luni, 23 mai 2016

UN ATENTAT ! O BOMBĂ LA BORDUL UNUI AVION !

                                          Noapte de 22 -23 Mai 2016,ora 2,30 !

                                                   Dragii mei,

În această noapte în timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care spune ceva cutremurător.
Glasul spunea așa:

                  ”Un Avion ,cu o Bombă la bord.
                Și am auzit un booom...,la bordul Avionului !”
Clipă în care, văd un tânăr mic de statură,cu un sacou alb-gri deschis, pe culoarul din interiorul Avionlui în zbor,înspre Vest,care isi deschide nasturii de la sacou,iar pe partea stanga ,sub sacoul alb,avea ceva munitie legata de trup. 
Nu am văzut chipul acestui tânăr,ci numai statura sa si sacoul alb -gri,cu pantaloni negri.
Dragii mei, eu nu stiu daca este vorba de AVIONUL de la PARIS,care s-a prăbușit de curând,sau cel mai probabil, este vorba de un alt AVION, care urmeaza a fi doborât de astfel de indivizi kamikaze.

                    Image result for avion
Cert este că, mi s-a dictat cuvânt cu cuvânt, iar când m-am apucat de scris pe Blog, și când să pun titlul, mi-a fost dictat si titlul : 
                     ”Un Atentat!”
Rar ,sau chiar niciodată as putea spune,nu mi s-a impus de un glas, ce titlu sa pun la vreun articol.
La aceasta însă,când eram la rubrica titlului, când eram cu sageata pe aceasta rubrică, aud un glas in dreapta mea, si-mi spune sa scriu:
                          ”Un Atentat!   
Dragii mei, din păcate,vom auzi de un alt AVION care se va face fărâme si fărâmițe.
Unde si când anume se va întampla, eu nu cunosc!
Eu doar scriu ceea ce mi se spune, de la glasurile divine.
Doamne, Te rugăm apără-ne si ne păzeste pe toti,Amin !  
                               Cu dragoste,Maria. 
 

17 comentarii:

  1. O persoana cu numele ioan istrate a publicat o carte si spune ca in romania vor expoda 3 bombe nucleare.Si dtr.spuneti la fel?Sau sperie oamenii?Mai spune ca in vara spre toamna va fi si un mare cutremur in romania,dupa moartea unei persoane importante.Ce ne spuneti?Sunt tare speriat.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. http://stirileprotv.ro/stiri/international/un-avion-al-turkish-airlines-verificat-dupa-gasirea-unei-note-de-amenintare-privind-un-atac-cu-bomba.html

    RăspundețiȘtergere
  3. http://stirileprotv.ro/stiri/international/un-avion-al-turkish-airlines-verificat-dupa-gasirea-unei-note-de-amenintare-privind-un-atac-cu-bomba.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim 9:52 am ambele cărți a dl Istrate și nu scrie așa ceva!!! Nu m-ai scrie aberații!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu frică și cu cutremur sa pronunțat cuvântul Dumnezeu.și cu smerenie să fim în fapte și vorbe.și în fiecare secundă să ne cerem iertare .Amin.iertare.iertare.sfinta .treime.Amin.

    RăspundețiȘtergere
  6. Dumnezeu ieste singurul stapin.și cu smerenie să ne rugăm lui. și să-i cerem iertare în tot momentul.cu frică ai cutremur săi pronunțat numele.iel ieste rugul nears ca să arătat sfântului Moise.foc mistuitor.Amin.aveți mare grija.

    RăspundețiȘtergere
  7. eu am citit prima carte si exact asta scria, despre explozie in dobrogea estul baraganului si ceva in oltenia, dar probabilitatea de a se indeplini sint destul de mici a viselor domnului istrate-craciun

    RăspundețiȘtergere
  8. uniunea europeana a publicat datele pe anul 2015 cind ar fi fost planificate sau executate in europa peste 200 atentate teroriste in care au murit 151 persoane si peste 300 raniti. sint curios care va fi numarul anii viitori ca rezultat al cresterii numarului de emigranti musulmani-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cutremur mai stiti ceva nou?

      Ștergere
    2. cand vor fi vesti, vom fi anuntati.
      pana atunci, sa ne vedem de treaba, Dumnezeu are grija de fiecare dintre noi.

      Ștergere
    3. Aveti incredere in bunul Dumnrzeu,frica nu vine de la el!

      Ștergere
  9. Dl.Craciun...am pretenție la dv.!!! A scris dl.Istrate ,în carte TREI EXPLOZII NUCLEARE??? Mulțumesc Dna Maria.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce e cu aceste 3 explozii nucleare de nu va puteti pune de acord cu ele?
      Nu va zis doamna Maria sa mai lasam alte surse ca ea ne va anunta la timp?

      Ștergere
    2. D-nul.Istrate de 20 de ani prevesteste cutremure mari!

      Ștergere
  10. am citit cartea de 17 ani si i-mi aduc aminte precis ca vorbea de afectarea de explozii nucleare a dobrogei si estului munteniei vorbea in prima carte de explozii nucleare de intensitate redusa si mai vorbea de oltenia unde nu era asa sigur dar referitor la cutremur era vorba de anii 2007 si in a doua carte il reprograma dar ambele termene nu s-au implinit conform carti cu visele domnului istrate. am cartea si acum daca vreti va pot spune miine si paginile. despre prorocirea mea si a doamnei maria am scris astazi la comentariile la prorocirea ' un cutremur intens in sud'-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest domn Istratetot anunta cutremurul "asta mare"de cel putin 1o ani,nu credeti ca ar fi cazul sa nu-l mai luam in seama?Silvia.

      Ștergere
  11. http://www.ziare.com/international/avion-prabusit-mediterana/de-ce-s-a-prabusit-avionul-egyptair-in-mediterana-3-scenarii-disecate-de-experti-1422664

    RăspundețiȘtergere