marți, 17 mai 2016

SFÂNTA EVANGHELIE EVAZIVĂ !


    c                                          17 Mai 2016,ora 3,08 zori de zi !

                                              Dragii mei, 

Abia daca ațipisem că m-a și trezit un glas,care spune ceva despre Sfânta Evanghelie.
Dragii mei, glasul spunea asa:

                       ”Sfânta Evanghelie evazivă !”   

Moment in care ,ceea ce auzisem văd si scris în aer, înspre Apus, văd scris cu negru intr-un norisor alb:

                        ”Sfânta Evanghelie evazivă!”  

Dragii mei, exact asa cum spuneam cu ceva timp în urmă, intr-un articol, cum că, tot ce avem acum in CARTILE SFINTE, nu este ADEVARUL pur; ci este un ADEVĂR spoit;un ADEVĂR adaptat vremilor si vremurilor.
Cu fiecare secol ce a trecut de la HRISTOS încoace, fiecare dintre căpeteniile Preotilor,sau dintre Cărturarii vremilor,au tot tăiat si adăugat după placul lor,asa ca sa dea bine la popor.
Dar noi fratilor, să credem si sa iubim SFANTA  EVANGHELIE si SFANTA BIBLIE, asa cum sunt si cum ne-au fost lăsate.
Iar cei care au gresit intentionat la scrierile lor, vor da socoteală în fața PREA SFINTEI  TREIMI.
Dragii mei ,noi să nu ne abatem nicio clipă ,de la ÎNVAȚĂTURILE  CRESTIN  ORTODOXE pe care le avem , ci să le iubim la infinit ,si sa ne fie nouă,mai presus de orice lucru ,chiar mai presus de viața noastra.
Iata articolul cu Sfânta Biblie, si ce înseamna cuvantul evaziv:

EVAZÍV ~ă (~i, ~e) Care denotă o atitudine nehotărâtă, nesigură, neclară. /<fr. évasif


        17  Ianuarie 2016,ora 7,23 dimineaţa!

                                                    Dragii mei, 

Am adus adesea şi MĂRTURII care, nu se potrivesc deloc cu cele scrise in Biblie, printre care si Existenta Extraterestrilor.
Din anul 1997 si până in prezent,DUMNEZEU mi-a rătat mie roabei sale, aproape toate SFINTELE  EVENIMENTE,trecute in CALENDARUL  CRESTIN ORTODOX.
Si multe dintre acestea dragilor, nu se potrivesc cu cele scrise în BIBLIE!

Actualizare 02.02.2013 : Am început să pun într-o listă ...Recados animados de Trechos da Bíblia - ClickGrátis.
Unele dintre acestea ,sunt pe aproape; se potrivesc cu cele scrise in Biblie, dar altele, ori nu se potrivesc deloc ,ori nu au fost scrise niciodata in Biblie.
Un exemplu as da ,cu NASTEREA  LUI  IISUS  HRISTOS, din FECIOARA  MARIA, unde se spune:
                  "Fecioara a fost inainte de nastere ,si Fecioara a ramas si după nastere!" 
Dar cum Sa nu rămână MAICA  LUI  DUMNEZEU FECIOARA, când Ea nu a nascut ca noi femeile? 
Asa cum IISUS a fost plamadit in pântece de Duhul Sfant, tot la fel ,L-a si nascut; adica ,PRUNCUL  IISUS a iesit din trupul MAICII SALE,  ca Duh si Dumnezeu, apoi si-a luat din nou Trupsorul din carne.
Iisus Hristos, stim cu totii dragilor,că era indeajuns sa gandeasca, şi ajungea oriunde in orice clipă, trecea prin ziduri si usi incuiate,cât am clipi din ochi.
Un alt exemplu:
SFANTULUI  IOAN BOTEZATORUL, nu I s-a pus capul pe un trunchi, ca sa-i fie tăiat cum scrie in Biblie, ci i-a fost tăiat de Călău, din stând in picioare, eu am văzut aceasta,fiind dusă cu sufletul, chiar in incaperea de 2m /1m, unde am vazut toate,si chiar am simtit sangele cald la picioarele mele, sângele prea curat si prea sfant,al Sfantului Ioan Botezatorul.
Un alt exemplu:
Iisus  Hristos, a fost răpit de CAPETENIILE PREOTILOR, de CARTURARII timpului, si a fost legat cu Mâinile la spate, batut si batjocorit, impins de la spate de soldatii lui Pilat,impins pe scarile PALATULUI său. 
Un alt exemplu:
FECIOARA  MARIA, L-a purtat pe IISUS  HRISTOS, timp de nouă luni, nu in uter;ci in partea de sus a pântecelui, deasupra buricului.Asa mi-a aratat ,chiar PREA  SFANTA  NASCATOARE de DUMNEZEU.
Iar exemplele pot continua fratilor.
Orice s-ar spune, BIBLIA  nu este completă ! BIBLIA nu este întocmai asa ,cum s-au petrecut EVENIMENTELE!  
Cine a scris-o, ori nu a cunoscut corect EVENIMENTELE, ori nu au fost traduse corect Evenimentele, ori ,chiar cu stiinta au adăugat la scrieri, au adaptat-o vremurilor si oamenilor perioadei respective.
Iata cum striga foarte tare,un glas din CERUL  SFÂNT :
                       "Biblia !
               Unde este Biblia de Sus ?
              Unde este Biblia cerească?
             Biblia de Sus,unde este ?"
După cum vedeti dragii mei, DUMNEZEU este supărat pe PREOTII BISERICII SALE, pentru că, BIBLIA  CEREASCA, asa cum a fost scrisa de CARTURARII  timpului, cât IISUS  HRISTOS  DOMNUL a umblat pe Pământ, nu se gaseste in CASA  DOMNULUI. 
Iata dragii mei, un alt articol scris de mine anul trecut in iulie 2015, si care se refera la BIBLIE:


                               9 Iulie 2015, ora 7,10 dimineaţa !

                               Dragii mei ,

În această dimineaţă ,trează fiind ,mai stăteam în pat şi admiram Cerul albastru catifelat ,cu ochii închişi fiind. 
Astefe dragilor, văd pe Maica  Domnului cu Pruncul Iisus în braţe , în Gradina Raiului, cu pomi verzi si cu flori multicolore,toate nepământene, atât de frumoase erau.

Aud glas din Ceruri fratilor, glas care spune ceva despre Sfânta Biblie.                                                 

Glasul dragii mei, spunea aşa :

                  "Pentru început, se recomandă          BIBLIA cu ceea ce a fost ,
                            şi cu ceea ce  va mai fi !"  

                     Funny Quotes Contact Dmca
Asadar dragii mei, BIBLIA nu este bătută în cuie.
BIBLIA  CRESTIN  ORTODOXĂ se recomandă ,asa cum este în prezent, dar EVENIMENTELE  TAINICE, MINUNILE  DUMNEZEIESTI vor continua, şi toate acestea ,se vor adăuga în SFÂNTA  BIBLIE !
IISUS  HRISTOS  va veni pe norii Cerului, pentru a doua oară ,în NOUL  SĂU  IERUSALIM , ROMÂNIA !
Să ne pregătim dragilor ,pentru venirea MÂNTUITORULUI IISUS  HRISTOS.
Sa ne schimbam viaţa ,începând chiar de astazi. Sa mergem mai des la SFANTA  BISERICĂ, sa împlinim cu dragoste PORUNCILE  DUMNEZEIESTI, sa facem bine chiar si celor care ne fac rău. Sa ne iubim Aproapele si sa avem Dragoste si Milă, pentru cei mai necăjiţi decât noi. 
Să alungăm ura din sufletul nostru, si sa ne împăcam bine cu toată lumea, chiar si cu dusmanii nostri. 
                                             Cu dragoste, Maria.


                                                

59 de comentarii:

