marți, 17 ianuarie 2023

ASTA E MENIREA MEA,CA SA FAC VOIA DOMNULUI ! CONSTIINTA !

 


.
"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"   
   
.
16 Ianuarie 2023,ora 5,47 !

Dragii mei, 

In aceasta dimineata, m-a trezit propriul meu glas, era glasul sufletului meu.
Da, ma trezisem si-mi auzeam sufletul graind asa:
"Eu caut sa fac intotdeauna Voia Lui Dumnezeu !
Asta e menirea mea!"
In aceasta clipa dragii mei Cerul se deschide, iar pe Bolta cereasca usor incetosata,apare scris un cuvant,doar un singur cuvant scris de Duhul Cel Prea Sfant.
Asa precum vedem Soarele si Luna pe Cer ,tot asa vedeam acest Cuvant Divin, pe care DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI mi-au poruncit ca sa-l respect,ca sa-l implinesc.


Constiinta !"
Da, asta voieste Mantuitorul de la mine,ca sa-mi pastrez Constiinta curata, imaculata,asa cum El mi-a luminat-o si i-a dat Putere din Puterea Sa.
Niciodata,dar absolut nciodata nu asa face ceva cu buna stiinta ca sa-l supar pe Bunul Dumnezeu si pe Maicuta Domnului.
Cum, niciodata nu as da ,nu as păta Constiinta mea cu desertaciunile lumii intregi.
Imi doresc doar, ca sa fiu sanatoasa si sa am clipa de clipa Constiinta curata si impacata, ca am facut, ca fac si voi face VOIA DUHULUI SFANT si a Prea Curatei Fecioare Maria,Carora Li se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin!


22 de comentarii:

  1. constiinta curata nu exista-odata ce ne infuriem si raspundem la provocari sau nu ne convine ce parere au altii despre orice-constiinta este DUMNEZEU si greu este sa constientizam ce inseamna ea cu adevarat-vesnic stam incordati sa avem dreptate desi nu avem mereu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun comentariu, bravo.

      Ștergere
    2. Draga creștine,rușine să le fie la toți cei care o jicniti pe doamna Maria, sau mai bine zis că voi spurcați Divinitatea,pe Maica Domnului și Sfânta Treime,cum îl iubiți pe Dumnezeu când voi vă bateți joc de semenii vostrii,prin cuvinte dure.Eu doar asa va spun că toți vom plăti după,vorbele și faptele noastre,multi au primit pedeapsa Divina de la Sfântul Duh

      Ștergere
    3. O Doamne, unde sunt jigniri și bătaie de joc, chiar nu mai poate nimeni sa spună o părere?!

      Ștergere
  2. Anca Alexandrescu despre caracatita politicienilor care au vindut Tara intentionat pentru interesele doar ale lor de miliarde-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Manastirea Frasinei la 20 km de Rimnicul Vilcea de parintele Calinic dupa regulile de la Muntele Atos in fata unei dileme ca urmare a directiei vechi pe care vor sa mearga preotii si in viitor de interzicere a femeilor in lacas.
    Pozitie combatuta de feminista Sosoaca care spune ca biserica nu este a preotilor ci a romanilor care sint participanti la constructia tuturor bisericilor ortodoxe din Romania-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne miluiește-ne pe noi păcătoșii! Doamne ajuta România! Doamne ajută-ne sa alegem conducători mai buni! Tatalui și șfanțului și duhului,+, Amin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dna Maria, nu vi se pare ca acest coment este la mișto, citiți finalul, sfant, =coada(asa zic nemții, sașii, la ce au bărbații ascuns)

      Ștergere
    2. Anonim18 ianuarie 2023 la 16:18 Daca mi-ai fi spus si care,m-ai fi ajutat.Dar asa.....

      Ștergere
    3. 19.22, e pacatul celui care ia in deradere numele Domnului si isi atrage asupra sa raul prin batjocura la adresa celor sfinte!!!!!!

      Ștergere
    4. ANONIM 18 IANUARIE 2023,LA16,18,ESTI UN MINCINOS,SE SCRIE SCHWANZ ,LA CE TE AI REFERIT CA A SCRIS ACEL ANONIM 06 45.NU MAI DU LUMEA IN MINCIUNA TA.DACA NU MA CREDETI LUATI CARTEA DE GERMANA SI CITITI.EU VB GERMANA ,LUCREZ IN AUSTRIA CA INFIRMIER DIN 2011,,,,DN MARIA MA CUNOASTE.SA TI FIE RUSINE .,DACA NU STII CUM SE SCRIE...POATE PERSOANA DOREA SA SCRIE SFANTULUI

