marți, 10 mai 2016

UN CUTREMUR DE TREN !

                                             Noapte de 9 - 10 Mai 2016,ora 0 ,30 !

                                                     Dragii mei, 

În timp ce scriam aici pe Blog, chiar acum in aceste clipe, aud si vad  ceva inspăimântător.
Aud un glas care exclamă asa:
                                  ” Vaiii! Nu!!!
                     Un Cutremur de Tren !”

Și vedeam dragii mei ,inspre nord, un câmp ,o cale ferată si un Tren.
Locomotiva dragilor, era sarită de pe șine si părea chiar culcată la Pământ, chiar daca nu de tot;iar vagoanele, unele erau aplecate si de-a stanga si de-a dreapta căii ferate.  
 .
Trenul dragilor, era albastru cu bleu la culoare.
Din nefericire ,vom auzi de un DEZASTRU la un TREN in mers.
Ce va fi, când si unde anume, eu nu stiu a vă spune.  
Ceea ce stiu cu certitudine din păcate, este că asa se va intampla precum mi s-a arătat si precum mi s-a spus.
Sa ne rugam dragii mei, pentru ca nu cumva sa moara si oameni,in acest Cutremur de Tren!
                            Cu dragoste,Maria.  
                      

7 comentarii:

  1. Doamne pazeste-ne ! Fara pierderi omenesti nu se poate ! Doar sa ne rugam sa fie bine !

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Tgv???Drag Anonim,poti sa fii mai expicit si pentru noi???

      Ștergere
    2. TGV-tren de mare viteza. In mesajul doamnei Maria nu se specifica felul trenului, ci doar culoarea.

      Ștergere
    3. M-ai facut sa râd! Oare nu ai vrea sa scriu si viteza cu,care circula trenul???De unde sa stiu eu daca era de mare viteza sau de mica viteza? Se va intampla cu un TREN....,cândva,undeva...,si atât.

      Ștergere
    4. http://www.zf.ro/eveniment/un-tren-cu-azotat-de-amoniu-a-deraiat-in-harghita-alte-doua-trenuri-cu-calatori-blocate-in-gari-15974436

      Ștergere