duminică, 15 mai 2016

GUVERNUL CIOLOȘ ,RETURNEAZĂ ! GUVERNUL ”MEU”,RETURNEAZĂ !



                                                        15 Mai 2016,ora 15,18 !

                                              Dragii mei,

Tot astazi, printre nenorocirile ce se vor abate la DEVESELU, avem vesti si despre GUVERNUL ”MEU”,despre GUVERNUL CIOLOȘ.
Iată ce spune un glas dragii mei:

                     ”Guvernul Cioloș !
                 Guvernul Cioloș ,returnează !”

Dragii mei, să nu mă întrebati ce returnează acest GUVERN  care doarme în papuci,căci nu stiu a vă răspunde.
Eu nădăjduiesc, ca sa ne returneze :ȚARA înapoi!  
Dați-ne ROMÂNIA înapoi, stimati conducători tehnocrati, până nu o vindeți toată ! 
Atât ne dorim: ROMÂNIA este a Poporului român, si nu a strainilor! România nu este a Bruxellului ! 
ROMÂNIA, este Țara Duhului Sfânt !
                           Cu dragoste,Maria.        
                                            

Ca un banal politruc român, Klaus Iohannis se leapădă de Guvernul ...

www.evz.ro/ca-un-banal-politruc-roman-klaus-iohann...
Apr 28, 2016 - Ca un banal politruc român, Klaus Iohannis se leapădă de Guvernul Meu acum, cînd Guvernul Dacian Cioloș e un dezastru! | ROMÂNIA LUI ...

Iohannis: Cabinetul Cioloş nu este Guvernul meu. Sunt lucruri care mă ...

www.realitatea.net/iohannis-guvernul-ciolos-nu-este-g...
Apr 25, 2016 - comentarii, Preşedintele Klaus Iohannis a afirmat că sunt lucruri care îl nemulţumesc la Guvernul Cioloş, însă acesta nu este Guvernul lui, ...

Iohannis, nemultumit de Cabinetul Ciolos: Nu e Guvernul meu! (Video)

www.ziare.com › Politic › Klaus Iohannis › presedinte
Apr 25, 2016 - Presedintele Romaniei, Klaus Iohannis, a declarat ca sunt unele lucruri care il nemultumesc la actualul Guvern condus de Dacian Ciolos.

28 de comentarii:

  1. Cel mai bine ar fi sa-si dea DEMISIA. In caz contrar, vine motiunea de cenzura ... pe capul lor. Trebuie sa se termine balciul lor, pana la urma, caci prea mult platesc romanii pentru "aventura" tehnocratilor. Acest incompetent de "guvernul meu"... trebuie sa plece, cu cat mai repede cu atat mai bine pentru romani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu stiti ce mare bucurie ne-ti facut.va multumim si va iubim, DOAMNE AJUTA-NE NOUA !

    RăspundețiȘtergere
  3. Din "previziunea "d-voastra, referitoare la guvern,se vede ca "liniste" nu va fi in perioada urmatoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunteti tare , Doamna ! Se configureaza ceea ce spuneti din 2 martie :

    http://www.antena3.ro/politica/surse-ce-ministri-sunt-pe-faras-lista-lui-iohannis-pentru-ciolos-urmeaza-premierul-356414.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa plece si ce doi: Iohannis si cu Ciolos caci altfel merge "guvernul meu" si vine tot "guvernul meu" cu aceeasi incompetenta, caci : "asa cap asa caciula".

      Ștergere
    2. TE PUP SI TE IMBRATISEZ CU DRAG !

      Ștergere
  5. Probabil,Pleaca,Pleaca,pleaca,.........si nu se mai intoarce.

    RăspundețiȘtergere
  6. De cand suntem in Europa suntem vanduti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem vanduti de cand l-au omorat pe Ceausescu!Doar nu crezi ca ce a fost in '89 a fost revolutie?

      Ștergere
  7. Vin si pleaca, dar raul facut ramane si nimeni nu este responsabil.Probabil si aceste schimbari fac parte dint-un scenariu. Ciolos si-o fi indeplinit misiuneaa pentru care a fost pus ,acum pleaca bine merci...?!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest guvern a refuzat sa fie marioneta unui partid cica liberal, asa ca a cazut in dizgratie si nu mai este sustinut. E rusinos sa nu ai coloana vertebrala sa-ti asumi esecurile.

    RăspundețiȘtergere
  9. Documentare spirituale . S.


    http://www.spiritus.ro/video/filme-video/documentare_spirituale.htm

    RăspundețiȘtergere
  10. Romania este o tara mandra ,impreuna cu locuitorii ei.
    Nu-i putem iubi pe rusi ,deoarece ne-au furat tezaurul ,ne-au luat teritorii si ne-au ucis stramosii!
    Orice politician sau partid care tine partea rusilor este un tradator de tara si de neam .Amin !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 15 mai 2016, 22:38, NOI TREBUIE SA TINEM PARTEA NOASTRA, nici a rusilor nici a americanilor, ti-ai pierdut identitatea nationala? Deci SA IUBIM ROMANIA si sa nu o lasam sa o distruga strainii pentru interesele lor perfide!Sa fim uniti, caci altfel ne termina cei din afara. Cred ca aici ar trebui sa ne concentram atentia...sa ne eliberam de sub ocupatie straina, nu iti este clar ca in acest moment suntem colonie a americanilor? Nu vezi ca se folosesc de noi? Pana si presedintele ti l-au inscaunat tot ei, peste voia natiunii. Iti place cum este acum Romania? Acest Iohannis nu avea ce cauta la conducerea tarii si nici guvernul sau. Dar daca face jocul americanilor a fost inscaunat acolo de acestia si isi face treaba de "demolator" ...

      Ștergere
  11. Daca iubesti Romania, nu ai cum sa nu faci, decat lucruri bune ! Dar, Iohannis si ,,guvernul meu", nu-si vad decat interesele lor si a altora ! Nu-i asa anonim 21:04 ? Ce P.N.L? Ala e partid ? Partidul ăla de trădători, care nu stiu de ce il mai creditează românii ? Când ei de când au rupt U.S.L., nu au facut nimic pentru tara ,o inițiativă, ceva... numai ceartă, scandal si jocuri in interesul sistemului ! Unde e interesul national ? Sa dispară cu Iohannis , cu Ciolos cu tot !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta Anonim15 mai 2016, 22:44, sa scapam de ei caci numai tampenii au facut in frunte cu Iohannis!

      Ștergere
  12. Asta-i Romania
    https://www.youtube.com/results?search_query=demolare+fabrica+

    Suntem terminati ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. Anonim 16 mai 2016, 09:13, asa este, Maria are dreptate! DA, era mai bun! El si echipa lui cu care a guvernat a dovedit acest lucru. A fost si va fi intotdeauna mai bun, pentru ca lui ii pasa de romani comparativ cu cei care guverneaza acum. Faptele o demonstreaza. Pomul bun este recunoscut dupa roada. Dupa cei de acum nu ai nici ce alege nici de culege... aceasta este realitatea!

      Ștergere
    2. A trebuit sa cada guvernul Ponta ca sa se vada cine avea dreptate.

      Ștergere
    3. Hai nu zau Anonim 16 mai 2016, 16:37, care este acea dreptate? Realitatea este ca au sacrificat tinerii din Colectiv nemernicii ca sa poata darama guvernul Ponta, intelegi ce au facut? Tu crezi ca lumea e proasta si nu si-a dat seama la ce joc murdar s-au dedat... aia pe care ii sustii tu?

      Ștergere
    4. NU AVEM POLITICIENI ONESTI

      Ștergere
  14. Dobândește Pacea,și mii de oameni în jurul tău se vor salva! Salvați-vă sufletele de păcate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Singura pace pe care o putem dobandi aici este pacea cu Dumnezeu, si numai daca Ii face voia, adica se ne purtam crucea (soarta + razboiul duhovnicesc) cu rabdare, smerenie, credinta, nadejde si dragoste.
      Pacea cu oamenii (lumea) n-o putem avea decat numai daca si ei fac cea ce am spus mai sus, pentru ca e unu care tot isi baga coada ca sa ne invrajbeasca.

      Ștergere
    2. Da,am observat. Nu știu dacă e doar unu, cred că sunt vreo 4 care tot încercat să destabilizeze acest blog.Noi aici ne-am strâns să vb de Dumnezeu, iar ei vb de celălălt. Sunt ispite, ei fac tot posibilul să ne convingă să ne schimbăm concepția despre ortodoxie.Ei cred că,au atins un nivel de cunoaștere și încearcă să convingă și pe alții.Sunt doar ispite nu-i mai luați în seamă! eu personal nici nu le citesc insultele referitoare la ortodoxie și la adresa Lui Isus
      Hristos, îl hulesc și mă doare,e un păcat foarte mare. Am întâlnit alții și mai răi și tot nu au reușit să mă convingă să trec de partea lor. Mă rog la Dumnezeu să-mi întărească pe zi ce trece credința. Dumnezeu să vă păzască de ei și să vă binecuvânteze! Mulțumesc!

      Ștergere
  15. Poate este vorba de sculptura lui Brancusi si nimic mai mult

    RăspundețiȘtergere