duminică, 17 octombrie 2021

DOAMNA MARIA HANDIC,NE CERE CU DISPERARE AJUTORUL ! BAIATUL DANSEI TREBUIE SA AJUNGA URGENT LA MEDIC !


 

                                                               Dragii mei,


M-a sunat dna Maria Handic si printre lacrimi si suspine,mi-a spus ca are mare nevoie de ajutor pentru baiatul dansei,Claudiu care deja era f bolnav,acum e si mai tare bolnav.

.Iata Prieteni dragi si cu suflet bun si cu inima mare,iata cum o putem ajuta pe dna MARIA HANDIC:

Faceti bine dragilor, si veti gasi numai bine !

M-a rugat ca sa scriu cateva randuri pentru dansa,ca poate s-or mai gasi cativa oameni cu inma mare si cu suflet bun,si s-o ajute si acum ,ca sa-si poata duce baiatul la medic. Iata dragilor mesajul dnei Handic,pe care l-am preluat de pagina mea de facebook:


        • Maria Handic
          Oameni buni,Va scriu doar câteva randuri,imi vine greu sa scriu ! Nu am crezut niciodată că,am sapă ajung cerșetoare! Am probleme si cu băiatul,îl tun pe algocallmine,cu toate că,ii dau medicamentele(an iar si diazepam)atata i-a dat! Nici eu nu ma simt bine,tremur f. foarte tare su nici cu ficatul nu e bine! Trebuie sa ajung la Brașov la dr.care ne stie diagnosticul;sa faca macar geografie.Va rog din suflet ajutati-ma! Mmaria stie situatia noastră,e singura persoana ,căreia pot sa spun necazul meu si sa primesc o încurajare.Cu lacrimi va rog ajutati-ma! Ma rog în fiecare seară ptr.voi! Sa va ferească Bunul Dumnezeu de boala si sa aveti ce pune pe masa! Dumnezeu și MMAICUTA SFANTA sa va ajute! Cu respect Maria H
          • Îmi place
          • Răspunde
          • 10h
        • Pauză GIF
          GIF
          GIPHY
          • Îmi place
          • Răspunde
          • 10h

Un comentariu: