marți, 12 octombrie 2021

DE-AS FI O STEA !

                       


                 DE-AŞ  FI  O STEA !


De-aş fi o Stea,în înaltul Cerului
Aş călători dincolo de pământ.
Aş încerca să fac Lumea mai bună,
Şi-aşa ,aş deveni o Stea străbună.

             De-aş fi o Stea, aş coborâ 
             Încet înspre Pământ,
             La fiecare Om aş spune
             C-aici, unde trăim, 
             Pământul este Sfânt !

Să aibă grijă de el 
 Să nu-l mai rănească.
Căci DUMNEZEU ne-a dat, acest Pământ,
Ca el,să ne hrănească.

            De-aş fi o Stea
            Eu aş zbura în inima fiecărui om.
            Acolo, eu l-aş întreba
            De ce nu poate fi mai bun ?

De ce sunt boli, de ce războaie ?
De ce să plângem,suferim?
Când am putea încrezători
Să fim mai buni, mai răbdători.

            Să ştim ca să iubim o floare
            Să ştim ca să iubim un răsărit,
            Să ştim să ne iubim pe noi, 
           Şi-acest Pământ, ce e sfinţit !

De-aş fi o Stea 
Mai mare între Stele,
Le-aş aduna pe toate-n jurul meu.
Şi-aş deveni, o Stea mai mare
Ce-o luminează DUMNEZEU !

             De Sus, de-acolo -aş străluci
             Precum străluce Soarele.
             Eu sufletele-aş încălzi, şi-aş spune :
             Uitaţi-vă,aceasta-s eu ,
             În jurul meu e DUMNEZEU !
             De vreţi şi voi ca să-L vedeţi 
             Rugaţi-vă din suflet,şi....credeţi!

De-aş fi o Stea
Aş spune oamenilor
Că nimic nu-i veşnic pe Pământ.
Că veşnic e doar DUMNEZEU !
Cu EL, avem un legământ.

           De-aş fi o Stea 
           Aş învăţa pe fiecare om,ca să zâmbească
           Să simtă, că nu-i singur pe Pământ.
           De va munci cu drag
           Şi-i va iubi pe cei din jur, 
           Cu DUMNEZEU în suflet, 
            Mereu o să trăiască!

De-aş fi o Stea,
Apele n-ar mai ieşi din matcă.
Căci le-aş opri, le-aş spune ca să tacă.
Le-aş spune, că oamenii sunt buni.
Căci BUNUL  DUMNEZEU
Lor sufletul le-adapă.
Şi-atunci, la ce e bun  
Ca ele, să-şi iese din matcă ?

            De-aş fi o Stea,
            Eu vântul aş opri.
            Aş sta în faţa lui şi l-aş ruga
            Să se oprească şi să nu mai trosnească
            Copacii seculari din rădăcini.

Să-i lase să trăiască,
Căci ei hrănesc cu drag
Fiinţele din lume 
Cu aerul curat !

               De-aş fi o Stea,
               Pământul aş opri, a se cutremura.
               M-aş strecura în scoarţa lui
               Cu strălucirea mea, eu l-aş suda.
               Cutremure, nu ar mai exista
               De eu, aş fi o Stea !

De-as fi o Stea,
Atunci când pe Pământ
Apare o nouă viaţă,
Aş coborâ îndată
Pentru a-i da povaţă!

              De-aş fi o Stea, aş alina
              Orice durere, din orice suflet.
              Pe veci aş vrea ,să mă încumet,
               Dacă aş deveni o Stea !

De-aş fi o Stea 
Aş vrea să vindec
Să vindec rănile ce dor.
S-aduc din nou Lumina Vieţii
Să râd, să plâng, să mă-nfior
De farmecul adânc al tinereţii.

                 De-aş fi o Stea, 
                 Aş vrea ca să răsar 
                 În fiecare clipă,
                 Pe Bolta cea  Cereasca!
                 Şi fiecare suflet, eu îl voi lumina
                 CREDINŢA să-nflorească !

De-aş fi o Stea
Eu mi-aş dori,
Ca Lumea să nu moară.
Şi L-aş ruga pe DUMNEZEU
Să lase, cum a fost la început. 
Iar scut, aş vrea să fiu chiar eu !

                Dar nu sunt Stea
                Sunt muritor de rând.
                 Şi inima în piept îmi bate, 
                Iar sufletul îmi este
                Precum a fiecărui om, 
                Adica,plin e de păcate .

Mă rog şi eu la fel ca voi,
Mă rog la BUNUL DUMNEZEU
Păcatele să-mi izbăvească.
Şi-atunci ,când EL mă va chema
Si de voi fi iertată
În Rai să mă primească !

             Dar de-aş fi fost o Stea
             Aş fi schimbat Lumea!
             Aş fi păzit-o de tot ce este rău
             Şi aş fi convins-o
             Că este DUMNEZEU !

Cum Stea nu sunt 
Şi nici voi fi,
ÎL rog pe BUNUL DUMNEZEU
C-atunci când voi păşi
De pe al Vieţii prag,
Să-mi împlinească 
O singura dorinta.
Aceea ,ca eu,în Stea să mă prefac.

                   Şi-atunci aş deveni
                   Adevărată Stea
                   Pe Cerul plin cu Stele,
                   Doar strălucirea mea
                   Deosebească-se de ele.

Şi locul meu ar fi 
Chiar lângă mândra LUNĂ
Şi-am să o rog ,ca să m-ajute 
Să fac, Lumea mai bună !

                   Dar sunt un suflet 
                   Sunt doar eu !
                   Ce vă aduc Dovezi,
                    Că este  DUMNEZEU !

Aşa ,cum Steaua sus
 Ne străluceşte, 
LUMINA ÎNVIERII, 
Pe veci ne însoţeşte !

                    În fiecare suflet
                    Există cate-o Stea 
                    Care va străluci.
                    Numai ,de vei iubi 
                    Pe BUNUL DUMNEZEU
                    Şi pe Aproapele tău!


              Voi fi aici mereu cu voi 
              Şi dintr-un infinit de Stele,
              Vă voi vorbi cu drag
               Dar,voi dormi cu ele!
             
                                  Maria Ghiorghiu !

11 comentarii:

  1. Foarte frumoasa poezie-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata poezia! Atat de frumos este ce ati scris...

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa, instructiva si plina de adevar...

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos doamna Maria
    Sa va dea Dumnezeu și Maica Domnului sanatate si putere.
    Va pup🙏💐🤗

    RăspundețiȘtergere
  5. Mariana surioara,tu esti mai mult decat o stea,esti un intreg univers.Sa ma primesti si pe mine in lumea guvernata de tine.Te iubesc mult de tot si pe toti prietenii tai. Pupiici!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Americanii obligați sa recunoască avarierea în Marea Chinei a unuisubmarin al sau de un OZN soldat cu 11 răniți-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.facebook.com/297502503633990/posts/5054361461281380/

      Ștergere
  7. La rtv a anuntat ca i-a fost blocata pagina de facebook dr Monica Pop pentru ca a îndrăznit sa si dea cu parerea. Ce va spuneam eu aici despre gunoiul bolșevic facebook ? Inchideti-va definitiv contul facebook si iesiti de sub jugul stalinist de pumn in gura si manipulare bolșevică. Pe vkontakte un site de socializare democrat spre deosebire de facebook va puteti exprima liber si va puteti informa fara a va bloca nimeni ca ati îndrăznit doar sa pronuntati capvid. Mai nou si youtube a marsat la demența asta de cenzura bolșevică. Nu ar fi de mirare ca capvid sa nu devina marca inregistrata. Sa nu mai aud vreodata vreun cretin care cand vorbeste despre democratie sa dea exemplu america.

    RăspundețiȘtergere
  8. Generalul Străinu spune ca o hotare a curții Supreme a SUA a stabilit ca oamenii vaccinați sint transumani și sint un brevet american ca sicum ar fi obiecte iar Bill Gates dorește sa urmeze o etapa de resetarea omenirii prin care sa se treacă la alimentația artificiala a oamenilor-Crăciun.

    RăspundețiȘtergere
  9. Hopa!?
    A avut loc cutremurul in balcani!
    În ziua de 12 Octombrie 2021 la ora 12:24:04 (ora locală a României) s-a produs în CRETE, GREECE un cutremur puternic cu magnitudinea mb 6.3, la adâncimea de 13km.
    Urmează inca un cutremur puternic cat de curând

    RăspundețiȘtergere