidit lumea și ai răscumpărat pe om, pentru aceasta iubitorule de oameni, Doamne, mă închin Ție și-Ți mulțumesc foarte pentru darurile cele mari, ce ai făcut la toate zidirile Tale. Cu adevărat se bucură și se veselește inima mea, când stau și cuget, că numai Tu singur ești Dumnezeu, sfânt, înțelept, milostiv, purtător de grijă, bun, puternic, necuprins, și în scurte cuvinte, vreo bunătate și vreo mărire nu-Ți lipsește. Mă bucur încă, că Tu ești un Dumnezeu în trei Fețe: Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt. Să se tulbure, Domnul meu, toți cei ce se închină la alți dumnezei: că nu este alt Dumnezeu afară de Tine.

Pentru aceasta fă să sporească creștinii la fieștece mărire și bunătate, de vreme ce ei numai pe Tine Te cunosc Dumnezeu adevărat și Te mărturisesc și Ți se închină și-Ți slujesc pururea cu toată inima și cu toată puterea.O, Părinte Sfinte, miluiește-mă! O, binecuvântate Fiule al lui Dumnezeu, mântuiește-ne de iad! O, Duhule Sfinte, dă-ne nouă darul Tău și acoperământul Tău! Așa, Doamne și Ziditorul meu, ascultă rugăciunile și cererile sufletului meu cel păcătos și dă-mi mie, smeritului și nevrednicului, darul Tău, ca să cinstesc astăzi această Duminică după porunca Ta și după porunca Bisericii Tale și Maicii noastre.Dăruiește-mi pocăință adevărată, pentru ca să-mi plâng păcatele ce am făcut împotriva împărăției Tale și împotriva sufletului meu și a vecinului meu. Te rog, mult milostive Doamne, să uiți de astăzi înainte greșelile mele cele multe. După mulțimea milelor Tale, mulțumesc din toată inima mea pentru atâtea bunătăți, ce-mi trimiți în toate zilele, și mai vârtos pentru înnoirea sufletului meu, pentru răbdarea Ta cea mare, că nu m-ai pedepsit după mulțimea păcatelor mele, ci mă îngăduiești și-mi aștepți pocăința, ca un iertător bun și milostiv. Și încă mă rog, Doamne Iisuse Hristoase, să-mi dai dar să petrec bine și creștinește întru această săptămână fără de a-Ți greși, cu gândul, cu voința, cu cuvântul, cu fapta, întru mărirea și cinstea buneivestiri a Sfintei Maicii Tale și a învierii Tale celei de a treia zi și a venirii Duhului Tău celui Sfânt asupra Apostolilor.Deosebi încă mă rog întru această rugăciune a mea, pentru tot sufletul creștinesc cel scârbit și dosădit, ca să se învrednicească milei și ajutorului Tău; încă și pentru sfintele Tale patimi și moartea Ta cea mărită, dă dumereală păcătoșilor, ca să se cunoască pe sine și să se căiască de păcatele lor, să se îndrepteze cu mărturisire, să urască păcatele lor și să se lase de ele; și să se afle gata și cuminecați, cu inima curată, în ceasul morții lor; și-i învrednicește pe toți, și pe cei vii și pe cei morți veșnicei Tale împărății; răscumpără-i pe ei și pe noi cu preasfânt Sângele Tău; înviază-ne cu învierea Ta; suie-ne la cer cu înălțarea Ta, pentru ca să te mărim în vecii vecilor. Amin.

                                          PSALMUL 50,asa cum este corect Sus in Ceruri,asa precum mi-a descoperit mie DUHUL CEL PREA SFANT:

