joi, 12 ianuarie 2023

MAICA DOMNULUI CU PRUNCUL IISUS IN BRATE, MI-A VENIT IN AJUTOR IN TIMP CE SCRIAM !

                                                         10 Ianuarie 2023,ora 23,11 !

                                                                       Dragii mei, 

In aceasta noapte,in timp ce scriam aici pe Blog,aud un glas care spunea asa:

                               "Mi-as fi dorit ca sa fie in viata!"

Moment in care ,vad un Cer senin de ziua ,un Cer bleu stralucitor foarte.

Pe un astfel de Cer,apare un nor oval de un alb catifelat si stralucitor, un nor al carui alb catifelat se transforma in trandafiri albi ,trandafiri divini de frumosi.

In mijlocul acestor trandafiri divini,O vad pe Maica Domnului cu Pruncul Iisus in brate, avand amandoi vesminte albe si catifelate tot din trandafirii divini.

                                                           .

Maicuta cu Pruncul Iisus pe bratul Sau stang, privea cu mare iubire atat la Prunc cat si in jos spre pamant.

La uimirea si bucuria mea infinita de a O vedea in vesminte de trandafiri albi,Maica Domnului se ridica si se imbraca in mod tainic in vesmant albastru violet catifelat,la fel si Pruncutul IISUS.Ma priveste cu dragoste de Mama,de Imparateasa a Cerului si a pamantului si se indreapta ca gandul in Raiul Sau,in Imparatia Sa si a Mantuitorului Iisus Hristos.

.
Cat despre Mesajul divin de la inceput dragilor, nu stiu despre cine era vorba.Dar cu siguranta in timp vom afla impreuna.
Cert este faptul ca,orice ni s-ar intampla dragilor, Maica Lui Dumnezeu vede tot si toate,vine in ajutorul fiecaruia dintre noi,daca O chemam si in gandul nostru,in inima si-n sufletul nostru,doar s-avem puterea  si dragostea s-O chemam intru ajutorul nostru in fiecare clipa.
Pentru mine dragilor, Maicuta Domnului este MAMA din Cer,este MAMA de pe pamant,si ori de cate ori am chemat-O intru ajutorul meu, a venit in mod vazut si simtit de mine, m-a ajutat,mi-a dat povata,iar eu am ascultat intru totul de Prea Curata Fecioara Maria si de fiecare data am iesit din durere si din necaz.
Sa ne rugam PREA SFINTEI NASCATOAREI de DUMNEZEU ,Imparatesei Cerului si a pamantului ,sa ne rugam Pruncutului Iisus ,Fiului Lui Dumnezeu Tatal si Duhului Sfant,ca sa ne ierte pentru toate cate am gresit cu voie sau fara de voie,sa ne dea putere si credinta fierbinte,ca sa putem face fata cu capul sus,tuturor incercarilor grele sau mai putin grele.
Si nu in ultimul rand dragilor, sa fim ferm convinsi de existenta Prea Sfintei Treimi si Maicii Lui Dumnezeu cu Sfintii Sai, si sa ascultam de Porunca Maicii Prea Curatei Fecioare Maria,care spune chiar in aceasta clipa cand scriu,ne spune tuturor asa:
"Sa va iubiti unii pe altii,căci sunteti frati !"
Cu dragoste,Maria.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu