duminică, 15 ianuarie 2023

PSALMUL 50,CREZUL SI TATAL NOSTRU ,ASA PRECUM SE CITESTE IN CERURI !

                                                 Dragii mei, 


Cu totii cunoastem PSALMUL 50 al lui DAVID, sub forma aceasta:

                                              Psalmul 50

                                Psalmul 50 (al lui David)

1. Miluiește-mă, Dumnezeule, după mare mila Ta
2. Și după mulțimea îndurărilor Tale, șterge fărădelegea mea.
3. Mai vârtos mă spală de fărădelegea mea și de păcatul meu mă curățește.
4. Că fărădelegea mea eu o cunosc și păcatul meu înaintea mea este pururea.
5. Ție unuia am greșit și rău înaintea Ta am făcut, așa încât drept ești Tu întru cuvintele Tale și biruitor când vei judeca Tu.
6. Că iată întru fărădelegi m-am zămislit și în păcate m-a nascut maica mea.
7. Că iată adevarul ai iubit; cele nearătate și cele ascunse ale înțelepciunii Tale, mi-ai arătat mie.
8. Stropi-mă-vei cu isop și mă voi curăți; spăla-mă-vei și mai vârtos decât zăpada mă voi albi.
9. Auzului meu vei da bucurie și veselie; bucura-se-vor oasele mele cele smerite.
10. Întoarce fața Ta de la păcatele mele și toate fărădelegile mele șterge-le.
11. Inimă curată zidește întru mine, Dumnezeule și duh drept înnoiește întru cele dinlăuntru ale mele.
12. Nu mă lepăda de la fața Ta și Duhul Tău cel sfânt nu-l lua de la mine.
13. Dă-mi mie bucuria mântuirii Tale și cu duh stăpânitor mâ întărește.
14. Învăța-voi pe cei fără de lege căile Tale și cei necredincioși la Tine se vor întoarce.
15. Izbăvește-mă de vărsarea de sânge, Dumnezeule, Dumnezeul mântuirii mele; bucura-se-va limba mea de dreptatea Ta.
16. Doamne, buzele mele vei deschide și gura mea va vesti lauda Ta.
17. Ca de ai fi voit jertfă, ți-aș fi dat; arderile de tot nu le vei binevoi.
18. Jertfa lui Dumnezeu: duhul umilit; inima înfrântă și smerită Dumnezeu nu o va urgisi.
19. Fă bine, Doamne, întru bună voirea Ta, Sionului, și să se zidească zidurile Ierusalimului.

Iar aici dragilor,intervine schimbarea:
În loc de:
20. Atunci vei binevoi jertfa dreptății, prinosul și arderile de tot; atunci vor pune pe altarul Tău viței. 

Corect este:
 20. Atunci vei binevoi jertfa dreptății, prinosul și arderile de tot; atunci vor pune pe Altarul Tău prea sfânt ,Jertfă prea curată !”
După cum vedem dragilor,Altarul Lui Dumnezeu este PREA SFÂNT,iar JERTFA adusă de noi, nu mai sunt vițeii,ci JERTFA PREA CURATĂ.
Adică,inima si sufletul nostru,curate si fara de păcate, faptele noastre bune,Credința noastra fierbinte si Dragostea față de Aproapele.
Aceasta este JERTFA bineplacută Lui Dumnezeu a zilelor noastre, si nicidecum vițeii! 
                                                        CORECT:
                                          PSALMUL 50,asa cum este corect Sus in Ceruri,asa precum mi-a descoperit mie DUHUL CEL PREA SFANT:

