luni, 25 octombrie 2021

SINGURA LUMINĂ A NOASTRA ESTE , DUMNEZEU !


                             Dragii mei,

Dormeam la această oră, când ,aud un glas foarte puternic care spune cu dragoste aşa :

             " O singura Lumina am pe Pămant !
              Aceea este Dumnezeu !
              Dumnezeu este, singura Lumina pe care o am aici pe acest Pămant !"
              
Clipă în care dragii mei,văd cu ochii închişi un Cer de noapte ,iar  în Cerul de noapte apare un NOR rotund ,albastru-violet, iar în norul acesta se află un OVAL negru, şi în OVALUL  negru se află  o LUMINĂ sub forma unei flăcări de lumânare.
 LUMINA  este aurie şi este mai strălucitoare decât Soarele.
Lângă această flacără aurie, mai strălucitoare decât Soarele, se afla un SFÂNT în veşminte roşii grena ,un SFÂNT ce stătea în picioare asa ca de veghe ,lângă LUMINA  AURIE din ovalul negru. 
                                Image result for dumnezeu imagini
Dragii mei, păstraţi vie LUMINA  VIE a LUI  DUMNEZEU prin CREDINŢĂ ,prin POST şi RUGĂCIUNE, prin săvârşirea  faptelor bune.
Numai astfel,vă veţi putea bucura de MILA şi de  DRAGOSTEA  LUI  DUMNEZEU şi a MAICII DOMNULUI.
                            Tot cu dragoste, ca întotdeauna, Maria.

2 comentarii:

  1. Salut tanti Marie. Eu stiu despre ce lumina este vorba. Lumina Romaniei. Treaba cu galeata miroase a Doamne Doamne. Mai inteles acum. Deci pe respectivul il pazeste acel sfant. Si totusi respectivul se simte singur. Sper ca mai inteles.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa ar trebui sa fie pentru toti romanii ca doar se numesc ortodocsi. Nu ar trebui sa fie doar cu numele... ci si cu faptele credinciosi adevarati.

    RăspundețiȘtergere