1. Miluiește-mă, Dumnezeule, după mare mila Ta

2. Și după mulțimea îndurărilor Tale, șterge fărădelegea mea.
3. Mai vârtos mă spală de fărădelegea mea și de păcatul meu mă curățește.
4. Că fărădelegea mea eu o cunosc și păcatul meu înaintea mea este pururea.
5. Ție unuia am greșit și rău înaintea Ta am făcut, așa încât drept ești Tu întru cuvintele Tale și biruitor când vei judeca Tu.
6. Că iată întru fărădelegi m-am zămislit și în păcate m-a nascut maica mea.
7. Că iată adevarul ai iubit; cele nearătate și cele ascunse ale înțelepciunii Tale, mi-ai arătat mie.
8. Stropi-mă-vei cu isop și mă voi curăți; spăla-mă-vei și mai vârtos decât zăpada mă voi albi.
9. Auzului meu vei da bucurie și veselie; bucura-se-vor oasele mele cele smerite.
10. Întoarce fața Ta de la păcatele mele și toate fărădelegile mele șterge-le.
11. Inimă curată zidește întru mine, Dumnezeule și duh drept înnoiește întru cele dinlăuntru ale mele.
12. Nu mă lepăda de la fața Ta și Duhul Tău cel sfânt nu-l lua de la mine.
13. Dă-mi mie bucuria mântuirii Tale și cu duh stăpânitor mâ întărește.
14. Învăța-voi pe cei fără de lege căile Tale și cei necredincioși la Tine se vor întoarce.
15. Izbăvește-mă de vărsarea de sânge, Dumnezeule, Dumnezeul mântuirii mele; bucura-se-va limba mea de dreptatea Ta.
16. Doamne, buzele mele vei deschide și gura mea va vesti lauda Ta.
17. Ca de ai fi voit jertfă, ți-aș fi dat; arderile de tot nu le vei binevoi.
18. Jertfa lui Dumnezeu: duhul umilit; inima înfrântă și smerită Dumnezeu nu o va urgisi.
19. Fă bine, Doamne, întru bună voirea Ta, Sionului, și să se zidească zidurile Ierusalimului.

 20. Atunci vei binevoi jertfa dreptății, prinosul și arderile de tot; atunci vor pune pe Altarul Tău prea sfânt ,Jertfă prea curată !”

 Crezul,CORECT:

Cred intr-unul Dumnezeu Tatal atottiitorul, facatorul cerului si al pamantului, vazutelor tuturor si al nevazutelor.

Si intr-unul Domn Iisus Christos, Fiul lui Dumnezeu, unul nascut, care din Tatal s-a nascut inainte de toti vecii; lumina din lumina, Dumnezeu adevarat din Dumnezeu adevarat, nascut iar nu facut; cel de o fiinta cu Tatal prin care toate s-au facut;

Carele pentru noi oamenii si pentru a noastra mantuire s-a pogorat din cer si s-a intrupat din Duhul Sfant si din Maria Fecioara si s-a facut om;

Si S-a rastignit pentru noi in zilele lui Pontiu Pilat, a patimit si s-a ingropat;

Si a inviat a treia zi, dupa Scripturi;

Si S-a suit in ceruri si sade de-a dreapta Tatalui.

Si iarasi va sa vina cu marire sa judece viii si mortii, a carui imparatie nu va avea sfarsit.

8. Si intru Duhul Sfant,cel de o fiinta cu Tatal si de Viata Binefacator!

Si intr-una, sfanta, soborniceasca si apostoleasca Biserica.

10 Marturisesc un botez pentru iertarea pacatelor.

11 Astept invierea mortilor.

12 Si viata veacului ce va sa vie.

            TATAL NOSTRU corect, asa cum se rosteste Sus in Ceruri, 

               În Numele Tatalui,si-al Fiului,
               si-al Sfantului Duh,Amin!  
              
              Tatal nostru
              Care esti în Ceruri,
              Prea Sfant este Numele Tau,
              Vie este Împărătia Ta,
              Faca-se voia Ta,
              Precum în Cer,
              Asa si pe pământ.
              Pâinea noastra,
              Cea spre Fiinţă,
              Dă-ne-o noua astazi,
              Şi ne iartă noua gresalele noastre,
             Precum si noi iertam gresitilor nostri.
             Şi nu ne lăsa pe noi sa cadem în ispita,
             Ci ne izbaveste, de cel rău ! Amin!

                               Cu dragoste,Maria.