1. Miluiește-mă, Dumnezeule, după mare mila Ta

2. Și după mulțimea îndurărilor Tale, șterge fărădelegea mea.
3. Mai vârtos mă spală de fărădelegea mea și de păcatul meu mă curățește.
4. Că fărădelegea mea eu o cunosc și păcatul meu înaintea mea este pururea.
5. Ție unuia am greșit și rău înaintea Ta am făcut, așa încât drept ești Tu întru cuvintele Tale și biruitor când vei judeca Tu.
6. Că iată întru fărădelegi m-am zămislit și în păcate m-a nascut maica mea.
7. Că iată adevarul ai iubit; cele nearătate și cele ascunse ale înțelepciunii Tale, mi-ai arătat mie.
8. Stropi-mă-vei cu isop și mă voi curăți; spăla-mă-vei și mai vârtos decât zăpada mă voi albi.
9. Auzului meu vei da bucurie și veselie; bucura-se-vor oasele mele cele smerite.
10. Întoarce fața Ta de la păcatele mele și toate fărădelegile mele șterge-le.
11. Inimă curată zidește întru mine, Dumnezeule și duh drept înnoiește întru cele dinlăuntru ale mele.
12. Nu mă lepăda de la fața Ta și Duhul Tău cel sfânt nu-l lua de la mine.
13. Dă-mi mie bucuria mântuirii Tale și cu duh stăpânitor mâ întărește.
14. Învăța-voi pe cei fără de lege căile Tale și cei necredincioși la Tine se vor întoarce.
15. Izbăvește-mă de vărsarea de sânge, Dumnezeule, Dumnezeul mântuirii mele; bucura-se-va limba mea de dreptatea Ta.
16. Doamne, buzele mele vei deschide și gura mea va vesti lauda Ta.
17. Ca de ai fi voit jertfă, ți-aș fi dat; arderile de tot nu le vei binevoi.
18. Jertfa lui Dumnezeu: duhul umilit; inima înfrântă și smerită Dumnezeu nu o va urgisi.
19. Fă bine, Doamne, întru bună voirea Ta, Sionului, și să se zidească zidurile Ierusalimului.

 20. Atunci vei binevoi jertfa dreptății, prinosul și arderile de tot; atunci vor pune pe Altarul Tău prea sfânt ,Jertfă prea curată !”
După cum vedem dragilor,Altarul Lui Dumnezeu este PREA SFÂNT,iar JERTFA adusă de noi, nu mai sunt vițeii,ci JERTFA PREA CURATĂ.
Adică,inima si sufletul nostru,curate si fara de păcate, faptele noastre bune,Credința noastra fierbinte si Dragostea față de Aproapele.
Aceasta este JERTFA bineplacută Lui Dumnezeu a zilelor noastre, si nicidecum vițeii! 

                              Iar acum dragilor, voi scrie in continuare,CREZUL sau SIMBOLUL CREDINTEI asa precum mi-a descoperit mie DUHUL CEL PREA SFANT:

                         2 Noiembrie 2021,ora 3,33 !

Dragii mei, 

Astazi in zori,m-a trezit un glas care spunea Crezul sau Simbolul Credintei.
Totul parea la fel,asa cum il cunoastem cu totii.
Dar cand glasul a ajuns la articolul 8 al Crezului,ceva s-a schimbat,dar schimbarea a fost intr-un Bine divin.
Iata articolul 8, asa cum il cunoastem cu totii:

8 .Si intru Duhul Sfant, Domnul de viata facatorul, care din Tatal purcede; cela ce impreuna cu Tatal si cu Fiul este inchinat si marit, carele a grait prin prooroci.

Iata si schimbarea dragilor,schimbarea divina care mi-a fost descoperita mie de  Duhului Sfant:

"Si intru Duhul Sfant,Cel de o fiinta cu Tatal si de Viata Binefacator!"
Dragii mei,datoria mea in fata Duhului Sfant,in fata Prea Sfintei Treimi si a MAICII DOMNULUI,este ca sa scriu intocmai precum mi se porunceste,intocmai precum mi se descopera de la Duhul Sfant.
Iata acum,cum ar trebui ca sa spunem Rugaciunea Crezul,CORECT:

Cred intr-unul Dumnezeu Tatal atottiitorul, facatorul cerului si al pamantului, vazutelor tuturor si al nevazutelor.

Si intr-unul Domn Iisus Christos, Fiul lui Dumnezeu, unul nascut, care din Tatal s-a nascut inainte de toti vecii; lumina din lumina, Dumnezeu adevarat din Dumnezeu adevarat, nascut iar nu facut; cel de o fiinta cu Tatal prin care toate s-au facut;

Carele pentru noi oamenii si pentru a noastra mantuire s-a pogorat din cer si s-a intrupat din Duhul Sfant si din Maria Fecioara si s-a facut om;

Si S-a rastignit pentru noi in zilele lui Pontiu Pilat, a patimit si s-a ingropat;

Si a inviat a treia zi, dupa Scripturi;

Si S-a suit in ceruri si sade de-a dreapta Tatalui.

Si iarasi va sa vina cu marire sa judece viii si mortii, a carui imparatie nu va avea sfarsit.

8. Si intru Duhul Sfant,cel de o fiinta cu Tatal si de Viata Binefacator!

Si intr-una, sfanta, soborniceasca si apostoleasca Biserica.

10 Marturisesc un botez pentru iertarea pacatelor.

11 Astept invierea mortilor.

12 Si viata veacului ce va sa vie.


Amin.

