joi, 14 octombrie 2021

DOAMNA MARIA HANDIC,NE CERE CU DISPERARE AJUTORUL ! BAIATUL DANSEI TREBUIE SA AJUNGA URGENT LA MEDIC !


 

                                                               Dragii mei,


M-a sunat dna Maria Handic si printre lacrimi si suspine,mi-a spus ca are mare nevoie de ajutor pentru baiatul dansei,Claudiu care deja era f bolnav,acum e si mai tare bolnav.

.Iata Prieteni dragi si cu suflet bun si cu inima mare,iata cum o putem ajuta pe dna MARIA HANDIC:

Faceti bine dragilor, si veti gasi numai bine !

M-a rugat ca sa scriu cateva randuri pentru dansa,ca poate s-or mai gasi cativa oameni cu inma mare si cu suflet bun,si s-o ajute si acum ,ca sa-si poata duce baiatul la medic. Iata dragilor mesajul dnei Handic,pe care l-am preluat de pagina mea de facebook:


        • Maria Handic
          Oameni buni,Va scriu doar câteva randuri,imi vine greu sa scriu ! Nu am crezut niciodată că,am sapă ajung cerșetoare! Am probleme si cu băiatul,îl tun pe algocallmine,cu toate că,ii dau medicamentele(an iar si diazepam)atata i-a dat! Nici eu nu ma simt bine,tremur f. foarte tare su nici cu ficatul nu e bine! Trebuie sa ajung la Brașov la dr.care ne stie diagnosticul;sa faca macar geografie.Va rog din suflet ajutati-ma! Mmaria stie situatia noastră,e singura persoana ,căreia pot sa spun necazul meu si sa primesc o încurajare.Cu lacrimi va rog ajutati-ma! Ma rog în fiecare seară ptr.voi! Sa va ferească Bunul Dumnezeu de boala si sa aveti ce pune pe masa! Dumnezeu și MMAICUTA SFANTA sa va ajute! Cu respect Maria H
          • Îmi place
          • Răspunde
          • 10h
        • Pauză GIF
          GIF
          GIPHY
          • Îmi place
          • Răspunde
          • 10h

3 comentarii:

  1. Necuratul se foloseste de frica oamenilor pentru ca nu vrea sa accepte Adevarul Absolut de la Divinitate,eu unul ma lupt ori de cite ori vrea sa ma corupa chiar si in vise,il mustru si il ameninț cu vorbe grele pentru ca ii stiu numele lui si se teme de mine, caci numele lui si existanta sa nu va mai exista in eternitate intro buna zi. De aceea chiar si cei cu credinta slaba trebuie sa se lupte pentru o cauza nobila pentru vindecare si de a fi tari precum ca o stinca si sa nu isi piarda increderea in Cel de Sus chiar daca sint un pacatos.by anonimus

    RăspundețiȘtergere
  2. Oameni cu suflet mare,Va rog mult ajutati-ne! Dumnezeu sa va binecuvînteze!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va rog frumos,Va cer AJURORUL! Săptămână viitoare trebuie sa ne prezentăm la dr.la cabinet! Vom vedea ce O sa fie in functie de analize! Va multumesc frumos! Maria H

    RăspundețiȘtergere