  1. Daca adevarul a tot fost ascuns atunci este grav..dar eu tot pe adevarul sfânt al Bibliei merg.Cred in Biblie asa cum e cu adăugiri cu modificari deci nimic nu ma întoarce de la adevarul Bibliei..ca nu au mai fost trecute multe lucruri asta e altceva dar nu inseamna ca trebuie sa afirmăm ca nimic din ce este scris nu este adevarat ..nu uitati ca preoții sunt slujitorii Dumnezeului nostru si ei tot după Sfânta si Dumnezeiască Evanghelie aduc laude ,Slavă si preamarire in vecii vecilor lui Dumnezeu..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu am afirmat vreodata ca ar exista vreun neadevar in SFANTA BIBLIE sau in SFANTA EVANGHELIE.
      Dar cred ca nu este completa; nu este pe placul MÂNTUITORULUI nostru IISUS HRISTOS.
      Noi trebuie sa credem, si sa urmăm ceea ce avem scris în CĂRTILE SFINTE,deoarece ne înavață numai de bine, iar pe parcursul anilor vom vedea ce se va mai întampla.
      Avem SFANTA EVANGHELIE, avem SFANTA BIBLIE si PORUNCILE DOMNULUI, avem CARTI SFINTE de RUGACIUNI,trebuie sa le iubim cu inima si cu sufletul si sa le urmăm întocami, cu dragoste infinită.Iar cei care nu au fost corecti la scrierea acestor CARTI SFINTE, vor raspunde ,vor da socoteală (imi spune acum un glas),vor da socoteală în fața PREA SFINTEI TREIMI.
      Sa nu ne abatem de la CELE SFINTE ,nici de-am plati cu viața noastra, de la ceea ce ni s-a lăsat de -a lungul veacurilor.Să credem in ceea ce citim si ni se spune ,si sa le urmăm. Cu dragoste,Maria.

      Ștergere
    2. Multumesc pentru raspuns .Sa fiti iubita dna Maria.

      Ștergere
    3. evaziv = ATITUDINE neclara
      nu are nimic de a face cu Sfinta evanghelie ca si CARTE( CUVINTUL DIVIN =TRUPUL LUI HRISTOS ) ci cu OMUL care NU APLICA TOTAl CE SCRIE ACOLO .... NU SE ADAUGA NIMIC LA EA .... hmmmm .....aviz celor care citesc anapoda .....

      Ștergere
  2. faptele biblice apar mai clar din cartile apocrife descoperite care confirma ce spunea doamnaMaria cu existenta celei de-a treisprezecea evanghelii. oricit de controversat ar fi s-a descoperit si o evanghelie a lui Iuda-Craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamna Maria dar despre prunca șapte nu este scris nimic în Apocalipsă să fie oare omois sau înlăturat cu bună știință?Va mulțumesc ptr.răspuns.Vero

    RăspundețiȘtergere
  4. Credinciosul sau necredinciosul nu ajung niciodata sa cunoasca ce este adevarul,convingerile lor apasa prea greu pe mintile lor,ei sunt inconjurati prea mult de sistemele de credinta.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  5. Qumran era un oraş locuit de comunitatea eseniană pe ţărmurile de vest ale Mării Moarte, în apropiere de ruinele lui Jericho.
    Locul a fost construit între anii 150 şi 130 î.Hr. şi a cunoscut mai multe faze de ocupaţie. Oraşul a devenit faimos în anul 1947, atunci când un cioban beduin a descoperit circa 900 de suluri, care au devenit cunoscute ca “Manuscrisele de la Marea Moartă.”
    Dintre acestea, 750 sunt în limba ebraică, 150 în aramaică, iar câteva în limba greacă veche.
    Manuscrisele au fost scrise pe pergamente din piele de animal, conțin unele dintre cele mai vechi versiuni cunoscute ale Bibliei ebraice și se spune despre ele că reprezintă cea mai mare descoperire arheologică din istorie.
    Controversata “Carte a lui Enoh” reprezintă unul din textele descoperite în peșterile Qumran.
    În ea, patriarhul Enoh vorbeşte despre Nephilim, giganţi, îngeri sau, de ce nu, extratereştri.

    RăspundețiȘtergere
  6. O carte care a fost scrisa de om poate fi sfanta dar omul nu.Orice viziune este de la duhul sfant dar ceea ce crede omul este total nesfant!
    Omul face parte din creatie, dar este nesfant este pacatos,este "stricat" din nastere, dar poate fi"reparat"
    tot de om prin rugaciuni scrise tot de catre om????
    Deci Dumnezeu ne-a creat gresit si noi avem puterea de a indrepta ceeea ce a gresit Dumnezeu!
    Sunt rau de tot in ceata ,va rog luminati-ma!
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ce-ti foloseste sa diseci firul in 14.
      Doar fii. :)
      Mira

      Ștergere
    2. D ai dreptate in ceea ce ai scris!:) Asa este!

      Ștergere
    3. Ai perfecta dreptate Didona, precum ca esti,,rau de tot in ceata".
      ,,Va rog luminati-ma"!Degeaba strigi catre noi sa te luminam! STRIGA,URLA,cat te tine gura spre DUMNEZEU sa te LUMINEZE,deoarece El este UNICUL care te poate ajuta.
      DOAMNE,LUMINEAZ-O!!