Eu nu oblig pe nimeni dragilor,ca sa spuna asa precum eu scriu aici de la Duhul Sfant.
Fiecare se va ruga precum crede si precum simte in inima si in sufletul sau.
Eu v-am spus voua acum ,in fata Lui Dumnezeu si a MAICII DOMNULUI, ADEVARUL despre CREZ !
Dar ,fiecare se va ruga cum doreste.

Am readus aici si Rugaciunea TATAL nostru,asa cum mi s-a descoperit mie de DUHUL CEL PREA SFANT:

RUGACIUNEA TATAL NOSTRU , ASA CUM NE - A LASAT-O IISUS HRISTOS !

Dar mai intai, sa vedem varianta BOR:

                                          FRATILOR !
Oare este corect tradus asa?
Iata:

                         Tatăl nostru !


Tatăl nostru (Rugăciunea Domnească)
Tatăl nostru, Carele ești în ceruri, sfințească-Se numele Tău, vie împărăția Ta, facă-se voia Ta, precum în cer, așa și pe pământ. Pâinea noastră cea spre ființă, dă-ne-o nouă astăzi, și ne iartă nouă greșelile noastre, precum și noi iertăm greșiților noștri. Și nu ne duce pe noi în ispită, ci ne izbăvește de cel rău. Amin.
Iata si un articol din:
     27 Ianuarie 2018,ora 6,34 dimineata !

                         Dragii mei,
Astazi dimineata  m-a trezit o lumina alba si stralucitoare,lumina ce m-a luat cu sufletul într-o Sfanta Biserică .
Aici, vad dragilor o nunta adevarata!
Părintele savârsea Sfanta Taina a Cununiei.
La final, toata lumea din Sfanta Biserică în frunte cu mirii, dar si eu cu un microfon in maini, am început a cânta în cor RUGACIUNEA  TATAL NOSTRU.
Melodia TATAL NOSTRU cântata in Sfanta Biserică ,era cu totul altfel de cum cunoastem noi pe Pămant.Era mai lina si mai profunda in iubire si caldura dumnezeiasca.
Dar,avem si noi ceva asemanător,chiar daca  nu este chiar asa cum se canta în SFANTA BISERICA luminata de Duhul Sfant.
Iata ce avem noi asemanator  :


.

Şi astfel dragii mei,cântam cu totii Rugaciunea Tatal nostru. 
Nu stiu cum s-a intamplat ,dar numai eu aveam un microfon în mâini si cantam la microfon ,chiar langa SFANTA ICOANA a MAICII DOMNULUI de pe ICONOSTAS.
Cand am ajuns la : "Sfinteasca-se Numele Tau ",lânga Iconostas  ,respectiv in faţa Sfintei Icoane cu Iisus Hristos,a apărut un Preot în vesminte stralucitoare foarte, care a dat negativ din cap ,cand am cantat aceste cuvinte:" Sfinteasca-se Numele Tau " .
Mi-a dat de inteles ca am gresit ,dar m-a lasat sa cant mai departe pentru ca lumea sa nu se opreasca din cântat.
Abia cand am revenit in trup, abia cand am redeschis ochii,am realizat de ce aveam microfonul in mâini.
Eu trebuia sa cant altfel de cum este în zilele noastre TATAL NOSTRU.Si nu am facut-o ! Am cantat asa cum cantau toti credinciosii,desi ,stiam ca nu este corect pe alocuri.
Întotdeauna dragilor, m-am gandit si ma gandesc cum poate sa se sfinteasca Numele Lui Dumnezeu,daca EL  este ÎNSUSI CREATORUL a Tot si a Toate?
 EL este, tot ce poate fi mai Sfant în tot Universul.
Atunci, cum poate sa se mai sfinteasca?
Spunem mereu PREOTILOR mai mari pe scara ierarhica,PREA SFINTE,PREA FERICITE etc etc.
Dar LUI DUMNEZEU însă,Îi spunem pe nume sau in anumite cantari si Rugaciuni spunem: Sfant este Numele TAU.
Iar Preotilor cu functii inalte, care sunt oameni cu păcate (nu este om fara de păcat ) le spunem PREA SFINTE ,PREA FERICITE sau ÎNALT PREA SFINTITUL.....etc etc.
Nu este corect ! 

Numai BUNUL DUMNEZEU este PREA SFANT !!! 

