duminică, 29 mai 2016

DOUĂ CUTREMURE !

                                                              
                                                        28  Mai 2016,ora 6,25 dimineața !

                                                  Dragii mei, 

În aceasta dimineață ,trează fiind, deși eram înca în pat,vad in bucataria mea, cum pe masina de spălat este un borcanel care se rostogoleste si cade, deoarece ,un Cutremur mai intens,tocmai începuse.
Iar acest Cutremur, avea loc la Sud -Est.
În aceasta noapte de 28-29 Mai, când tocmai scriam aici pe Blog,vad înspre Sud un alt Cutremur , ce leagana Pământul de-a stanga si de-a dreapta ,de parcă l-ar cerne. 
 Image result for seismograf.
Dragii mei, vom auzi de două Cutremure mai intense,ce se vor produce pe undeva ,în lumea asta mare.
Dar iata un glas ,imi spune chiar acum că ,unul din aceste CUTREMURE ,va fi devastator.
Să ne rugam Bunului Dumnezeu si Maicii Domnului, pentru ca România sa fie ocrotita si ocolita de Cutremure devastatoare,asa cum a fost si până acum,dar si pentru toti Semenii nostri, oriunde se vor afla pe acest Pământ..
                              Cu dragoste,Maria. 

33 de comentarii:

  1. Si eu am visat asta noapte un cutremur undeva pe plaja la mare...si eram cu copilul si cu sotul....ne prinsese pe plaja...si ne indreptam spre centrul statiunii, era un concurs in apa ceva cu topogane..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si era ziua..cu un cer albastru inchis innourat,dar luminat de undeva...ca pe scena, ma temeam de tsunami..de asta ne indreptam spre centru.desi pamantul se clatinase stanga dreapta, in vis ma gandeam ca sunt in Constanta...acum nu stiu daca e ceva de luat in seama....e prima data cand visez cutremur...

      Ștergere
    2. http://www.aktual24.ro/furtuna-foarte-stranie-la-constanta-oamenii-nu-au-mai-vazut-cerul-astfel-galerie-foto/

      Ștergere
    3. Deci chiar asa era cerul albastru inchis tare...si eu ma bucuram ca daca e cutremur...bine ca suntem afara cu familia...si nu in bloc...am zis ca e semn de la Dumnezeu ca nu suntem in bloc...

      Ștergere
    4. Linkul cu furtuna...l-am gasit exact intre postari..exact dupa ce am postat ...am mai citit ceva articole si am dat peste acesta...."intamplator"

      Ștergere
    5. Norii arata ca ciuperca de foc din previziunea mai recenta...poate e o legatura

      Ștergere
  2. Sa fie in ROMANIA "Doamne ajuta".

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca este vorba de turcia,apoi urmeaza romania.-craciun

    RăspundețiȘtergere

  4. Tata, facase voia ta!
    Ramai cu noi, Isuse!
    Duhule Sfant, intareste-ne in incercari!
    Mira

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca pe unul din cele doua cutremure l-ati simtit in bucataria dumneavoastra e clar ca se va produce pe teritoriul nostru.Ce nu stim si probabil vom afla din timp de la dumneavoastra,este data.Cu drag,Silvia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hopa,suntem doua Silvia care postamaici pe blogul D-nei Maria,va las pe dvs.eu o sa postez cu numele de botez care este Vasilica,cu drag,va pup!

      Ștergere
  6. cel din romania va fi conform viselor mele in perioada 6-19 iunie 2016-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Altceva mai stiti dn-le Craciun?De exemplu ce are de gand fiul dvs(sa stea la el,sa vina la dvs),lucruri care sa mai reduca perioada?multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu pasi marunti si repezi se apropie 6-6 2016

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Madus ști ce reprezintă cifrele acelea pe care le-ai pus mai sus?

      Ștergere
    2. Sunt niste numere si atat..

      Ștergere
    3. Liliana Mureșan,ai dreptate pe de-o parte,dar eu preferam să știu ce reprezintă chiar de la Madus,căci el știe foarte bine la ce se referă.Eu î-ți mulțumesc Liliana Mureșan ptr. răspunsul dat!🤗

      Ștergere
    4. Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa fie cu tine mereu draga Cristina!

      Ștergere
    5. De asemenea și pe tine să te binecuvânteze Dumnezeu Liliana Mureșanu!Mersi frumos!😙

      Ștergere
  9. Bună seara .Dragi cititori ce credeți ce e mai rău din toate acestea:să mori la cutremur ,sau potop sau în război sau de foame sau să vezi cum se implantează cipurile oamenilor .V.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga V,eu cred ca cel mai ,,rau" este sa mori nepocait/a.
      Dumnezeu sa te binecuvanteze!

      Ștergere
  10. 18,49 o sa vina baiatul si la sibiu la mine dar nu stiu pina vine in ce perioada ca sa mai scad din zile voi putea face doar atunci,precis primele zile va fi la casa lui la mihalt,oricum o sa anunt atunci dar sa fiti in 'garda' pe ;un cutremur intens in sud-craciun

    RăspundețiȘtergere
  11. 18,49 o sa vina baiatul si la sibiu la mine dar nu stiu pina vine in ce perioada ca sa mai scad din zile voi putea face doar atunci,precis primele zile va fi la casa lui la mihalt,oricum o sa anunt atunci dar sa fiti in 'garda' pe ;un cutremur intens in sud-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dvs spuneti ca,cutremurul va fi cand va fi fiul dvs la el acasa sau la dvs?

      Ștergere
  12. Buna intrebare V.....Alina

    RăspundețiȘtergere
  13. Au fost câteva previziuni că va fi cutremur în Marea Neagră. Mă gândesc că cele două cutremure simțite de Dna Maria vor fi în Marea Neagră și Vrancea! Mulțumesc

    RăspundețiȘtergere
  14. Dna Maria credeti ca va fi cutremur in luna iunie?Credeti ca vom fi avertizati aici pe blog sau vor fi mesaje care nu au o data exacta ci doar puncte cardinale?Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  15. in primul vis eram la sibiu cred ca singur acum ma gindesc ca atunci cind va veni baiatul la mihalt s-ar putea sa mearga si sotia acolo si sa mai reduc din perioada in celelalte doua VISE FIUL MEU ERA la mihalt deci cind vine la sibiu pot sa scad inca o perioada-craciun

    RăspundețiȘtergere