luni, 15 octombrie 2018

SARUT MÂNA MAMĂ ! SĂRUT MÂNA TATĂ ! ATI PLECAT , DAR NE VOM INTALNI IN IMPARATIA LUI DUMNEZEU !

                   

                                                          Dragii mei,

Am primit in aceasta seara,cel mai frumos CADOU de la un frate al meu.
POZA  PĂRINTILOR nostri care nu mai sunt printre noi de 21 de ani. DUMNEZEU i-a chemat prea devreme la EL.
Si am simtit in inima si-n suflet,sa le scriu cateva randuri aici pe BLOGUL DUMNEZEU EXISTA -MARTURII, ca sa le spun cat de mult i-am iubit si-i iubesc si sa le multumesc ca m-au adus pe Lume si pentru Lume.                         
Sarut mâna MAMA ! Sarut mâna TATA !
V-am iubit cât ati fost in viata,va iubesc si-acum in vesnicie.

Va multumesc ca mi-ati dat viata,m-ati educat ,m-ati ocrotit si mi-ati insuflat CREDINŢA si DRAGOSTEA in BUNUL DUMNEZEU si-n MAICUTA DOMNULUI.
Îmi amintesc cu -atata dragoste,cum mergeai la cuibar MAMA draga si iubita,luai ouale de sub gaina si mi le dadeai sa merg cu ele la Cooperativa (magazin )ca sa le vand si sa fac bani pentru lumânarile de la SLUJBA SFINTELOR DENII din SAPTAMANA PĂTIMIRILOR DOMNULUI nostru IISUS HRISTOS, si a LACRIMILOR MAICII PREA CURATE FECIOARE MARIA.
Îmi amintesc scumpa MAMA,cum imi scoteai cismulitele de guma, si-mi luai piciorusele goale in palmele tale,si cu gura ta cea plina de iubire,suflai caldura din inima si din sufletelul tau ca sa mi le incalzesti. Îti multumesc MAMA! Îti multumesc TATA !
Ati crescut frumos 9 copii,printre care si pe mine.
Daca nu m-ati fi adus pe lume, acum nu as mai fi existat si nu as mai fi putut fi de ajutor SEMENILOR mei.
As vrea sa plang; as vrea sa râd,v-as strange in brate, as vrea sa va spun cat de mult va iubesc si cat de tare mi-i dor de voi si de fratiorul nostru MIHAI care este cu voi, dar nu o mai pot face! Imi cer iertare pentru ca nu am stiut sa va spun cat de mult va iubesc si v-am iubit,atunci cand erati inca in viata. Stiu,voi stiati acest lucru minunat,dar eu as fi dorit sa va spun de o mie de ori pe zi cat de mult va iubesc.
Si totusi, am sa plang de bucurie,ca am fost si sunt fiica voastra a doi oameni simpli (tata zidar si mama la munca campului), si ma rog pentru sufletul vostru atat de greu incercat cat era in trup, ca apoi,printr-o moarte groaznica ati plecat in cateva minute la CERURI.
Stiu ca sunteti impreuna,stiu ca sunteti fericiti acolo Sus, si mai stiu ca, de curand l-ati primit langa voi si pe COSTELUS,nepotelul meu si al vostru si pe care l-ati crescut cu atata iubire si dragoste .
SARUT MÂNA ,MAMĂ! SARUT MÂNA ,TATĂ !
Ramas bun fratioare MIHAI si nepotele Costel !
Rugati-va si pentru noi cei care ,am ramas pe pămant,căci grele incercari ne asteapta! DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI sa va odihneasca in IMPARATIA SA !
Cu dor si cu iubire infinita,a voastra fiica MARIANA (MARIA ).

16 comentarii:

  1. Impresionant , d-na Maria ! Sa se odihneasca in pace toti ai dumneavoastra . Sunteti un om minunat , Dumnezeu v-a dat un dar mare ca si sufletul dumneavoastra .

    RăspundețiȘtergere
  2. Enigmatici si cuminţi
    Terminîndu-şi rostul lor
    Lîngă noi se sting şi mor
    Dragii noştri, dragi părinţi.
    Cheamă-i Doamne, înapoi
    Că şi-aşa au dus-o prost
    Şi fă-i tineri cum au fost
    Fă-i mai tineri decît noi.

    Pentru cei ce ne-au făcut
    Dă un ordin, dă ceva
    Sa-i mai poţi întîrzia
    Să o ia de la-nceput.
    Au plătit cu viaţa lor
    Ale fiilor erori
    Doamne, fă-i nemuritori
    Pe părinţii care mor.

    Ia priviţi-i cum se duc
    Ia priviţi-i cum se sting
    Lumînări în cuib de cuc
    Parcă tac şi parcă ning.
    https://Versuri.ro/w/vwh1
    Plini de boli şi suferinţi
    Ne întoarcem în pămînt
    Cît mai sîntem, cît mai sînt,
    Mîngîiaţi-i pe părinţi.

    E pămîntul tot mai greu
    Despărţirea-i tot mai grea
    Sărut mîna, tatăl meu!
    Sărut mîna, mama mea!
    Dar de ce priviţi aşa
    Fata mea şi fiul meu
    Eu sînt cel ce va urma
    Dragii mei mă duc şi eu.