Oamenii nu pot fi PREA SFINTI ! 
Sfinti ,da !
 Dar PREA SFINTI ,categoric NU !
Undeva s-a gresit in traducerile care s-au tot facut secole de-a randul.
Şi ar mai fi ceva dragii mei:

              "Si nu ne duce pe noi în ispita !"
Dragii mei, nu DUMNEZEU ne duce în ispita! 
Diavolul ne duce în ispita ,dar numai cu ingaduinta LUI DUMNEZEU! 
Diavolul este cel care ne ispiteste ,asa cum L-a ispitit si pe IISUS  !
Iata Sfanta Evanghelie:

DUPA BOTEZUL DOMNULUI

(Sambata dupa Botezul Domnului)

Evanghelia biruintei asupra ispitei

Matei 4, 1-11

Atunci Iisus a fost dus de Duhul in pustie, ca sa fie ispitit de catre diavolul. Si dupa ce a postit patruzeci de zile si patruzeci de nopti, la urma a flamanzit. Si apropiindu-se ispititorul a zis: De esti Tu Fiul lui Dumnezeu, zi ca pietrele acestea sa se faca paini. Iar El raspunzand a zis: Scris este: Nu numai cu paine traieste omul, ci cu tot cuvantul care iese din gura lui Dumnezeu. Atunci diavolul L-a dus in sfanta cetate, L-a pus pe aripa templului, si I-a zis: Daca Tu esti Fiul lui Dumnezeu, arunca-Te jos, ca scris este: „Ingerilor Sai va porunci pentru Tine si Te vor ridica pe maini ca nu cumva sa izbesti de piatra piciorul Tau”. Iisus i-a raspuns: Iarasi este scris: „Sa nu ispitesti pe Domnul Dumnezeul tau” Din nou diavolul L-a dus pe un munte foarte inalt si I-a aratat toate imparatiile lumii si sla­va lor. Si I-a zis Lui: Acestea toate Ti le voi da Tie, daca vei cadea inaintea mea si Te vei inchina mie. Atunci Iisus i-a zis: Piei, satano, caci scris este: „Domnului Dumnezeului tau sa te inchini si Lui singur sa-I slujesti”. Atunci L-a lasat diavolului iata ingerii, venind la El, Ii slujeau.
Deci,corect este sa-L rugam pe BUNUL DUMNEZEU ca sa nu ne lase sa cadem în ispita!
Prieteni dragi sufletului meu, L-am rugat pe MANTUITORUL nostru IISUS HRISTOS chiar in aceste clipe, L-am rugat plângand, sarutand Sfanta sa Icoana,ca sa scrie EL RUGACIUNEA TATAL nostru prin mainile mele,ale roabei Sale. Gandul meu sa fie Gândul Său ! 
Şi -am sa incep, chiar acum:

                 Tatal nostru
              Care esti în Ceruri,
              Prea Sfant este Numele Tau,
              Vie este Împărătia Ta,
              Faca-se voia Ta,
              Precum în Cer,
              Asa si pe pământ.
              Pâinea noastra,
              Cea spre Fiinţă,
              Dă -ne-o noua astazi,
              Şi ne iartă noua gresalele noastre,
             Precum si noi iertam gresitilor nostri.
             Şi nu ne lăsa pe noi sa cadem în ispita,
            Ci ne izbaveste, de cel rău ! Amin!


Fratilor , am scris aceasta Rugaciune TATAL NOSTRU cu SFANTA ICOANA  a MANTUITORULUI HRISTOS stransa la pieptul meu, am udat-o cu lacrimi si Rugaciune, iar cand am terminat de scris, un glas in dreapta mea mi-a amintit ca nu am scris la inceput ceva.
Ce n-am scris?
Iata:
           "În Numele Tatalui,si-al Fiului,
               si-al Sfantului Duh,Amin!  "
Înainte sa spunem Rugaciunea TATAL NOSTRU fratilor, trebuie sa ne facem semnul SFINTEI CRUCI si sa ne-nchinam asa cu inima si cu Sufletul,asa precum este corect in CERURI,asa precum mi-a descoperit mie DUHUL CEL PREA SFANT,CORECT:
                 
               În Numele Tatalui,si-al Fiului,
               si-al Sfantului Duh,Amin!  
              
              Tatal nostru
              Care esti în Ceruri,
              Prea Sfant este Numele Tau,
              Vie este Împărătia Ta,
              Faca-se voia Ta,
              Precum în Cer,
              Asa si pe pământ.
              Pâinea noastra,
              Cea spre Fiinţă,
              Dă-ne-o noua astazi,
              Şi ne iartă noua gresalele noastre,
             Precum si noi iertam gresitilor nostri.
             Şi nu ne lăsa pe noi sa cadem în ispita,
             Ci ne izbaveste, de cel rău ! Amin!

            
 Dragilor, fiecare dintre voi este liber ca sa aleaga asa cum simte în sufletul si-n inima sa,ori asa cum scrie in CARTILE BISERICESTI ale BOR.
Stim cu totii fratilor, faptul că ,RUGACIUNILE se traiesc aievea! Le simtim cu sufletul !Le vedem cu ochii sufletului si le rostim cu graiul cel prea dulce al inimii,după iubirea si dragostea pe care o avem faţa de HRISTOS ,fata de Prea Curata Fecioara MARIA,Cărora Li se cuvine toata cinstea ,slava si inchinarea,Amin!
Asa sa ne ajute PREA SFANTA TREIME si MAICA LUMINII ,Amin!

                                 Cu dragoste,Maria.


11 comentarii:

  1. Mă bucur din tot sufletul doamna Maria pentru că eu așa știu Tatăl nostru de la bunica.
    Doamne îți mulțumesc că adevărat este, mulțumesc doamna Maria 🙏🌹

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum s-o ști asa de la bunica, eu sunt mai în vârstă ca tine și nu am auzit noua versiune, pana a scris aici dna Maria.

      Ștergere
  2. Când ați mai scris aceste mesaje, cu modificările în aceste importante rugăciuni ortodoxe, eu am fost de acord. Chiar am scris un mesaj de aprobare. Îngerul, in vis, mi-a spus că voia să-mi de-a o rugăciune veche către Sf. Apostol Andrei, dar pentru că am fost de acord cu modernizarea rugăciunilor, nu mi-a mai dat-o. Mi-a arătat, în acest mod, că greșesc dacă sunt de acord cu modernizarea rugăciunilor și a Sf. Scripturi. Dumneavoastră sunteți liberă să faceți ce doriți, dar vă spun că greșiți. Ce este mai rău este că influențați și pe alții. Va asumați un risc mare.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. este f clar-rugaciunea imparateasca TATAL NOSTRU a fost spusa de IISUS HRISTOS oral-iar scrierile din noul testament in sec 4- cum ne explicam noile interpretari- doar prin viziuni?!-iar psalmii sunt in vechiul testament pe care evreii le au scrise din vechime, bine pastrate-SI NU NE LASA SA CADEM IN ISPITA este noua versiune a catolicilor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai toată faza ai că ne lasam duși în ispita de semenii noștri.

      Ștergere
    2. Corect este ....nu ne lasa sa cădem in ispita. Logic vorbind și nu ne duce pe noi in ispita.....cine sa ne ducă in ispita .....Dumnezeu???????? Și mai este ceva. Rugaciunea o parte spune oricine poate s o învețe. Dar ca s o spui in Duh și Adevar, s o trăiești zilnic, aici este nevoie de creștere și lupta spirituala. Dar atunci când se spune comunitar ne înfrățit și ne ajutam unii pe alții.

      Ștergere
    3. 09.23, nu! Dumnezeu sa ne fereasca de ispita, in sensul acesta!

      Ștergere
  4. Anonim 00:45 de unde știi câți ani am?
    Oricum bunica mea a murit la 91 de ani și a spus luni,sa vină fetele sa vorbesc cu ele că joi merg la cer.
    Bunica a avut f,mare credință și să știi că joia a murit așa cum a spus.
    A avut 7 fete și mai trăiește o mătușă care are 87 de ani.
    Sunt multe pe care le știu și abia aștept să le primească doamna Maria.
    O mai mare bucurie nici că este pentru mine.Sunt un om care mă spovedesc și mă împărtășesc așa că nu-mi permit sa mint.
    Ți-am dat aceste explicații sincere daca crezi bine daca nu tot bine.
    Fiecare cum își așterne așa doamne.

    RăspundețiȘtergere
  5. asa stiu ca in biblie scrie- cine modifica un cuvant nu are scapare va plati pt neincredere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim6 februarie 2023 la 00:35 Eu nu modific nimic nici din Biblie si nici din Cartile bisericesti. Eu doar scriu ADEVARUL DUHULUI SFANT asa cum imi este grait chiar de DUHUL LUI DUMNEZEU. Asa ca, fiecare face ce doreste! Eu nu oblig pe nimeni sa creada in ceea ce eu scriu cu Voia si cu Puterea Duhului Sfant.Eu imi fac datoria in Fata Prea Sfintei Treimi si a Maicii Lui Dumnezeu.

      Ștergere