luni, 23 mai 2016

MAICA DOMNULUI NE CÂNTĂ DIN CERUL SFÂNT ! UN ALTFEL DE : ERA ODAT ” O TAINICĂ GRĂDINĂ !

c
.

Era odata-o tainica gradina - Versuri Muzică Creștină - Poezii creștine

https://www.versuricrestine.ro/.../Era-odata-o-tainica-g...
Era odata-o tainica gradina Era odata-o tainica gradina În care Domnul se ruga plângând, Si fata Lui, cea plina de lumina Era-ntristata pâna la m.


                                                    22 Mai 2016, ora 16,35 !

                                                  Dragii mei, 

Cunoastem aproape toti crestinii, acest Cântec frumos, care ne copleseste si ne cutremură până dincolo de lacrimi.
Este Cântecul ,din linkul de mai sus.
Dar ce ati spune dragii mei, dacă v-as spune că acest Cântec ,aparține de fapt,MAICII  LUI  DUMNEZEU; iar în timp, a fost transformat într-un alt Cântec, minunat de altfel, pentru Iisus Hristos.
Astăzi după amiaza dragilor, în timp ce mă odihneam puțin, mă trezeste un Glas Divin,un Glas ca de Privighetoare, care-mi încălzea atât inima cât și sufletul, cu melodia lui si cu versurile dumnezeiesti.
Era un glas de femeie,care te cutremura de atâta fericire,atunci când îl ascultai.
Iată dragilor, adevăratele versuri, la: 
                            ”Era odat” o tainică Grădină!”
Aceste versuri, sunt cântate de Însuși Maica Lui Dumnezeu, Pururea Prea Curata Fecioara Maria, adresate nouă, Fiilor SăI,pe care i-a lăsat aici pe Pământ.
Citez cele câteva versuri, o strofă, atât a cântat MAICA  LUI DUMNEZEU:

                     ”Era odat”o tainică Grădină.
                 Și-n glasul Sfintei Liturghii,
                Deși m-am înălțat la Cină,
                Eu nu vă las, 
                Eu nu vă las orfani copii.         
                Deși m-am înălțat la Cină,
                Eu nu vă las, 
                Eu nu vă las orfani copii !”
Moment în care ,văd pe MAICA LUI DUMNEZEU,într-o Gradina verde si extrem de frumoasa,acolo Sus în Ceruri.
PREA CURATA FECIOARA MARIA,era îmbrăcată cu vesminte rosii -grena ,si stralucea de lumină aurie.
Picioarele MAICII LUI DUMNEZEU, erau până la genunchi în iarba mare si frumoasa, de unde mai răsarea, si câte un pom pitic,din loc în loc.

                                               .

Doar câteva clipe a durat totul, iar eu rămân uimită si cu lacrimi pe obraz, la auzul Glasului Maicii Domnului, care ne cânta nouă Fiilor Săi, iar prin Cântec,ne asigura că nu suntem orfani; că nu ne-a părăsit, si de acolo de Sus, de la CINA cea de TAINĂ, ne ajută si se roagă pentru noi.
Dragii mei, sa fim fericiți, si s-O rugăm pe MAICA LUI DUMNEZEU, ca să primească inima si sufletul nostru si sa faca din ele, ceea ce voieste, si să ne ajute cu Rugăciunile SALE, către Fiul Său si Dumnezeul nostru,Căruia I se cuvine toată cinstea ,slava și închinarea,Amin!
                                                   Cu dragoste,Maria. 
        
                      

 

                                                         

8 comentarii:

  1. EA ESTE MIJLOCITORUL MEU ! POATE FI AL ORICUI , DOAR SA VREM !DOAMNE AJUTA !

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa prisceana , o cinta bunica mea ,o cint si eu ,se cinta din cind in cind in biserica dupa Sf Liturghie...felicia

    RăspundețiȘtergere
  3. Of...Doamne,cât a suferit Bunul Nostru Iisus Hristos,iar noi nici acum nu am înțeles nimic....😢.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un alt cantec la fel de frumos este si acesta :

    https://www.youtube.com/watch?v=G0CZuh9bLxg

    RăspundețiȘtergere
  5. Mereu ii rog pe oameni sa ramana in gradina Ei, dar ei nu vor, pleaca peste hotare dupa bani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar din ce traiesti?ai multi bani in Ro.?Da si la cei care slugaresc pe la straini pt.o felie de paine in plus,chiar si asa printre straini ne rugam,cu bani munciti cu greu la straini am putut sa platesc o Sfanta Cruce pt Sf.Altar la Biserica de care apartin intr-o prohie f.mare,avem doi Preoti,nu s-a oferit nimeni,vroiau sa faca colecta,dar pt.Sf.Cruce nu este permis asa,concluzia o tragi singura.

      Ștergere
    2. Si nu mai judeca,pt. ca fiecare stie ce e mai bine pt.el,un crestin adevarat se lasa in voia lui Dumnezeu,si fiecare merge cum este condus,oricum ,daca numele-ti este trecut in Cartea Vietii de la inceput,acolo vei fi,daca nu,nu!

      Ștergere
  6. Mulțumesc pentru postările frumoase !☺

    RăspundețiȘtergere