vineri, 15 octombrie 2021

ESTE MARIA ! MARIA DE JOS ! DUMNEZEU VEGHEAZĂ CLIPĂ DE CLIPĂ LA TOATE CÂTE SCRIU , DINTR - AL SĂU CUVÂNT !

 


Iar glas divin a strigat :


                           "Este Maria noastră !
                 Maria  de jos ! "


Aşa spunea un glas din CER,iar o Mână nevăzută scrie pe Cer  cu litere mari,exact aşa precum am auzit:
               "Este Maria noastră !
                 Maria  de jos ! "

                             Dragii mei,  


 În această dimineaţă devreme,mă trezesc fără ca să  deschid ochii,deoarece, vedeam deasupra patului meu un Soare alb-galben,orbitor de stralucitor,un Soare care mă încălzea cu razele sale dumnnezeiesti.
Vedeam dragilor,un Cer senin bleu ca de oglindă,brodat cu mici norisori albi transparenţi si foarte stralucitori.
Simteam în inimă şi-n suflet,Dragostea si Căldura LUI  DUMNEZEU,precum si Pacea ,Linistea si Dragostea Maicii Domnului. 
Îmi doream, ca sa nu se mai termine niciodata  aceasta MINUNE mare,coborâtă din Cerul Sfânt în camera mea,deasupra patului meu.
Brusc, văd în faţa mea ,sus de tot, sub BOLTA CEREASCĂ bleu ca de oglindă, văd o pagina scrisă ca de pe Blogul meu.
O pagină cu multe rânduri scrise ,ca la calculator,dar de pe care nu puteam citi nimic,nu intelegeam cuvintele deoarece, erau prea sus si mai erau şi acoperite uşor cu acei mici norisori albi stralucitori si transparenţi. 
Văzând că nu pot deslusi Cuvintele din pagina mea ce era sus pe Cer,spun în gândul meu ,aşa : 
                     Doamne ! 
              Doamne,nu stiu ce înseamnă acestea.
              Nu am putut citi acele rânduri scrise ca într-o pagină.  
În acest moment dragii mei,de pe sub rândurile scrise iese precum Soarele,iese un nor alb-galben crud orbitor de stralucitor,nor ce stralucea cât 10 Sori la un loc si se sprijinea pe rândurile scrise.
O mână nevăzută dragii mei, scrie pe norul orbitor de deasupra randurilor,scrie cu litere aurii si stralucitoare foarte ,aşa :
                     "Tu eşti Maria noastră !
                Asta este Maria de jos !
               Este Maria !Este Maria !"
Priveam cu ochii închisi fiind,priveam la stralucirea CERULUI,priveam la PAGINA scrisa de mine în fiecare zi si-n fiecare noapte,şi m-au podidit lacrimile de bucurie si de fericire la Cuvintele scrise de DUMNEZEU,Cuvinte ce erau despre mine.
Dar iata dragilor,ce-mi spune chiar acum un glas referitor la acele Cuvinte scrise de Mâna Lui Dumnezeu:

                    "Acele Cuvinte, te reprezentau !"

Acum ,ca si atunci,glasul sufletului meu strigă către DUMNEZEU PREA  BUNUL ,asa:
                     Doamne ! 
               Doamne,Ţie mă supun trup si                  suflet,inimă şi cuget.
               Facă-se Voia TA, Doamne!"  

În următoarea clipă totul dispare si vad din nou,încă Cerul firesc de noapte. 
Asadar fratilor,cred că v-ati convins că nimic nu este întâmplător,nimic nu scriu de la mine,iar toate câte scriu sunt sub Protectia Divină şi sub stricta veghere a Lui Dumnezeu si a Maicii Domnului.
Să nu vă îndoiţi de aceasta, niciodată !
Cu totii putem face lucruri minunate,bineplacute LUI  DUMNEZEU si MĂICUŢEI  DOMNULUI sub aripa ocrotitoare a împlinirii celor 10 PORUNCI Dumnezeiesti.
Să învăţăm să dăruim Dragoste sufleteasca,sa învăţăm a  ne ruga cum trebuie ,să învăţăm a ajuta pe cei în nevoi si în necazuri.
                                           Cu dragoste,Maria.

4 comentarii:

  1. Ce minunat doamna Maria
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să vă BINECUVINTEZE si sa va ocrotească cu puterea lui cea mare.
    O zi binecuvântată tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  2. În ziua de 14 Octombrie 2021 la ora 18:16:27 (ora locală a României) s-a produs în MOLUCCA SEA un cutremur semnificativ cu magnitudinea mb 5.7, la adâncimea de 10km.În ziua de 14 Octombrie 2021 la ora 18:16:27 (ora locală a României) s-a produs în MOLUCCA SEA un cutremur semnificativ cu magnitudinea mb 5.7, la adâncimea de 10km.În ziua de 14 Octombrie 2021 la ora 18:16:27 (ora locală a României) s-a produs în MOLUCCA SEA un cutremur puternic cu magnitudinea mb 5.7, la adâncimea de 10km. Urmează unul in bAlcani!?

    RăspundețiȘtergere
  3. Si iar ma_ncred in tine apostolita si surioara draga.Tu esti de mandra minune venita printre noi.Pupici pe suflet.Pa,pa,

    RăspundețiȘtergere