duminică, 24 octombrie 2021

SALVAREA ROMANIEI DUHULUI SFANT !!! ROMANIA DUHULUI SFANT, VA FI SALVATA DE PATRU TINERI !


                               Imagine similară
  
                                          Imagini pentru HARTA ROMANIEI       .

               

                                   Dragii mei,

În aceasta după amiaza ,in timp ce scriam aici pe Blog,aud un glas care spunea ceva minunat despre Romania Duhului Sfant.
Glasul spunea asa:
             "România Duhului Sfant !
              Patru tineri salvatori ai României Duhului Sfant!
          Romania Duhului Sfant ,va fi salvata de 4 tineri!"
După care,glasul nu mai spune nimic.
Dragii mei, am scris adeseori (si nu de la mine am scris ,ci de la Duhul Cel Prea Sfant)ca Romania va trece prin foc si prin sabie pentru a putea deveni al Doilea Nou Ierusalim.
Romania va trece printr-o Revolutie sangeroasa după care, MINUNILE Ceresti vor acoperi Romania Duhului Sfant!
Sa nu ne pierdem nadejdea si Credinta in Bunul Dumnezeu si-n Maicuta Domnului,ci sa ne inchinam cu toata inima noastra si din tot sufletul nostru,cerand ajutor divin si iertare a păcatelor noastre.
Toate cate vom cere,pe toate le vom primi la timpul oranduit de Dumnezeu.
Sa fim buni fratilor, sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine si niciodata sa nu abandonam Sfanta Biserica.
Sfanta Biserica fratilor, sa ne fie prima NOASTRAcasa din viata noastra,apoi ,casa de acasa sa ne fie a doua casa.
Sa multumim Domnului si Maicii Domnului pentru toate cate am primit si primim,pentru faptul ca suntem sanatosi si-i avem pe cei dragi langa noi.
Prieteni dragi, care vor fi cei 4 tineri care vor salva Romania Duhului Sfant,eu nu stiu a va spune, deocamdata.
Ceea ce stiu dragilor, este faptul ca ,asa va fi precum mi s-a grait si mi s- aratat.
As dori ca sa precizez faptul că, eu nu oblig pe nimeni ca sa creada in toate cate gaseste scris pe acest Blog al Lui Dumnezeu,ci fiecare, este liber ca sa aleaga ce-si doreste a citi; a se documenta.
Asadar,rog pe cei care nu stiu inca , ca suntem liberi a ne exprima cum dorim si cand dorim,si ca nu e nevoie ca sa mi se spuna ca ,toate cate eu scriu ar fi de la draci.
Dracii fratilor, nu indeamna la iubire si nici sa mergem la Sfanta Biserica ca sa ne spovedim si sa ne impartasim.
Dracii indeamna oamenii la dezbinare,la ură,la indepartarea de HRISTOS si de MAICA DOMNULUI,la indepartarea de Sfanta Biserica.
As vrea sa vad si eu, unde am scris ceva impotriva Sfintei Biserici ,ceva impotriva iubirii faţă de Aproapele nostru,ceva care sa incalce PORUNCILE DOMNULUI.
Asadar,rog pe cei care sunt prea zelosi,sa dea dovada de cumpatare si de buna crestere!
Se stiu ei care sunt!
                                  Cu dragoste,Maria.

2 comentarii:

  1. sa dea DUMNEZEU asa sa fie ca avem multe capete inteligente

    RăspundețiȘtergere
  2. Am auzit si de profetia celor 4 tineri cred ca studenti daca tin bine minte.
    Vor veni la TV dupa urgie cind va fi vid de putere si politicienii speriati coplesiti de multele probleme care treb rezolvate pe un fond de economie bkocata si zero incasari bugetare .Vor trebui sa aduca bani de acasa.
    Cei 4 vor veni cu un plan o propunere de infiintare a unui nou FSN din care jumate sa fie reprezentanti trimisi de culte si restul politicieni benevoli fara saxse tina seama de partide.
    Posibil si cu o selectie testare psihologica ulterioara.
    Planul cred ca va avra si o solutie pt a face rost de bani la buget din donatii de la populatie si din nationalizari de resurse.
    Planul poate cuprinde si masuri de luat urgent in localitati desi e posibil ca pe plan local sa se fi.luat deja ceva mici initiative.
    Si de atunci lucrurile vor incepe sa se indrepte . Lumea va capata din nou speranta si incredere in conducatori mai ales daca se va vorbi de meritocratie.

    RăspundețiȘtergere