vineri, 27 mai 2016

ACELASI NUME DE POLITICIAN ROMÂN !





                                   HRISTOS  A  ÎNVIAT ,dragilor !

          Scriam în urmă cu doar câteva zile, un articol în care, spuneam despre un  nume de politican foarte cunoscut în România.
Dar iată dragilor,cum ieri 26 mai 2016, un glas de Sus, mi-a spus numele întreg:

                 ”Mihăiță Calimente!”

Dragii mei, eu nu stiu ce se va intampla cu viata si cu, cariera politică a acestui domn, cert este că,vom auzi de el cât mai des ,si să sperăm că toate câte le vom auzi ,sa fie numai de bine.
                        DOAMNE  AJUTA ! 

                                      Dragii mei,

În aceasta dimineață,trează fiind, mai stateam puțin în pat cu ochii închiși.
Brusc, aud un glas care spune doar un singur nume, foarte cunoscut.
Acest nume era:
                                       ”Calimente !”
Moment in care dragilor, am în fața ochilor închisi,un ecran TV, iar pe mijlocul ecranului, intr-un costum negru,era acest domn, doar ca purta ochelari de vedere,lăsati usor pe nas.  

Image result for CALIMENTE
                                                         .
Dragii mei, eu nu-l cunosc pe acest domn,decât de la TV. Este deputat în PNL, si un arhicunoscut pe la tot felul de Emisiuni TV.
De ce mi-a fost arătat ? Eu nu stiu dragilor. 
Dar cu siguranță, ceva va iesi în prim plan ,in legatura cu acest domn.
Eu îi doresc sanatate si toate cele bune.
                                          Cu dragoste,Maria

Un comentariu:

  1. http://www.antena3.ro/actualitate/popa-calimente-comisie-sie-condrea-358376.html

    RăspundețiȘtergere