39 de comentarii:

  1. Nu inteleg de ce unele persoane care majoritatea se semneaza la fel, adica Craciun, dau in continuu mesaje cu continut de stiri politice. Eu inteleg ca acest blog este despre credinta, religie, sfinti, adevar, dreptate. Dna Maria nu da nici macar mesaje despre politicieni sau politica. Aceste subiecte tin de stirile media, nu de mesajele primite de la Duhul Sfant. Am vrea sa vedem mesaje folositoare noua, constructive, nu ce spune x sau y la stiri. De ex. in Bucuresti, de cand a inceput sa ninga, aproape toate autobuzele si tramvaiele vin la 20-25 min, arhipline, fara caldura.STB cred ca traieste intr-o alta dimensiune, nu are nici o legatura cu transportul in comun. Concluzia: masinile mici cu o singura persoana inauntru se vor inmulti. Deci blocaj in trafic si mai mare. Intarzieri si mai mari. Toata vina e a stb.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te inseli sint multe mesaje primite politice inclusiv stirea ta cu STB,totul e politica-craciun.

      Ștergere
    2. Taci bai vere si lasa pe Craciun sa-si faca datoria. Aflam pe scurt stirile, ca nu toti au timp sa urmareasca tv-ul. Nu-ti convine, treci peste craciun si nu mai fa atita galagie aici pe blog. Sa traiesti o mie de ani ,craciune si sa ne scrii rezumatul stirilor.

      Ștergere
    3. Mesi Cicerone ,stiri mai ales pentru romanii din strainatate care nu le pot urmarii sau nu au timp ca lucreaza, sa le desluseasca sensurile cum e cea cu meciul oprit din Covasna pentru ca oltenii au Protestat din cauza prezentarii doar in limba siaticilor Hun-guri-Cum ar zice latini Au gurii-craciun.

      Ștergere
    4. Apropo
      Daca e vorba de politica
      Tot ce se refera la Viitor e politica pentru ca impun trasee si strategi de realizare ,implinire.
      Tot ce se refera la Trecut e deja fixat nu mai e politica fiind intrat in ISTORIE-craciun.

      Ștergere
    5. Doar fiintele spirituale pot modifica viitorul deplasindu-se pe axa timpului si influenta deciziile hotaritoare din trecut si prezent care duc la alta traectorie pentru Viitor.
      Deci entitatile spirituale cind vor , modificind trecutul prezentul si viitorul fac si Politica-craciun.

      Ștergere
    6. De aceia si spunea Arsenie Boca ca dupa moarte poate sa ne ajute mult mai mult- craciun.

      Ștergere
    7. 06:32, daca sunt arhipline, automat sunt incalzite de atatia oameni. Daca ar mai da si caldura la atatia oameni, ar lesina. Mergeti pe jos ca e mai sanatos si mai ieftin.

      Ștergere
  2. Intrebare pt politicieni: de ce cainii sunt mai importanti ca oamenii? Cainii va voteaza? De ce institutiile statului sunt varza? De ce in capitala RO sunt atacati, muscati, sfasiati si omorati oameni si nimeni nu raspunde? Care sunt criteriile de acordare a salariilor ff mari bugetarilor avand in vedere ca majoritatea lucreaza efectiv ( adica plimba niste hartii) vreo 2-3 ore pe zi? De ce in RO nu s-a introdus experimental sapt de munca de 3-4 zile, caci s-ar potrivi f bine, realizandu-se in ac timp economie la curent, gaze, apa, etc. De ce nu copiati de afara nimic in favoarea angajatilor?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 06:47, femeia aceea a fost gasita dezbracata complet. Hainele nu ii sunt de gasit. Sa nu imi spui ca niste caini mancau si haine si reuseau sa o dezbrace complet pana la piele. Hai sa mai fim si seriosi, sa mai si gandim! Femeia aceea a fost ucisa de altcineva, adusa in parc moarta si acum se da vina pe caini, e mai simplu asa. S-a facut public acest lucru, dar e mai simplu sa luati in seama toate minciunile.