      Ștergere
    4. Daca ai fi citit mai bine si mai atent, Liliana, ai fi inteles sensul intrebarii. Dar nu ai inteles nici sensul expunerii si nici sensul intrebarii ...

      Ștergere
    5. Ma asteptam Dia sa ,,apari" cu explicatii suplimentare.
      Am inteles ce a scris Didona,dar raspunsurile le primeste,asa cum consider eu ca sunt mai potrivite pt.ea.

      Ștergere
    6. Daca zici ca ai inteles si asa ai ales atunci aceasta este alegerea ta si ti-o respect!Nu a fost rea intentie, stai linistita, este ok!

      Ștergere
    7. Omul a fost creat perfect,dar a gresit...ati uitat de Eva?

      Ștergere
    8. Pentru cine nu stie, ,,D, este Dumnezeul suprem la ea pe blog si vad ca se joaca cu unii dintre voi, ca soarecele cu pisica. Acelasi teatru ieftin il utilizeaza pe propriul blog. Din lipsa de invatacei care sa doreasca sa evolueze si prea mult timp liber comenteaza pe blogurile altora.

      Ștergere
    9. Anonim 19 mai 2016, 23:51, ca sa demonstrezi ceea ce tu pretinzi: posteaza link-ul cu blogul, in felul acesta vom vedea daca e vorba de aceeasi persoana. Daca nu vei posta, ineamna ca tu joci un teatru ieftin cu noi.

      Ștergere
    10. Stai linistit drag "avocat al Diavolului" ca puterea lui Dumnezeu este mare si va descoperi El in curand tot adevarul, fiecarui copil al sau. Nu fac reclama gratuita nici unui blog amagitor de suflete.

      Ștergere
    11. Nu acuza, nu judeca... nu ti s-a cerut decat sa demonstrezi ceea ce ai sustinut. Nu te putem crede doar asa, deoarece ceea ce ai scris nu poate fi decat o parere a ta personala in clipa de fata...sa nu te superi.

      Ștergere
  7. Hristos a inviat! Doamna. Maria. va multumesc din suflet. ca va rugati pentru locuitorii. judetului Botosani,dar stiu. ca va rugati pentru toti.Eu va multumesc si pentru informatiile. care ne aduceti de la Duhul Sfant. Dupa foarte multi ani de cautari despre Noul Irusalim dumneavoastra a-ti spus ca va fi in Romania,si sunteti primul Roman care a facut aceasta profetie sa fie citita pe intreg.globul.Eu am fost ce-a mai fericita ca mi-am gasit raspunsul la profetiile facute despre tara noastra de profeti straini.Fericiti vor fi cei care vor mai trai pana atunci cand Mantuitorul. va veni in Romania ,si ne va arata locul unde sa nascut in Romania despre Chivotul Legamantului si foarte multe minuni pe care noi nu le stim.Eu voi ingenunchea in continuare si ma voi ruga macar copii. si nepotii mei sa fie mai credinciosi. si sa fie mandri ca sau nascut in aceasta. tara ,poate ei vor ajunge sa-l astepte pe Mantuitorul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Adevarata Biblie este cea scrisa sun dicteu divin de umilul scrib a lui Dumnezeu, Jacob Lorber. Se numeste "MAREA EVANGHELIE A LUI IOAN". Cititi aceste volume pline de Viata, Adevar, Lumina si Putere. Deschid un orizond infinit. Corinne

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, Corina,iar cei care reusesc sa citeasca aceasta Adevarata Evanghelie sunt cu adevarat Binecuvantati de Domnul IIsus!

      https://jakoblorberromania.wordpress.com/autori/carti/

      Viorica

      Ștergere
  9. Biblia este Cuvantul Lui Dumnezeu!Credeti si hraniti-va spiritual din Biblie!
    Numai asa o sa putem supravietui..vremurilor ce vor urma...
    Slavit sa fii Tu Doamne Dumnezeule!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai sa fie cum DENATUREAZA unii adevarul cuvintelor pe care ei insisi le folosesc ca argumente de convingere DAR SINT IMPOTRIVA lor
    EVAZÍV ~ă (~i, ~e) Care denotă o atitudine nehotărâtă, nesigură, neclară. /<fr. évasif

    DECI EVANGHELIA EVAZIVA = evanghelia NEPUSA in practica ( atitudine NEHOTARITA ) = EVANGHELIA NEPROPOVADUITA cu HOTARIRE .... in nici un caz alte idei de om ....

    of of marie .....

