marți, 10 mai 2016

S.U.A , ÎN VIZORUL TERORISTILOR ! TERORISTII VOR ACTIONA , SI IN STATELE UNITE ALE AMERICII !

                                                      10 Mai 2016,ora 4,34 zori de zi !

                                                 Dragii mei, 

In aceasta dimineață in zori de zi, am avut mai multe de scris in caietul meu de suflet, dar am si vazut multe lucruri frumoase si mai puțin frumoase.
Iata dragilor, cum un glas purta un dialog cu un altul.
Citez :
                ” Unde te duci ?
             Eu?
             Eu merg să mă joc , în SUA !” 
Dragii mei, din nefericire vom auzi si de SUA, acolo unde vor avea loc si evenimente tragice.
Din păcate, TERORISTII pun la cale un ATACsau mai multe, in SUA.
Pentru ei care ,nu au niciun DUMNEZEU,  este ca o joaca, faptul că omoara oameni nevinovati. 
                                                 
                                                    
                           Image result for TERORISTI.

Să ne rugam dragii mei, pentru pacea si linistea Lumii intregi, pentru cei dragi noua si pentru ocrotirea noastra si a celor dragi.
Dumnezeu si Măicuța Domnului, sa fie cu noi cu toti.Amin !
                                              Cu dragoste,Maria. 

8 comentarii:

  1. Si cat vom trai cu teroarea asta , doamna Maria ? Stiti cumva cand se va termina cu barbarii astia ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it. Because nobody else will.
    Like when someone comes into your life and half of you says you're nowhere near ready, but the other half says: make her yours forever.

    Un citat din filmul Remember me.
    https://www.youtube.com/watch?v=uYUjbMk_zo0

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate totusi este vorba de ridicarea vizelor pt romani de catre s.u.a.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un avion Boeing a trebuit sa aterizeze de urgenta,a avut probleme la motor,pentru previziunea din 8 mai,cu avionul care se va prăbusi,nu stiu,doamna Maria,daca pentru aceasta ar fii fost previziunea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Unde sunt lucrurile frumoase pe care spui ca le-ai văzut? Cand ni le împărtășești?

    RăspundețiȘtergere
  6. Previziune adeverita.atentat armat cu 50 de victime in orlando s.u.a..intr-un club de homosexuali.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc din suflet,pentru indurerata stire ! Din păcate,s-a adeverit si aceasta. Iar un glas imi spune chiar in acest moment cum că: Mai urmeaza! Atentatele in SUA,vor fi din ce in ce mai dese.

    RăspundețiȘtergere
  8. Da,din pacate s-a adeverit,si cine stie ce mai urmează la ei,dar sa speram ca la noi nu!Ar trebui sa actioneze mai intens,contra mercenarilor ăstia,sa meargă acolo unde sint ei,si sa-i caute si in gaura de sarpe,sa termine cu toti teroristii astia!Doamne fereste,de ce sint in stare,unu daca e dintre ei ce poate sa faca!

    RăspundețiȘtergere