      Ștergere
    2. Anonim29 ianuarie 2023 la 06:47
      Dar "destept" mai esti... tu te-ai trezit vorbind aiurea.
      Sunt locuri de munca unde NU se poate intrerupe activitatea, nu se pot opri utilajele!
      Sa nu iti faci tu griji, anonim 06:46, coordonatorii locurilor de munca au grija sa faca economie. In ziua de azi toti fac economie si folosesc energia cumpatat. Nimeni nu este inconstient in ziua de azi si toti fac economie!
      Mi-ar placea sa ai nevoie de medic ca d sunt liberi si medicii sa lucreze doar 2-3 zile pe saptamana asa cum propui! Prostie omeneasca cat cuprinde in unii...
      Coordonatorii locurilor de munca si-au luat masuri si fac economie.
      Poate iti "plimba" tie hartiile si au program cu publicul cateva ore / zi, dar alte cateva ore pe zi chiar muncesc. Ca or fi si pile, nimic de zis. Dar sa nu generalizam.
      Cainii au salvat vieti omenesti din incendii, cutremure, cautand persoane accidentate / ratacite pe munte, au salvat de la inec oamenii, sunt folositi in Politie, in operatiuni de depistare a drogurilor si explozibililor, in operatiuni militare pe front, sunt caini utilitari care insotesc orbii sau persoanele cu handicap, au salvat stapani din diverse situatii, refuza hrana si apa daca stapanul le moare si stau pe mormantul stapanului, cainii sunt devotati si capabili de sacrificiul suprem pentru oameni. Si exemplele pot continua. Asa ca nu stii decat sa arunci cu pietre, sa judeci, ceea ce reprezinta un mare pacat!

      Ștergere
    3. 06:47, nu inteleg de ce vii pe un blog crestin-ortodox sa adresezi intrebari politicienilor?!?

      Ștergere
    4. Pentru Anonim29 ianuarie 2023 la 06:47
      Hainele femeii gasite in parcul Lacul Morii nu sunt de gasit. Femeia iesise sa alerge ca orice sportiv, normal!, in costum stramt. Cum puteau cainii sa traga de un costum atat de stramt si sa o dezbrace complet pe femeie, iar hainele sa nu ii fie gasite pe o raza de cativa kilometri de jur imprejur? Cainii NU ii puteau manca absolut toate hainele de pe femeie, desuuri, tot! Nu te gandesti? De ce nu asculti ce se spune din ancheta? Femeia a fost ucisa si dusa in acel loc. Acum se da vina pe bietii caini maidanezi, ca e mai simplu asa! Doar platesc niste fiinte nevinovate si criminalul e scapat la aberatiile indrugate initial de unii din presa care au si ei, poate, un interes acolo. Sau, poate unii din presa, nu se mai ostenesc sa adune informatia completa, pana la capat sau e mai simplu asa, sa prezinte mura-n gura ce le spune cineva, fara sa mai verifice stirea nici macar dintr-o sursa, ce sa mai vorbim de 3 surse, asa cum ar trebui, ca la carte procedat... lenea e cucoaca mare, iar cei care fac "hap" prind orice din zbor si nu mai trec prin filtrul propriei gandiri. Ura le este alimentata impotriva unor fiinte total nevinovate! Un maidanez moare de foame, dar nu omoara un om! Cainii de lupta, in schimb, pot ucide orice fiinta, dar nu pentru ca sunt răi, ci pentru ca asa sunt antrenati tot de bestiile umane.
      Un maidanez ramane recunoscator o viata intreaga pentru o bucata de paine, dar omul, NU! Omul a ajuns pe o treapta foarte joasa de evolutie, de fapt se indreapta cu pasi repezi spre involutie, spre iad.
      Dupa ce ca maidanezii, care nici nu mai exista pe strazi, nu au mai fost vazuti pe strazi, dar cand erau pe strada, acestia erau extrem de flamanzi, li se vedeau coastele, erau macinati de boli, iar bestiile umane ii mai si loveau dupa ce ca se aflau intr-o suferinta cumplita... iar bietul maidanez schelalaia fara sa riposteze, sa muste... iar daca urmatoarea data cand era atacat maidanezul "indraznea" sa se apere latrand, vai! Din partea oamenilor rai si cruzi era un act de "barbarie" sa latre un om. Dar ce ii facea bestia umana cainelui nu era act de barbarism???
      Oricum, un caine si toate animalele, fie domestice, fie salbatice, nu sunt rele!
      Acum, daca la ursi le-a fost invadat teritoriul si se defriseaza padurile, ursul nu mai are "casa" lui, barlog. Astfel, unde sa se duca si el? Normal ca sta pe langa vilele nesimtite trantite in inima padurii de odinioara. Si iar omul se revolta... vesnic revoltat si nemultumit omul. Oricat ar avea omul, tot nu e de-ajuns! Omul merge si ii ia hrana de la gura ursului, culege TOT, toate fructele din padure ca, mai apoi, sa le arunce ca se strica, nu are ce face omul cu atatea sute de kilograme de fructe de padure, mai tine si la pret si daca nu le vinde cu 150-200 lei / kilogram, mai bine le arunca. Dar omul nu ar lasa nimic in padure.
      La fel si cu laptele de la vaci, oi, capre. Oamenii nu le dau puilor acestor animale laptele, iar daca nu e vandut la un pret exorbitant, mai bine il arunca pe camp decat sa il ofere unor fiinte, oricare ar fi acelea.
      Si atunci: cine e mai bestie? Omul sau animalul? Desigur ca omul!
      Documentati-va cate vieti omenesti au salvat animalele. Incepand de la Romulus si Remus - crescuti de o lupoaica (apropo - cainii se trag din lupi si au fost domesticiti tot de om, om care acum a involuat si are o atitudine dictatoriala fata de tot ce il inconjoara, fata de mediul inconjurator: natura, fauna, flora; fata de alti semeni), Tarzan si alte istorisiri care au existat cu adevarat!

