miercuri, 13 octombrie 2021

TRĂIM BUCURIA VENIRII LUI IISUS HRISTOS, PE PĂMÂNT ROMANESC !

                                                  .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  


                                                            Dragii mei, 

Trăim cu toţii ,Bucuria venirii Lui  Iisus  Hristos  pe Pământ !
În această după amiază, în timp ce scriam aici pe Blog, aud dragilor un glas care lăuda pe Dumnezeu, spunând aşa :

           "Doamne !
           Câtă Înţelepciune!
           Cu Puterea Înţelepciunii
                       este Înţelepciunea Ta.
           Iată, Adevărul ai iubit !
 După care, aud dragii mei, aud glasul Mântuitorului care zice aşa :
               Iată !
          Adevărul am vestit vouă !"  
  
Clipă în care, glasul se opreste si-L văd pe Mântuitorul Iisus  Hristos strălucind de Lumină albă, lumina orbitor de stralucitoare pe Cerul senin ca de oglindă.

Şi aud din nou un alt glas ,care se întreabă aşa :

                    "Cum mergem ca să depăşim toate ?

Iar răspunsul dragii mei, a venit prompt de la un glas de sus, un glas care spune cu fermă convingere asa :
                   "Domnul a făcut toate întru România de astăzi !
                  Se cunoaste trei  Istorii !
    Trăim Bucuria Venirii Lui Iisus  pe Pământ !"

Iar aici fratilor, totul se termină şi eu rămân uimită de toate câte am auzit şi am văzut.  
                                 
Am scris adesea fratilor, precum că ,Iisus Hristos va veni pentru a doua oară pe Pământ, în România noastra. 
Ţara noastră dragii mei, este cu adevărat Viitorul al Doilea Nou Ierusalim.
Şi trebuie fraţilor ca să credeţi în această a Doua Venire a Mântuitorului în România ,Ţara Sfântă aleasă de Iisus Hristos ca să judece viii şi morţii.  
Lumea întreagă dragii mei, va afla de România Viitorului al Doilea Nou  Ierusalim, Romanie în care bate inima Gradinii Maicii Lui Dumnezeu .                                                     
Fraţilor, să pregătim  inima noastra ca să bată mai întâi pentru Iisus  Hristos si Maica Domnului,apoi pentru cei dragi,precum şi sufletul nostru care să stralucească de Lumina Învierii Domnului, prin săvârşirea de fapte bune şi prin mărturisirea păcatelor noastre la Preotul duhovnic. După care dragilor,să ne  învrednicim  a ne  împărtăşi cu Prea Scump si Prea Sfânt, Trup şi Sângele Domnului, ca să ne fie spre  iertarea  păcatelor noastre , si mântuirea sufletului.                                
Astfel dragilor , trebuie să ne pregătim pentru a Doua Venire a Domnului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos,cu bucurie si cu dragoste infinită. 
                          Cu dragoste, Maria. 

3 comentarii: