sâmbătă, 14 mai 2016

UN CUTREMUR INTENS LA SUD !

                                                                        14 Mai 206,ora 6,15 dimineața !

                                                          Dragii mei, 

În aceasta dimineață ,treaza fiind ,văd stând cu ochii închisi o curte frumoasa ,iar în curte, se afla o constructie frumoasa din lemn,ca o căsuță de vacanță.
Brusc ,începe un Cutremur intens, si văd  cum partea de sus a acelei casute de vacanță, incepe a se cutremura foarte tare.
După câteva clipe, CUTREMURUL părea ca s-a oprit. 
Dar după alte cateva clipe ,CUTREMURUL a început parcă si mai tare decât în prima repriză.
 
 Image result for SEISMOGRAF     .
Dragii mei, vom auzi din nefericire de un CUTREMUR mai intens ,care se va produce pe undeva, si va fi urmat de cel putin încă o replică la fel de puternică,dacă nu ,chiar două replici.
Să nădăjduim că Țara noastră va fi ca și până acum ocrotită si ocolită de CUTREMURE DEVASTATOARE.
Depinde numai de noi, ca nu cumva BUNUL DUMNEZEU sa se mânie, si sa ne lase din Mâna Sa Cea Atotputernică si Atotocrotitoare.
                 
 CREDINȚA, NĂDEJDEA și DRAGOSTEA, sa ne fie nedespărtite în inimă și-n suflet, în fiecare clipă a vieții noastre.
Aceste trei Virtuti, ne sunt SCARĂ catre IISUS HRISTOS si către Prea Curata Fecioara Maria,Cărora Li se cuvine toata cinstea,slava si închinarea,Amin!
                                         Cu dragoste,Maria.


.

36 de comentarii:

  1. Dna Maria,cutremurul era ziua sau noaptea? Dumnezeu sa ne ocroteasca

    RăspundețiȘtergere
  2. CUTREMURUL era ziua ! Vedeam acoperisul !

    RăspundețiȘtergere
  3. AMR [au mai ramas] circa o luna de zile pina la cutremurul mare din romania conform celor trei vise premonitorii ,din perioada 6-19 iunie 2016-craciun

    RăspundețiȘtergere
  4. In visele mele cutremurul din Romania ere dimineata devreme inainte de trezirea din somn in perioada 6-19 iunie 2o16[in caz ca am gresit anterior]-bine ar fi sa gresesc total si sa nu fie deloc-CRACIUN.

    RăspundețiȘtergere
  5. dn-le Craciun,dvs ce veti face in perioada 6-19 iunie si ce ne sfatuiti pe noi?

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca e dimineata devreme , macar majoritatea vom fi in casele noastre. E mai rau sa fii pe drum , in metroul subteran , in masina sau la vreun loc de munca cu bulina pe el . Nu strica sa avem apa in casa , paine in congelator, ceva prin frigider , lapte, conserve etc. In rest, nu depinde de noi nimic , in fata lui Dumnezeu si a naturii , nu esti nimic , nu ai ,,muschi ''. Nu e rau sa va uitati prin casa sa reasezati , ce aveti in dulapuri , pahare , farfurii , tot ce ar sta sprijinit sau expus sa cada pentru ca socul este mai mare cand vezi sticle, pahare, carti , obiecte care cad . Multi din noi am prin cutremurul din '77 , usile sifonierelor se deschideau , lustra se balansa , cartil;e cadeau din rafturi si in disperarea lor oamenii fugeau pe scari . Asta sa nu o faceti ! Nu iesiti afara din casele voastre , stati departe de ferestre si geamuri . Nu puteti folosi telefonul pentru ca , atunci liniile cad si nu este semnal .