      Vezi povestea cainelui Hachiko: https://www.youtube.com/watch?v=rf3x4x98DxE

      Ștergere
    5. 29 ianuarie a.c., ora 06:47
      Culmea culmilor stiti care este? Faptul ca in zona aceea Lacul Morii nu exista caini maidanezi!!!!!
      Nu vi se pare extrem de ciudat cazul?!??!?!?
      Femeia nu a fost ucisa de nici un caine maidanez! Asa ca, vorba regretatului Mihai Constantinescu: "Iubiti si cainii vagabonzii / Sunt mai cinstiti si uneori mai lorzi".

      Ștergere
    6. Iubiți și câinii vagabonzi
      Versuri: Mihai Constantinescu

      La ușa mea, azi-noapte am găsit
      un câine amărât și prăpădit
      Tremura de frică, vai de el
      ce viață necăjită de cățel!
      I-am dat mâncare, apă și i-am spus
      "Toți te hulesc atunci când ești supus;
      stai la mine și-ți voi da
      liniște și-un somn de catifea"

      A rămas la mine și-mi plăcea
      când pe cei răi din stradă îi lătra
      Copiii uneori îl necăjeau
      când peste gard cu pietre-n el dădeau
      L-am bătut atunci când a mușcat
      un om care părea nevinovat
      mai târziu, însă-am aflat
      că omul era hoț adevărat...

      Refren(x2)

      Iubiți și câinii vagabonzi
      Sunt mai cinstiți și uneori mai lorzi

      Povestea-aceasta are și final:
      Un câine e un prieten ideal
      Te-ascultă, te așteaptă generos
      și-atunci când nu-i poți oferi un os
      Să nu-i loviți în suflete ca noi
      Nu-i tăvăliți cu vorbe prin noroi
      Oamenii te părăsesc
      dar câinii și la greu te însoțesc

      Refren(x4)

      Ștergere
    7. Maimuţa ofensată - Fabula de actualitate (https://preugen.wordpress.com/2008/10/20/maimuta-ofensata)
      O Fabula moderna care ar trebui atent analizata de multi contemporani….
      A. Dumitru

      Motto:
      “O, de I-aţi auzi glasul care zice: Să nu va învârtoşaţi inimile voastre”
      (Psalmul 98,8)

      “Cunoaşteţi ca Domnul, El este Dumnezeul nostru; El ne-a facut”
      (Psalmul 99,2)

