vineri, 15 octombrie 2021

 

ROMÂNIA ESTE , NOUL ASTRU CERESC AL PREA SFINTEI TREIMI ! ROMÂNIA A DEVENIT DE MULT TIMP, GRADINA RAIULUI , A MAICII LUI DUMNEZEU !

                                                                        Dragii mei,


DUMNEZEU  dragii mei, a pus asta noapte si pentru totdeauna ,ca pe un ASTRU  CERESC, Harta ROMÂNIEI  .
ROMÂNIA fratilor, vă asigur cu mâna pe inimă si cu tot sufletul, că va fi Viitorul al Doilea Nou Ierusalim !
În ROMÂNIA  LUI  DUMNEZEU  TATĂL, va veni pentru a doua oară pe Pământ, Prea Scump FIUL SĂU si Mântuitorul nostru al tuturor, IISUS  HRISTOS.
În ROMÂNIA PREA  SFINTEI  TREIMI, MAICA  DOMNULUI si-a gătit dumnezeiesc de frumos, GRADINA  RAIULUI!
Iata dragii mei, că avem si LUCRURI  MINUNATE si UNICE, care urmeaza a avea loc în ROMANIA  DUHULUI  CELUI  PREA SFÂNT, si nu numai LUCRURI rele, care ne induc teama.
Să multumim PREA  SFINTEI  TREIMI si MAICII  LUI  DUMNEZEU, cu inima si cu sufletul, că ne-a ales pe noi ca popor si ŢARĂ, pentru a pregati CALEA  VENIRII  LUI  IISUS HRISTOS, pe Pământ românesc.
Iata si articolul pe care l-am scris cu inima si cu sufletul, in noaptea ce tocmai a trecut :

ROMÂNIA , luminează pe Cerul noptii !
ROMÂNIA, NOUL  ASTRU  CERESC al PREA SFINTEI  TREIMI precum si al  PREA SFINTEI  NĂSCĂTOAREI de  DUMNEZEU! 

                 

                                          Dragii mei, 

În această noapte ,în timp ce scriam aici pe BLOG, desi eram cu ochii pe Monitor, văd dragii mei spre stânga mea, vad un CER de noapte fara de stele, un Cer de noapte neagra.
În mijlocul Boltii  Ceresti a apărut HARTA ROMÂNIEI, ce avea culoarea galben crud şi era fara înscrisuri .
HARTA ROMÂNIEI, avea in mijlocul ei LUNA  de pe CER, care era micuţă si rotundă,dar fara vreo stralucire.



                                          .

Deci,vedeam dragilor, cum LUNA s-a facut mică si fără stralucire,si care LUNĂ, era în mijlocul HĂRTII  ROMÂNIEI ce luase stralucirea Lunii adevărate.
De jur împrejur ,HARTA  ROMÂNIEI cu LUNA in mijlocul ei, avea TRICOLORUL  ROMÂNIEI. 

                                    


                                           .
Închipuiti-vă dragilor, HARTA  ROMÂNIEI ca pe un Astru Ceresc, un ASTRU ce a luat locul Lunii de pe CER.
HARTA  ROMÂNIEI, asa precum am descris-o mai sus, pulsa pe mijlocul Boltii Ceresti de noapte, pulsa precum o inimă.                                                     -
Luna se facuse mică, nu mai stralucea, si statea in inima HARTII  ROMÂNIEI.
Locul LUNII de pe Cer, îl luase HARTA  ROMÂNIEI care era brodata de jur împrejur cu Tricolorul României. 
Cerul de noapte avea acum un alt ASTRU CERESC! 
Iar acest ASTRU CERESC care stralucea precum Soarele si Luna la un loc, era HARTA  ROMÂNIEI! 
Dragii mei, în această noapte DUMNEZEU  a inlocuit LUNA  de pe CER, cu HARTA  ROMÂNIEI care era inconjurata si brodată la margine cuTricolorul României.
Să ne bucuram fratilor, că suntem ocrotiţi de BUNUL DUMNEZEU si de MĂICUŢA DOMNULUI, precum si de faptul că,oricată neliniste va fi in Lume, ROMÂNIA  LUI  DUMNEZEU, ROMÂNIA  MAICII  DOMNULUI va straluci pe Bolta Cereasca, asa cum ar straluci LUNA  si SOARELE  la un loc.
                                                 Cu dragoste,Maria. 

8 comentarii:

  1. Ce ne trebuie mai mult de cât iubirea lui Dumnezeu și Maica Domnului.
    Doamna Maria Mulțumim Bunului Dumnezeu și Maica Domnului ca a ales acest popor destul de încercat.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să fie cu noi cu toți.
    Ce putem spune de cât ca simt o bucurie imensă in suflet la gândul că Dumnezeu nu ne va părăsi niciodată.
    Doamne Ajuta poporului român și lumii întregi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Grecia si italia inundatii!? Bulgaria inundații și ninsori?
    Dar in România?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 17:55 vrei neaparat inundatii si la noi ???😳

      Ștergere
    2. Parca e nebun 17.55 sa isi doreasca raul permanent. Dar sa i-l dea Dumnezeu doar lui 17.55 sau celor ce si-l doresc.

      Ștergere
  3. Marioara surioara,iar m_ai dat pe spate,in sensul de a privi la cer.Asa ai de fain sa stai intins noaptea pe iarba si sa privesti cerul instelat.Sper sa_mi vie_n cale o frmeie,cu a vietii cheie,a celei adevarate,unde primeaza partea dde suflet.Pe masura ce vine iarna ,ma cauta singuratatea si ma gandesc de ce nu am fost mai ingaduitor cu mama copiilor.Pentru ei am divortat,dragii de ei ca erau batuti si taceau.Acuma sunt mari si nu ma suna macar.Dar bine ca sunt sanatosi.Mai incarca telefonul din cand in cand.Am invatat sa traiesc singur,neglijandu_mi trupul tot mai mult.Cateodata al urasc chiar si el dragutul nu are nici o vina,si iar al iubesc si al rog sa ma ierte,adica le rog pe miliardele de celule sa ma ierte si sa ma sustina,cu toate ca e sunt intinerite,de unde au tinere de minte?Sunt multe intrebari.Ce ne facem cu rozettul si fluidul ceolos pupilla lui solos si a lui macruou stricat,betivul da urina si mancatorul de ciufureala da huie inaltat in teapa de kwjhitlerizdulmerlalizdul.Ma azi am intalnit o tigangusa cu treizeci de ani mai tanara si o sa am o iarna fierbinte tare.Da pana cand o viata trista,nu?Pa,pa,

    RăspundețiȘtergere
  4. transformarile sunt evidente -nu poate veni DOMNUL pana cand si pamantul nu va fi schimbat la propriu-inclusiv ROMANIA

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamna Maria ce inseamna al doilea Ierusalim in Romania?
    Sa insemne ca un singur oras va fi numit "al doilea Ierusalim"?

    Sa insemne ca ne cotropesc alte popoare de numai ramane nimic cum s-a intamplat in Iersualim de atatea ori si sa traim in exil ca si evreii?

    Sa insemne ca il mai rastignim odata pe Hristos?

    Ierusalimul nu a avut niciodata parte de liniste in decursul istoriei, au fost tulburari acolo chiar si in prezent.

    Oare incercati sa ne avertizati ca Marea Revolutie sa aibe vreo legatura cu viziunea dumneavoastra referitoare la "al doilea Ierusalim"?

    RăspundețiȘtergere
  6. OVIDIU-eu stiu de la mari duhovnici vazatori in duh ca IISUS DOMNUL VA COBORA DIN CER CU TOATA SLAVA=MAICA DOMNULUI SI SFINTII si ROMANIA a fost aleasa ca noul IERUSALIM-au spus-o si vazatori in duh din alte tari-indieni,bulgaroaica oarba-VANGA,o femeie africana etc eu am citit de pe timpul raposatului si am avut duhovnic mare care a spus la multi crestini ce ne asteapta-sunt ANONIM 5 si va doresc sanatate si pace in suflet

    RăspundețiȘtergere