    RăspundețiȘtergere
  11. D-na Maria,daca citim cu atentie in biblie găsim orice...In apocalipsa lui Ioan am gasit scris ceva despre ființe cerești "cu ochii de jur imprejur",pot fi farfurii zburătoare cu lumini.apoi am mai gasit scris despre îngerii din cer (extraterestrii)...despre limbi ingeresti si pamantesti..tragem singuri concluzii.biblia e adevarata insuflata de duhul lui D-zeu!!D-zeu vrea sa răspândim cuvântul lui!!

    RăspundețiȘtergere
  12. bineinteles exista extraterestrii ! dar ce pozitie trebuie sa luam noi fata de ei ? s au la acest nivel este adevarata batalie si comportamentele noastre sant de fapt doar efectele acestor lucruri !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 18 mai 2016, 19:03, ce pozitie trebuie sa ai fata de ei? Crezi ca ar conta? Crezi ca umanitatea are vreo putere in fata lor... la ce nivel sunt ei... noi suntem fire de praf. Crede-ma ca nu conteaza, esti la mana lor... sunt mult prea avansati si noi prea mici.

      Ștergere
  13. Da,chiar asa,ce pozitie sa luam fata de ei,caci eu nu mai stiu...
    Maria noastra este convinsa ca ne sunt prieteni si eu chiar as vrea sa o cred dar...nu mai stiu ce sa cred!
    Am scris odata intr-un mesaj ca am vazut un astfel de"prieten albicios" ce se plimba prin camera mea,dar intr-o alta zi m-am trezit cu el in pat,se lipise tot de corpul meu(in spate).Si-a pus mana delicat pe umarul meu,era alb ca varul cu degetele lui lungi,l-am recunoscut fiind acelasi...Poate ca pare caraghios ce va spun dar,nu va pot descrie in cuvite ce revolta si scarba am simtit,iar intr-o secunda de timp ,am sarit ca arsa din pat si l-al certat foarte tare(norocul meu e ca eram singura acasa :)
    Maria noastra,sper din tot sufletul sa ma insel dar,semana foarte bine cu cei care ii tot descrii tu si ii arati in poze.Oare ce vor de la mine?!
    M-am rugat din tot sufletul la Domnul IIsus sa ma ajute sa inteleg unde anume gresesc si sa nu-i mai vad pentru ca ajunsesem sa imi fie teama si de umbra mea!
    Am incercat sa va povestesc pe scurt(mi-a trebuit curaj :)poate ca ati reusit sa m-a intelegeti ...Sunt sigura ca sunt mai multi care au astfel de vizite ciudate!
    v

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri

    1. Anonim18 mai 2016, 21:24
      exact UN diavol ai descris..... NU TE TEME
      Sint DEMONI de diferite categorii ... EI SINT la NEVEDERE in orice CASA , loc , atit pe pamint cit si in intreg universul si prin diferite ´´ initieri ´´ apar la vedere .... O SA SE INTESIFICE aceste aparitii CA SE INTESIFICA FARADELEGILE si atunci NECREDINTA ii apuce LA VEDERE ca sa VADA omul DE CINE a fost atita timp PROTEJAT DE CATRE DUMNEZEU DIN MAREA SA IUBIRE .... toti rid cind le spui ca demonii si diavolul exista si mai in gluma , mai in serios spun : sa il vedem .... DUMNEZEU nu asculta DIN IUBIRE PENTRU om aceste CERERI , DAR VA VENI TIMPUL cind SE VA NASTE ANTIHRISTUL ca toti astia BATJOCORITORI sa VADA si SA SE CUTREMURE , iar atunci NU VA MAI FI NIMENI sa ii apere , CA DUMNEZEU se va retrage si va zice : IA SA VEDEM , desteptilor pamintului ACUM ce faceti ???? SI ASTA FAC ´´ EXTRATERESTRII = DEMONII ´´ ... EI PREGATESC LUMEA PENTRU VENIREA ANTIHRISTULUI ...

      ASA CA ATENTIE MARE si fi fara frica ACUM si pregatirea sa fie prin rugaciune si ORICE FEL de astfel de inchipuiri DEMONICE sa fie respinse ....