      O dată o maimută din evul anecdotic,
      Venind la sfat pe creangă de arbore exotic,
      A zis: Atenţie! Sunt foarte ofensată…
      Circulă-n lume vorba, deloc adevarată,
      Că omul ar descinde din buna noastră rasă…
      Însăşi ideea asta imi pare odioasă…
      Aţi pomenit vreodata divorţuri printre noi,
      Copii lăsaţi pe drumuri sau imnuri de razboi?
      Cine-a vazut in hoarda la noi bolnavi mintali,
      Drogaţi, lacomi de cărnuri şi homosexuali,
      Escroci, bandiţi, gherile sau vreo tutungerie?
      În neamul nostru nobil nu vezi aşa prostie.
      Noi nu avem mafii crude în stirpea noastră aleasă,
      Nici terorişti, manele, nici luptele de clasă!
      Cât am batut eu jungle, scuzaţi, n-am observat
      În obştea de maimuţe, cocotier privat,
      Nici garduri şi nici paznici, nici pui murind de foame
      Sau omorâţi în taina de aşa-zise “mame”…
      Nu veţi vedea vreodata cat soarele si luna
      O minte de maimută dospind in ea minciuna!
      Chiar de aş fi silită de vreun laborator,
      N-aş deveni port-bâtă şi nici informator.
      Şi iată încă una din lumea cea de jos:
      La noi nu se întâlneste razboi religios
      Nici “sfinte inchizitii”, nici libertate-n lanţuri,
      Nici chefuri după care să ne culcăm în şanţuri
      Şi nici o îndoiala ce duce la ateism,
      Nici ordini materiale, nici materialism…
      E adevărat ca omul a coborât ca soi,
      Dar să fim rezonabili: n-a coborât din noi.

      Ștergere
    8. Sfintii erau capabili sa traiasca in padure alaturi de animalele salbatice si le iubeau si respectau! Asta inseamna sa fii in armonie cu tot si toate, nu suntem singuri pe lumea asta, Dumnezeu a lasat si alte vietati sa traiasca alaturi de noi.
      Planeta este a tuturor, nu doar a oamenilor!
      Invatati sa respectati si alte fiinte chiar daca au alt aspect, alt invelis, alt corp. Desi... sunt unii oameni care nu au respect nici pentru alti semeni...
      Asa cum Sfintii au iubit si respectat animalele chiar salbatice si mancau alaturi de ele, asa si noi putem sa le acceptam! Noi nu avem drept de voata si de moarte asupra altor fiinte!
      Sfantul Gherontie Puiul manca alaturi de ursi. Sfanta Teodora era hranita de pasarele. Atatia sfinti primeau anafura de la pasari, din cioculetul lor. Sfantul Francisc de Assisi tinea slujbele si participau oamenii si toate animalele domestice si salbatice, fiind prieteni cu totii in timpul slujbei: lei cu iepurasi, hiene cu caprioare s.a.m.d.
      Sfantul Nicolae iubea animalele. La fel toti sfintii.
      Noi ce drept avem sa exterminam tot ce ne inconjoara? Le-am invadat habitatul, spatiul, nu ne mai ajunge. Vrem permanent sa ne tot extindem, sa fim stapani peste tot si peste toate, sa avem drept de viata asupra a tot ce ne inconjoara, ori aceasta gandire a omului contemporan nu este normala!

      Ștergere
  3. Pt acel Craciun care tot da mesaje numindu-i pe politicieni "evrei". In anii trecuti a fost publicata de catre SRI o lista cu masonii din RO. A fost stersa intre timp. Acea lista se mai afla pe blogurile ziaristilor si in diferite ziare pe net. Din aceasta lista f competent realizata (numele, loja din care face parte, tara, gradul pe care il are, multinationala, banca, partidul, societatea, agentia, institutia statului, judecatoria, spitalul, serviciul unde lucreaza, se putea observa ca RO a fost si este condusa de masoni. Este extrem de importanta caci realizam cine ne conduce si in folosul cui. Eu am ramas socat cand am citit-o acum cativa ani caci am realizat de ce e tara la pam-nt si cine sunt de fapt lupii care se pretind oi si care ocupa in special functii de directori, manageri, CEO, sefi de spitale, sectii, agentii, etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu toti evreii sint masoni dar toate lojile masonice sint in slujba evreilor organizati clandestin prin schimbarea numelor dupa tarile gazda.
      Eu i/as compara cu viscul care paraziteaza pomii si Copacii mascindu-se bine,fara scrupule,disimulindu-se dar cu interese opuse de praduitori Fara Mila ,de o mie de ani cel putin inainte de Iisus care i-i numea Farisei mincinosi, de unde si numele cartii amintite Romania ca o Prada-craciun.