    Sărut mîna, tatăl meu!
    Sărut mîna, mama mea!
    Rămas bun, băiatul meu!
    Rămas bun, fetita mea!
    Tatăl meu, băiatul meu,
    Mama mea, fetiţa mea!

    Adrian Păunescu - Ruga pentru parinti

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-e dor de tine, mamă

    Sub stele trece apa
    Cu lacrima de-o samă,
    Mi-e dor de-a ta privire,
    Mi-e dor de tine, mamă.

    Măicuţa mea: grădină
    Cu flori, cu nuci şi mere,
    A ochilor lumină,
    Văzduhul gurii mele!

    Măicuţo, tu: vecie,
    Nemuritoare carte
    De dor şi omenie
    Şi cântec fără moarte!

    Vânt hulpav pom cuprinde
    Şi frunza o destramă.
    Mi-e dor de-a tale braţe,
    Mi-e dor de tine, mamă.

    Tot cască leul iernii
    Cu vifore în coamă.
    Mi-e dor de vorba-ţi caldă,
    Mi-e dor de tine, mamă.

    O stea mi-atinge faţa
    Ori poate-a ta năframă.
    Sunt alb, bătrân aproape,
    Mi-e dor de tine, mamă.

    de Grigore Vieru

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi.au dat lacrimile. Si ai mei parinti sau dus dult prea devreme la Cer, stiu ce.nseamna aceasta pierdere.Dumnezeu sa.i odihneasca in Imparatia Sa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ati spus ca azi osa scriti multe mesaje

    RăspundețiȘtergere
  6. Dumnezeu sa-i ierte .Mai intai s-a dus in cer frate-mio, apoi fiu-mio, taica-mio... toti tineri, bunicii care ii iubeam... Dar eu sunt multumita pt ca adevaratii parinti sunt Dumnezeu si Maica Sfanta. Noi, cei care ne numim parinti pe pamant ,suntem intermediari doar .In realitate suntem toti frati intre noi in Isus si fii a lui Dumnezeu. Fericiti cei ce se-ntorc in cer cat mai tineri pt ca acolo este adevarata noastra familie si casa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ís in rai dragii de ei,ca mult o suferit sa ne usureze traiul,asta o fost crucea dumnealor.. Toata cinstea,íara am plans. Marioara. Muma. Paraschiva íi ín rai,tata ilie íi beteag rau,nu am cum sa íl ajut..

    RăspundețiȘtergere
  8. Ferice de ei. Vai de noi care am ramas pt ca guvernul asta o sa ne puna la uscat ca pe stoccafisso.

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamna Maria nu dorm inca si am deschis la blogul dv.am citit cea ce ati scris atat de frumos de parintii dv.
    Bunul Dumnezeu s-ai adihneasca in imparatia sa.
    Nu pot sa va spun cat de dor imi este si mie de parintii mei si de bunici si nu mai zic de sot
    Doamna Maria este tare greu dar nu putem sa facem nimic in aceasta privinta decat sa ne rugam la Bunul Dumnezeu s-a ne gasim cu totii in imparatia lui Dumnezeu.
    Frumos cantec 21-38 de fiecare data cind il aud ma podideste plansul mare adevar este in acest cantec.
    Cu mult drag doamna Maria si Bunul Dumnezeu s-ai odihneasca in pace pe cei dragi sufletelor noastre.

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa este,toti am avut parinti, si la toti ne e dor de ei,ca ne-au crescut,si educat! Si nu au trait intr-o lume asa buna ca noi,noi avem de toate,la picioarele noastre,si tot nu sintem multumiti! Nimeni nu se gindeste,ca noi sintem o generatie, care prindea si traim intr-o perioada buna!Asa ca trebuie sa ne rugam,pentru toate sa fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa a randuit Dumnezeu ca fiecare om ce vietuieste pe Terra sa plece la viata spirituala (cea eterna) unde isi continua evolutia ca spirit creat de Dumnezeu. Nimeni nu a ramas vesnic in trup omenesc (carnal/material), omul adevarat este spiritul care face sa vietuiasca trupul de carne si oase. Cand spiritul pleaca in lumea spirituala (de batranete, boala, accident, etc.) trupul moare. Asa este stabilit de la Dumnezeu, pe care mai inainte de religie ar trebui sa-l acceptam ca fiind absolutul in stiinta, atotcreatorul lumilor vazute si nevazute.

    RăspundețiȘtergere
  12. Dumnezeu sa-i odihneasca in pace acolo in imparatia sa,precum se odihnesc si ai mei dragi parinti.Va doresc multa sanatate pentru
    ''scopul/menirea''de a veni in ajutorul semenilor.Cu multa dragoste si stima aceeasi Minerva P.

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamna Maria, Dumnezeu sä-i odihneascä in pace pe cei trecuti la Domnul din familia d-voasträ, dar si ai mei pärinti si bunici. Sä äi ierte Dumnezeu de päcate. Multä sänätate vä doresc, sänteti un suflet minunat, Dumnezeu sä ne ocroteascä de tot räul pe toti. Vä pup si vä inbrätisez cu mult drag! Veronica G. Salzburg

    RăspundețiȘtergere