      Ștergere
    5. SI PTR CA AM AVUT INDRAZNEALA SA SCRIU ACEL CUVANT PTR APARAREA SEMENULUI MEU CARE POATE NU STIE PREA BINE SA SCRIE SUNT CONVINS CA TELEFONUL SAU LAPTOPUL E VINOVAT,IMI CER SCUZE DN MARIA DACA I AM LUAT APARAREA PE NEDREPT ,ACEL CUVANT SE SCRIE SCHWANZ...SE CITESTE SVANȚ .MII DE SCUZE...DUMNEZEU SA BINECUVANTEZE POPORUL ROMAN SI PE TOTI DREPT CREDINCIOSII.AMIN

      Ștergere
    6. UN CITAT AL CUVIOSULUI MAXIM MARTURISITORUL,DE LA SFANTUL MUNTE ATHOS////NIMIC NU ESTE MAI SILNIC ,DECAT O CONSTIINTA CARE TE ACUZA,SI NIMIC NU ESTE MAI INDRAZNET DECAT O CONSTIINTA CARE TE APARA..DUMNEZEU SA NE BINECUVANTEZE.

      Ștergere
  5. Inca un sistem de informatii legalizat in Romania
    Cel ANAF care urmaresc romanii prin vecini si cunoscuti in timp ce Marii datornici ca austriecii sau ca Eunucul Iohannis cu cei peste 3oo mii euro pentru casa smecherita ramin cu datoriile neaplatite in timp ce 5,7 milioane de romani au parasit tara care se indreapta pe directie gresita si imbatrineste avind cea mai mica natalitate de 134 de ani ce se stinge biologic cu un Teritoriu tocmai bun de vindut si colonizat tocmai de cei care au distrus-o Casta evreiasca care vor teritoriu sinagogi si un Israel II de rezerva in Romania si Ucraina -craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Populatia Indiei creste cu 5 milioane peste cea a Chinei care scade cu cheltueli mari pentru cresterea ponderii batrinilor ca si Romania comparativ-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ieri obicei de ziua sfintului Damaschin, catolicii spaniolii au dus animalele de casa la biserica pentru a fi botezate-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aveți dreptate doamna Maria 🙏
    Sunt total de acord cu dv.daca este conștiința curată atunci putem merge mai departe suntem împăcați cu noi și cu Dumnezeu.
    Iar dacă nu suntem de acord cu ceva ,asta nu înseamnă că nu avem conștiință 23:58 sunt oameni care în momentul când te văd că ești bun, blând,cu bun simț te ia drept prost s-au slab,nu este așa la fiecare om este un grad de conștiința,acum depinde de fiecare.
    O zi frumoasă și binecuvântată va doresc la toată lumea 🙏🌹

    RăspundețiȘtergere
  9. pt Masinca de la an 23:58-cand spuneti ca sunteti luat de prost aici nu incape MANDRIA -HRISTOS DOMNUL s-a lasat batut si scuipat si crucificat ca sa inteleaga apostolii si crestinii ce-i asteapta daca vor avea alte pareri decat vremea in care au trait-deci sa fim umili pt IISUS-adevaratii vazatori in DUH au suportat injosiri cumplite si au TACUT

    RăspundețiȘtergere

  10. Așa este dar noi suntem oameni nu sfinți,mândria este atunci când zici că mine nu este nimeni.
    Nu urăsc pe nimeni,nu sunt mandra,că mine nu este nimeni,iubesc oamenii,am fost in slujba omului 41 de ani 6luni și 5 zile,am slujit cu credință și cu dragoste,sunt fericită că mă întâlnesc cu oameni pe care îi cunosc de ani și ani și ne salutam,ne îmbrățișăm,este nevoie de mai mult?
    Am conștiința împăcată că toată viața până acum am incercat sa fac bine pentru suflet și semenii mei
    O noapte liniștită și binecuvântată va 22;47 și tuturor, doamna Maria va îmbrățișez cu drag 🙏
    Noapte binecuvântată 🌹🙏

    RăspundețiȘtergere
  11. Are dreptate dna Maria constiinta trebuie curata si pura sa ti iubesti aproapele ca pe tine însuși nu răutate nu batjocura ci smerenia Doamne ajuta la toți românii

    RăspundețiȘtergere
  12. gresit Masinca-cand nu esti smerit nici nu pronunti cuvintele -a te lua de prost-prostia are multe fatete una dintre ele este si a spune ca esti ceva mai bun sau inteligent decat altii- nu conteaza ce meserie ai avut si cati ani ai lucrat - important gandul, cuvantul si faptele-eu m-am coborat cu intelegerea pana la cel mai sarac om sau ingrijitor -mai ales CUVANTUL= IISUS HRISTOS

    RăspundețiȘtergere