      Ștergere
    2. Fiecare loja are stapanul sau? Ce rost au atatea loji?

      Ștergere
    3. Atitea loje citi manipulati pentru interese evreiesti-craciun.

      Ștergere
  4. Doamne iartane doamne ajuta ne Doamne ai mila de noi și nu ne pierde . Păcătoși suntem și în tine ne punem speranța . Mulțumesc doamne pentru tot ce ne dai și ne ajuți .Amin

    RăspundețiȘtergere
  5. Biserica ortodoxa de la Constanta Macul Rosu in prag de demolare dupa o sentinta a justitiei fiind construita fara autorizatie de constructie.
    Nu se pune deloc aceiasi problema la Sinagoga evreiasca construita in complex cu hotel si scoala de la Sighetul Marmatiei construite fara autorizatii de constructie.
    S-au demolt in schimb statui Autorizate de la ,Cluj ,Turda ,Alba iulia iar la Oradea a lui Eminescu si Mihai viteazul dar tot aici ramine statuia criminalui de romani Hotty facuta ilegal la Paleu un cartier la msrginea de Oradea ca si cea a criminalului de romani Brukenthal dezvelita de evreul Iohannis la Sibiu-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai frica vere ca pe sinagoga aia va cadea foc. Fiecare nash asi are nashu.

      Ștergere
    2. Cicerone, nu te mai bucura de raul altora!

      Ștergere
  6. Sua Trimite la baza Raimstain din Germania 80 de avioane F 15,16si F35 pentru un antrenament cu 15 tari Nato anul asta-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Rusii negociaza cu talibanii din Afgabistan pentru a cumpara echipamentul american de 7 miliarde de dolari abandonat de Sua la plecate-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anul trecut Polonia a reusit recrutare record aproape 14 mii de tineri voluntari pentru armata ,cea ce nu se poate spune si despre Romania-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  9. Michael Jackson a fost un înger pe Pământ și sigur s-a dus în Rai ,ascultați melodiile lui cu mesaje profunde pentru omenire:Heal The world,Earth Song și We are The World.Nu te vom uita niciodata data Michael,de Stefan cel Mare și cică Sfânt nu mă interesează dar de tine da,înger bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bai anonimule, de tine un nimeni si de Michel ala care se culca cu baietii, nu ne intereseaza dar de Stefan cel Mare da, pt ca Stefan a luptat pentru poporul lui fiind mereu in fruntea ostii. Eu as face ceva pe tine si pe Michel si vas trage pe amindoi in ceva mare dar stiu ca nu-mi da drumul la mesaj daca scriu prostii.

      Ștergere
    2. 19.30, esti o jignire de român, adica nici nu te poti numi român! Du-te unde vrei tu in lumea asta si lasa Romania! Nu ai ce cauta aici daca vorbesti asa urat de vitejii si eroii români care au luptat eroic si si-au dat viata pentru români! Iar tu, un anti-român 19.30, vii sa pangaresti numele de român prin existenta ta mizera.
      Nu am nimic cu tine daca il elogiezi si apreciezi pe Michael Jackson sau pe altii straini, nu asta e problema, ci faptul ca vorbesti asa urat de un român. Nu ai dreptul sa procedezi in felul asta mojic, murdar! Te-ai categorisit deja si nu ai vreo insemnatate pentru nimeni!

      Ștergere

    3. Anonim29 ianuarie 2023 la 19:30 Eu te cred ca il idolatrizezi pe Michael Jackson, e alegerea ta.Dar nu tavali in noroi pe Ștefan cel Mare care a fost un mare sprijinitor al culturii și al bisericii, ctitorind un număr mare de mănăstiri și biserici atât în Moldova, cât și în Țara Românească, Transilvania sau la Muntele Athos. Pentru aceste merite a fost canonizat de Biserica Ortodoxă Română, cu numele de Ștefan cel Mare și Sfânt, la 20 iunie 1992.Ștefan cel Mare este considerat o personalitate marcantă a istoriei României, înzestrată cu mari calități de om de stat, diplomat și conducător militar.

      Ștergere
    4. Rușine Cicerone și 14:06 pentru comentariile mizerabile Învățați ce înseamnă democrația,învățați să respectați pe cei ce au alta părere.Cicerone ar trebui interzis pe blog ,aduce multa amintire,eu am zis de Stefan cel Mare că nu o să îl cinstesc niciodată pentru că a făcut crime în lupta ba eu nu pot susține criminalii indiferent că le-a făcut pt tara..Sa va fie rușine astora doi,cică nu am dreptul sa trăiesc și că am o existență mizera ,că sunt un nimic,toate astea pentru ce ?Pentru o părere și un punct de opinie diferit fata de al vostru.Sa va judece Dumnezeu,eu n-am ce sa zic,Michael a donat zeci de milioane de euro ptr orfelinate chiar și în România,Stefan a făcut crime și e considerat de biserica ortodoxă sfânt.Na,ce sa zic cinstiti-l și inchinati-va voi la el..acum sigur e in iad chiar daca biserică la făcut Sfânt.

      Ștergere
    5. Publicați vs rog mesajele drept la replică,pe mine nimeni nu mă jignește,mai ales un individ că Lichi Cicerone care nu are niciun neuron activ sau daca are și ala e îndreptat spre profetii și spre cum sa ajungă și el săracul clarvăzător.

      Ștergere
    6. Mr. Alan, nimeni nu are nimic cu tine ca iti place muzica lui Michael Jackson sau ca iti placea de felul sau de a fi, de atitudinea lui, insa acum nu trebuie sa ii judeci pe cei care ii iubesc pe eroii romani, asa cum ar fi trebuit si tu sa faci. Insa nu te obliga nimeni sa fii patriot, dar nu arunca cu noroi si nu uita de unde ai plecat, nu uita ca esti român!

      Ștergere
  10. Termigeneza -arderea caloriilor omului si producere de caldura cercetate de universitatii de la Rice pentru a da rezistenta la frig a soldatilor dar si la scaderea obezitatii si salvarea oamenilor in situatie de scaderea temperaturii corpului-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  11. ATENTIE !!! Comentariile care contin jigniri sau injurii sau oricare dintre cuvinte care trimit spre a denigra pe cineva, nu vor fi publicate! Nimeni nu ma poate obliga ca sa-i public comentariul, daca eu consider ca nu este scris cuviincios, adica,cu bun simt.Asadar,daca doriti ca sa conversati, va rog sa fiti atenti la orice cuvant pe care il scrieti.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sandi Matei-protestele de la 1o Mai acum cinci ani organizate de Iohannis cu Sristi si care nu se vrea finalizat dosarul ca si cele cu revolutia si mineriadele.
    S-a promovat Revolutie pe blog cu provocatori intre manifestanti veniti si condusi-Nu Spontan- din Piata Universitatii condusi cu donantii cu sume foarte mari ai lui Malin Bot-craciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Badulescu -10 August-nu mai ,scris gresit- era o lupta pentru deziderate o triangulatie cu Coldea si Malin Bot, rezultatul pus la punct de anumite persoane cel ce a initiat si beneficiat a fost Ludovic Orban cu tinerii USR cu interese din rezervisti din SrI cu bani la o ferma din jurul Clujului cu Coldea voiau sa darime PSD.
      Tot ce s-a intimplat a fost bine organizat cu doua centre operative,se stia din 5 ca in 10 august vor fi violente De la structurile de specialitate-
      Madalin Bot-din stenograme cine avea apelative -Inima- au fost oameni infiltrati in jandarmi care dadeau ordine lui Cazan.-
      -craciun.

      Ștergere