      CONCLUZIA SIMPLA

      extraterestrii SINT DEMONI , ASADAR ORICINE ii primeste VA FI FOLOSIT de catre ei si vor deveni profetii mincinosi , ai antihirtsului , PREGATIND CALEA PENTRU EL

      aviz amatorilor .....

      Ștergere
    2. Vio, a venit "Zburatorul" la tine... schimba gandurile si ai sa vezi ca nu te va mai deranja "nici un albicios" :)

      Ștergere
    3. Zburatorul ala cred ca era si putin pervers,n-a incercat si el prin fata,chiar asa direct prin spate?mitocanul

      Ștergere
    4. Anonim 20 mai 2016, 20:16, depinde de gandurile lui Vio, caci este exact manifestarea lor acel "micut"...

      Ștergere
  14. V draga, multumim ca ti-ai facut curaj sa ne impartasesti experienta ta.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sfinteste casa , pune icoane multe in camera, busuioc, tamaiaza des, lasa o lumina aprinsa in hol mereu . Am mai auzit pe cineva exact lamentandu-se de aceeasi vizita nocturna , insa nu se intampla cand e in casa cu sotul sau copii . Deci evita sa stai singura ! Eventual dormi in alta camera . Verifica daca nu ai in incaperea in care esti obiecte stranii , vechi de familie ceva ce poarta o amprenta negativa . Ca de ex. tablouri , fotografii . Sunt cele mai incarcate obiecte .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-am creat un altar in dormitor cu icoane cu Iisus si Maica Domnului si cu un potret mare facut din panza cu Iisus adus de la muntele Athos. Noaptea eu aprind o candela. Nu am mai avut vise urate de ani buni de cand am facut acest altar si somnul este mai dulce. Intr-adevar ajuta si tine spiritele rele la distanta. Va recomand cu incredere.

      Ștergere
    2. Inca o mica completare: am fost ghidat sa construiesc acest altar. De o buna bucata de vreme tot cumparam icoane si nu intelegeam de ce. Intr-o noapte, dupa un vis urat m-am trezit fix in fata sulului infasurat in care era portretul lui Iisus pus pe o noptiera. A doua zi am construit altarul si totul s-a schimbat.

      Nu este greu sa va construiti propriul altar in casa. Cumparati cateva icoane si o candela si aranjati-le frumos intr-un coltisor sau pe o noptiera. Veti fi ghidati cum sa-l faceti.

      Ștergere
    3. E o gluma, nu?
      Nu pot sa-mi imaginez ca ai facut asa ceva!!!
      Daca e adevarat, mai este o speranta pentru tine.
      Cand te simti infricosat dupa un cosmar sau in stare de veghe, e bine sa spui in gand si sa crezi: toate le pot intru Hristos, care ma intareste.
      Mira

      Ștergere
    4. Mira, vezi ce putin il cunosti pe Emanuel? Ai ramas surprinsa? Trebuie sa sti ca un maestru reiki intodeauna va avea inchinare in fata lui Iisus Hristos, te asigur!Dumnezeu sa te binecuvanteze Emanuel!

      Ștergere
    5. Anonim20 mai 2016, 17:16
      prdikischhh LASA vrajelile ca nu tine ....
      un maistru de orice fel SE INCHINA la diavol CHIAR DACA Are si un altar in casa .... DEMONII nu se infricoseaza de astfel de altare FARA VIATA in ele , daca pricepi ce spun .... altarul din casa NU ESTE BISERICA , deci ORCIND in PREAJMA se afla DEMONI care se distreaza cu astfel de ´´ credinciosi FARA CREDINTA ADEVARATA ... de asta NU II DERANJEAZA atita timp cit LE FAC JOCUL cu INVATATURILE LOR DEMONICE .... ASA CA NU VA MINTITI cu astfel de ´´ altare ´´ ca sinteti protejati Ca NU SINTETI ... aviz amatoarelor si amatorilor .....

      Ștergere
    6. Diavolul A INTRAT in juda EXACT cind era linga IISUS , asa ca de altare DE DOI LEI ride de nu mai poate .... asa ca ATENTIE mare cu astfle de INVATATURI GRESITE sa nu devina altarul lui ANTIHRIST .....

      Ștergere
    7. Anonim, termina cu jignirile!
      Cine esti tu ca sa vorbesti atat de urat?
      O alta Anonima

      Ștergere
    8. Anonim22 mai 2016, 20:14
      NICI UN COPIL care spune DIRECT adevarul NU E CONSIDERAT jignire , ba din contra SINCERITATE , dar cind omul creste IACA cind NU II CONVINE adevarul SPUS in acelasi fel de un ´´necopil´´ PUNE o intrebare PROASTA : Cine esti tu ca sa vorbesti atat de urat?..... ACELASi OM PE CARE NU IL INTERESEAZA nici o alta viata CI ADEVARUL , CALEA SI VIATA= IISUS HRISTOS .... un anonim :-) cuvintele raman si ELE SE JUdeca si te judeca .... si ca sa INVETI de la un anonim ´´ rau ´´ tine minte doua cuvinte : puritate = duritate , duritate = puritate ,( descopera tu DE CE SI VEZI asta si daca nu o sa reusesti , poate cindva vei gasi raspunsul la timpul potrivit si apoi descoperi si autorul .... ha ha ha ) .....toate la timpul lor .....

      Ștergere
    9. Anonim22 mai 2016, 20:14 O alta Anonima
      ia aminte ...

      3.Răspuns-a Iisus şi i-a zis: Adevărat, adevărat zic ţie: De nu se va naşte cineva de sus, nu va putea să vadă împărăţia lui Dumnezeu.

      5.Iisus a răspuns: Adevărat, adevărat zic ţie: De nu se va naşte cineva din apă şi din Duh, nu va putea să intre în împărăţia lui Dumnezeu.

      7.Nu te mira că ţi-am zis: Trebuie să vă naşteţi de sus.
      8.Vântul suflă unde voieşte şi tu auzi glasul lui, dar nu ştii de unde vine, nici încotro se duce. Astfel este cu oricine e născut din Duhul.


      11.Adevărat, adevărat zic ţie, că noi ceea ce ştim vorbim şi ce am văzut mărturisim, dar mărturia noastră nu o primiţi.


      12.Dacă v-am spus cele pământeşti şi nu credeţi, cum veţi crede cele cereşti?

      .............

      13.Şi nimeni nu s-a suit în cer, decât Cel ce S-a coborât din cer, Fiul Omului, Care este în cer.

      Ștergere
  16. Sfinteste casa , pune icoane multe in camera, busuioc, tamaiaza des, lasa o lumina aprinsa in hol mereu . Am mai auzit pe cineva exact lamentandu-se de aceeasi vizita nocturna , insa nu se intampla cand e in casa cu sotul sau copii . Deci evita sa stai singura ! Eventual dormi in alta camera . Verifica daca nu ai in incaperea in care esti obiecte stranii , vechi de familie ceva ce poarta o amprenta negativa . Ca de ex. tablouri , fotografii . Sunt cele mai incarcate obiecte .

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut Vio,daca a pus mana pe umarul tau inseamna ca a fost un semn de prietenie(prietenesc)trbuia sa-l lasi ptin sa vezi ce face,ar fi fost interesant,nu?Silvia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha,ha Silvia ,nu l-am lasat pentru ca stiu sigur ce vroia,era deja in er..tie :) E adevarat ca felul in care si-a asezat delicat mana pe umarul meu,a fost ca un semn de intrebare,daca vreau sa-l accept sau nu.Acesta imi aparea ziua in amiaza mare si nu noaptea,fara nicio rusine si m-a umit felul in care arata-alb ca varul,fara pic de par,mic de statura cu picioare scurte si brate lungi :)Dupa ce l-am certat bine si am cerut ajutor la Iubitul meu IIsus,nu a mai aparut niciodata sau asa sper eu.

      Va multumesc,am sa tin seama de sfaturile voastre!
      Viorica
      v

      Ștergere
    2. Vio imi vine sa rad si chiar rad,dar m-a apucat si frica,na pai ce sa mai credem si de astia albi care se zice ca sunt cei buni,Doamne fereste,nu mai stiu ce sa zic,s-o fi mai intamplat si altcuiva,tu ai avut curaj sa-l si certi,barrr...

      Ștergere
    3. Vio,sper ca nu era si cracanat dupa ce ca era si mic,parca se spunea ca ei sunt fara org.gen.se pare ca e din aia rai,iarta-ma Vio,Silvia

      Ștergere
    4. Vio, dar dupa cine tanjesti tu asa tare incat l-ai adus pe asta mic pe la tine?

