sâmbătă, 28 mai 2016

ÎNGERII LUI DUMNEZEU ARATĂ , CA NISTE COPILASI !

                                         Zori de Septembrie 2007 !

                                                    Dragii mei, 

În aceasta zi de 7 Septembrie 2007, în timp ce dormeam,aud glas care spune ceva uimitor.
Glasul spunea asa:
                    ”Îngeri, Îngerași, ce cântă în Pavecerniță !
Dar un alt glas, spunea asa dragii mei:

      Să-i pui pe undeva, să-i bagi într-un nor !”

Clipă în care, văd cu ochii închiși,cum de la Pământ la CER, se ridică sub formă de  ”U ” întors cu vârful în jos,mulți,mulți Îngerași ai Lui Dumenzeu.
Erau  în asa fel aranjati de jos de la Pământ, încât ,formau acest U cu vârful in jos. 
Îngerașii  arătau ,exact ca niste Prunci cu chip din carne si oase, iar trupșorul lor ,era din lumină aurie, ca din Soare ruptă,și aveau Aripioare albe ,din lumină orbitoare. 
                       
Si astfel, Îngerasii Lui Dumnezeu, cântau si aduceau slava si închinare, urcând de pe Pământ la CER, sub formă de U intors cu varful în jos. 
Dragii mei, să nu vă îndoiți niciodată de Existența Lui Dumnezeu si a Maicii Domnului,dar nici de existența Sfintilor Săi , si -a Îngerilor Săi. 
Să ne rugam dragii mei, Lui Dumnezeu si Maicii Domnului,ca sa ne daruiasca sănătate,Credință,Nădejde si Dragoste.
                    Si tot cu dragoste,Maria. 
 

5 comentarii:

  1. Dna. Maria, am avut o viziune cu data de 24 iunie, era un calendar care avea această data încercuită, pe imaginea unui vulcan fisurat. Va pup cu drag si multumim pentru tot ce ne daruiti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da .asa arata ingerii ! I-am vazut cu ochii mintii cum ma vegheau din cele 4 colturi ale salonului de spital si foarte multe alte intamplari si aparitii le -am petrecut atunci cand am avut mare nevoie de ajutorul divin! Dumnezeu mi-a aratat ca exista...desi nu m-am indoit niciodata .Doamne ajuta pe toata omenirea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa cerem in fiecare zi ajutorul ingerului pazitor. Nu poate sa faca nimic pentru noi daca noi nu ii cerem aceasta.
    Sfintilor ingeri pazitori, ocrotiti-i pe toti oamenii, tara noastra, conducatorii lumii acesteia, pamantul intreg si tot ce este viu.
    Mira

    RăspundețiȘtergere
  4. Lumea subtila se arata omului dupa credintele sale,iar mesajele sunt intelese pe nivlul de constiintacare se afla fiecare.O constiinta inalta va percepe o mare sfera de Lumina si va simti exact energia carei Fiite este recunoscundu-i vibratia,iar mesajul este clar si concis fara sa fie nevoie de decodari si interpretari.

    Credeti ca unui musulman i se va arata Iisus?Nu, sigur va percepe energia Lui Mahomed,iar tibetanilo cea a Lui Budha!
    Cand trecem dincolo energiile subtile vor lua formele rudelor sau prietenilor pe care i-am indragit,ca sa nu intram in panica si sa reusim sa ne adaptam.Unii dintre noi vom avea in jur toata exprimarea vietii de pe Pamant incat nici nu realizeaza ca au murit.
    Acestia au nevoie de tratament spiritual plin de iubire pentru vindecare.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere