luni, 9 mai 2016

SESISMOGRAF - SEISM ! UN CUTREMUR DE PĂMÂNT !

                                                9 Mai 2016 , ora 5,15 dimineața !

                                            HRISTOS  A  ÎNVIAT!

                                                   Dragii mei, 

Astăzi dimineață în zori, m-a trezit un glas care spunea ceva cutremurător.
Glasul spunea asa:
                   
                       ” Seismograf - Seism !”

Moment in care ,văd aragazul din bucătăria mea, pe care era un ibric pe jumătate plin cu apă.
Brusc ,începe un Cutremur mai intens, atât de intens, încât aragazul cu tot cu ibricul cu apă ,se leganau ;iar apa din ibricul pe jumătate plin,dădea pe dinafară .
Dragii mei, din nefericire ,vom auzi de un Cutremur mai intens, care cu siguranta nu va trece neobservat.
Faptul că mi s-a arătat in bucataria mea,acest Cutremur este posibil sa se producă la noi, în România.
Desi ,adeseori mi s-a arătat câte un Cutremur mai mare, tot la mine in casa, iar la cateva zile ,CUTREMURUL s-a produs in cu totul altă ȚARĂ. 
 
Dragii mei, să ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuța Domnului,ca să ne apere ca si până acum ,de tot ce inseamna dezastre si suferință de orice fel.   
Să fim credinciosi, buni si milostivi cu Aproapele nostru, si sa nu facem rău nimănui, nici măcar cu gandul. Asa sa ne ajute BUNUL DUMNEZEU si MAICA  DOMNULUI, Amin.
                                               Cu dragoste,Maria.  

6 comentarii:

  1. Of ! Daca am putea? Mai gresim ,cu gandul cateodata ,cu fapte...! D-zeu sa ne ierte si sa ne ocroteasca !

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria eu nu am mai intrat pe blog de aproape o luna. S-a nascut pruncuta Șapte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,
      Când PRUNCA SAPTE se va naste, aceasta va fi spe văzul si uimirea lumii intregi. Sa avem rabdare! DUMNEZEU ne va spune când va fi aceasta MARE MINUNE noua robilor Săi. Este cineva pe blog cu numele de Hipnotiq....,care ia in batjocora orice mesaj. Îi spun cu aceasta ocazie ca nu-i voi publica niciun astfel de MESAJ, si mai ales faptul că, se va convinge singur de ADEVARUL LUI DUMNEZEU. Mai multe nu-i spun ! Cu dragoste,Maria.

      Ștergere
    2. Care-i treaba cu "PRUNCA SAPTE" ???

      Ștergere
  3. ARFI bine sa ne rugam toti in acelaș timp sa ne apere bunul Dumnezeu si maica domnului de un cutremur devastator măcar pentru copii aceștia sa ne ajute

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am propus sa ne rugam la ora 21.00 cu totii!As fi dorit foarte mult sa spunem Psalmul 50 ,este un psalm care,nu ai cum sa nu-l spui din suflet! Cu mult drag Maria (penttu cine nu-l stie il trimit eu)

    RăspundețiȘtergere