    RăspundețiȘtergere
  7. Am mai spus,mi-am facut asigurare la casa baiatului iar eu am ramas la blocul cu 3 etaje, in ardeal e mai sigur la cutremure si daca eram in sud luam vacanta de 2 saptamini la o pensiune din ardeal de lemn unde e mai sigur-craciun

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai intai cutremur....dupa razboi....vai de noi ce ne asteapta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu pot sa discut cu nimeni despre cutremure,razboi,etc,parca toti vor sa inchida subiectul.Aici pe blog simt o oarecare libertate.Alina

    RăspundețiȘtergere
  10. Stiu ca noi aici putem discuta despre orice,ma refer la oamenii cu care am contact:rude,prieteni etc..se uita sceptic la mine,doar cand pomenesc despre un posibil cutremur..Ma gandesc ca ori fac asa de teama de fapt-gen:nu vreau sa ma gandesc ori poate chiar nu cred intr-un posibil cutremur si cred ca totul e roz si perfect.Nu stiu....Alina

    RăspundețiȘtergere
  11. Autoritatile au clasificat 8oo cladiri cu risc seismic in Bucuresti la care vor mai fi afectate si cladiri din jur.La un cutremur de gradul 7 ele estimeaza 50 000 victime doar in Bucuresti. deasemenea sint si blocuri relativ noi unele inainte de1977 altele dupa 1990 care au fost executate cu un risc seismic mai mic decit cel dat de zona vracea si zonarea teritoriala. -Craciun

    RăspundețiȘtergere
  12. In Bucuresti este o mare problema privind drumurile aglomerate , neaccesibile, sapaturile , blocajele , pasajele incepute de zici ca sunt transee, metroul neterminat din Dr. Taberei . Bucurestiul este deja o daramatura si un santier.
    Problema in cazul unui cataclism este sacalajul , grupurile infractionale care vor jefui, fura , delapida , case, magazine, oameni aflati sub daramaturi .
    O alta problema sunt din nou spitalele care nu au ce le trebuie in care duduie bacteriile si daca nu mori sub daramaturi , mori pe un pat de spital infectat . Populatia e total nepregatita , macar de s-ar mai difuza din cand in cand la radio dimineata ceva stiri in ceea ce priveste o eventuala situatie seismica .
    Consemnul la noi in casa este ca de se intampla ziua , ne gasim cu totii acasa , nu umblam disperati unii dupa altii , locul de intalnire e doar acasa . E bine de stiut lucrul acesta ca nu vor functiona telefoanele si panica e imensa iar familia trebuie sa se reuneasca acolo unde se hotaraste de comun acord . In acele momente nu stii dupa cine sa alergi, unde sa alergi , asa ca .... e primul lucru pe care trebuie sa-l stabiliti si sa va asteptati unii pe altii . Sa nu va lipseasca din casa o lanterna mare , un felinar cu baterii . O lanternuta mica am mereu in geanta .

    RăspundețiȘtergere
  13. Fluiere..puse in locuri accesibile

    RăspundețiȘtergere
  14. cutremurul s-a adeverit in 22 mai 2016 avind 4,7 pe scara richter avind loc la sud 80 km de sofia in bulgaria ,al nostru in romania va fi peste 2-4 saptamini-craciun

    RăspundețiȘtergere
  15. asta noapte a fost cutremur in vrancea de 3,8 cel mai mare din aceasta luna si nu a fost singurul-craciun

    RăspundețiȘtergere
  16. astazi pe arena nationala din bucuresti a fost un exercitiu de resuscitare primul pas din apararea civila in caz de calamitati-craciun. arafat se si ne pregateste.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am promis ca voi scrie aici orice apare nou referitor la cutremurul estimat prin cele trei vise premonitorii din perioada 6-16 iunie 2016.. intrucit in primul vis de la inceputul lunii februarie nu am vazut pe nimeni in casa cu mine la cutremur iar sotia pleaca duminica la tara pentru circa trei zile estimez o probabilitate marita pentru cutremur in primele zile din intervalul mentionat-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  18. ps am scris gresit 6-19 iunie-craciun-2016

    RăspundețiȘtergere
  19. Prieteni dragi, deschideti televizoarele pe KANAL D, acum la ora 20, căci veti vedea un filmulet cu mine ! Va fi ceva foarte frumos pentru suflet ! Cu dragoste,Maria

    RăspundețiȘtergere
  20. cutremurul de linga brasov a fost in 6 iunie[luna 6]ora 6 in 2016[666-cifra fiarei] sa fie un avertisment pentru ca urmeaza unul mai mare cum era in al treilea meu vis unde se crapau peretii.daca as fi in sud sau est mi-as lua copii si as pleca intr-o vacanta la o pensiune de lemn in ardeal unde e mai sigur-craciun

    RăspundețiȘtergere
  21. am promis ca o sa mai scriu sa tin legatura aici cu cei care mi-au pus intrebari si chiar am scris dar cred ca doamna Maria Ghiorghiu s-a speriat si nu mi-a dat comentariul cineva i-mi cerea si id-ul pe care nu l-am dat si sa fiu sincer nici nu il stiu-craciun

    RăspundețiȘtergere
  22. ieri cineva mi-a blocat pagina si mi-a cerutID-ul ,Craciunita m-a amenintat un impostor sa dat Craciun la postarile curente si a spus ca a fost o gluma cu visele,cineva vrea sa ne distruga credibilitatea, dupa amploare pare sa fie o lucratura de securisti agramati-craciun

    RăspundețiȘtergere
  23. sotia plecata la tara la baiat pentru 4 zile tocmai m-a anuntat ca isi prelungeste sederea la tara cel putin pina duminica asa cum spuneam in primul vis eram singur la cutremur acasa deci pentru aceasta saptamina probabilitatea cutremurului visat este mai mare-craciun

    RăspundețiȘtergere
  24. doamna Maria anunta un cutremur de 7,4 vazut pe un link ADEVARUL scris in romaneste pe ultma postare scrisa la ora2 noaptea cea ce e un semn clar si grav-craciun

    RăspundețiȘtergere
  25. acest fapt coraborat cu visele mele si cu previziunea doamnei maria din 28 februarie cu un al treilea cutemur mare si cu faptul ca la sacele linga brasov a fost un cutremur precursor de 3,9 pe richter duce la un cutremur devastator de 7,4 in romania pina duminica 12 iunie 2016 la o ora de dimineata inainte de trezire[ la fel de mare ca cel din 1977 cind au murit circa 1500 oameni si au cazut zeci de case din bucuresti si de la zimnicea pina dincolo de iasi] cel actual va fi tot in carpatii de curbura --craciun petru sibiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ce proportie sunteti sigur ca va fi pana pe 12 iunie cutremurul?

      Ștergere
  26. DRAGII MEI ,

    În aceasta seara in jurul orei 23 ,ne vedem la AGENTUL VIP, ANTENA STARS ! Va astept cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  27. in proportia in care sotia nu-si amina din nou revenirea acasa de la tara intrucit in vis ma vedeam singur in apartament.

    RăspundețiȘtergere
  28. in proportia in care sotia nu-si amina din nou revenirea acasa de la tara intrucit in vis ma vedeam singur in apartament.-craciun

    RăspundețiȘtergere
  29. si cum poti fi sigur pe nevasta,niciodata-craciun

    RăspundețiȘtergere
  30. sotia m-a anuntat ca-si prelungeste sederea la mihalt pina joi cind vine cu baiatul care va sta doar citeva ore asa ca se prelugeste suspansul cu alerta de cutremur pe intreaga perioada 6-19 iunie.Apropo tocmai i-mi spunea ca pe acolo ploua torential la aceasta ora-craciun

    RăspundețiȘtergere
  31. astazi a sosit sotia ,baiatul si nepotul care arata ca la virsta la care l-am vazut in visul inainte ca nora sa-si faca testul de sarcina,cum acum are 2 ani si 3 luni deci l-am vazut in vis cu trei ani inainte.Sa fie asta timpul cu care un anonim de pe blog ma intreba ca pot sa vad in timp.Oricum cum baiatul spune ca va sta pina joi deci sigur se pot scadea astea 2 zile si nopti din cele estimate pentru cutremurul vazut,deci noptile de 14 si 15 iunie scazute din perioada 6-19 estimate initial de acum trei luni-craciun

    RăspundețiȘtergere
  32. ps rectific in caz ca am gresit miercuri si joi este vorba de 15 si 16 iunie-craciun

    RăspundețiȘtergere