      Ștergere
  18. Eu te cred Vio,cu toate ca nu mi s-a intamplat asa ceva,dar am vazut alte chestii,nu le zic acum.Faptul ca in Biblie se pomeneste despre OZN-uri bineanteles voalat imi da de gandit.Silvia

    RăspundețiȘtergere
  19. GLASUL ȘI TEXTUL CU ”Sfânta Evanghelie evazivă !” APĂRUT ”înspre Apus” NE ARATĂ CEVA DEJA CUNOSCUT IN ORTODOXIE. Doar știm că in Apus sunt cu sola scriptura (atât catolicii, cât și protestanții). Și la fel de bine știm că Sânta Evanghelie fără Sfânta Tradiție este ”EVAZIVĂ”. Asta-i tâlcuirea! Deci, or fi semne că apusul o să renunțe la dogma ”sola scriptura”, intorcându-se la Credința Ortodoxă, adică Cea Dreaptă, în care Sfânta Tradiție completează Sfânta Scriptură!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cand tragi o linie te limitezi singur. Sunt de acord cu Sfanta Traditie caci totul este intr-o continua evolutie. Nu doar cei de acum 2000 de ani erau sfinti, au mai fost si altii si inca multi se nevoiesc sa dobandeasca sfintenia.

    Cineva intelept spunea: toate caile duc catre varful muntelui. Eu sunt din firea mea mai practic si datorita Reiki-ului Traditional am primit un ajutor consistent in drumul meu.

    Va urez tuturor calatorii placute spre varful muntelui.

    RăspundețiȘtergere
  21. Deosebit de puternice sunt rugaciunile catre Duhul Sfant ptr invocarea purificarii, a eliberarii si protectiei de entitatile malefice.
    " Fie ca Duhul Sfant sa coboare acum asupra mea (sau asupra comunitatii noastre sau asupra planetei), sa ma(..) purifice, sa ma(..) vindece si sa ma(..) ocroteasca de fortele malefice prin Iubirea lui Isus, prin Maiestatea lui Isus, prin Puterea lui Isus. Amin"

    RăspundețiȘtergere
  22. "Mama Divina, te implor cu umilinta sa vii si sa-l/-o purifici(pe..) si sa-i opresti pornirile malefice. Amin"

    RăspundețiȘtergere
  23. Dar ce spuneti despre visul meu ?? Am avut un vis care nu mi-l pot scoate din minte nus tiu de ce si cum sa intamplat asta ...deci , am adormit ca de fiecare data in patul meu ..nu visez sau mai bn spus adorm cam in 30 de sec maxim, foarte repede pot adormi ..si rar sunt dimineti cand imi pot aduce aminte ce visez, dar visul acela ce mi-l aduc aminte nu il.pot uita se facea ca era un vis erotic ...nu stiu dc visam tocmai acest tip de vis dar nam realizat decat momentul cand mi sa aratat in vis o femeie ...o femeie care nu o cunoac nu am vazut in viata mea nici nu vedeam chipul ei in vis ..dar numi edplic dc ptr cateva secunde in timp ce ma trezeam simteam ca si cum ar fii fost adevarat ..si am realizat ca eram ud ..ma scuzati dar cred ca ejaculasem pe mn ...zic , cum imposibil nu sunt genu de baiat care sa se gabdeasca la fantezii sau daca vad o faya cu un corp frumos vai de mine ...apoi m-am ridicat din pat am plecat in bae si vazusem ca era asa cum credeam ...apoi mam spalat , schimbat si m-am asezat inapoi in pat ..nici nu stiu cat era ceasul dar am ramas pe ganduri ...mai e cineva cu astel de experienta si ma poate lamuri in vrun fel ?? Sper sa nu radeti de mine :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicusor dar ce iti lipseste din viata ta incat ajungi sa visezi asa ceva? Ce ai visat tu este ceea ce te macina pe tine, nu este echilibru in acea parte a ta ... mai verifica si vezi ce trebuie sa indrepti ... gaseste-ti linistea si echilibru pe un anumit segment.

      Ștergere
  24. Dar eu la ceea ce am scris mai sus cred ca vrun duh rau sa folosit de mine sau ceva de genu ?

    RăspundețiȘtergere
  25. Nicusor mai degraba mergi la medic , acesta este un blog sfant , nu se dau sfaturi pentru problemele tale nocturne in ceea ce priveste visele de pubertate sau de alt gen .

    RăspundețiȘtergere