luni, 16 mai 2016

AVIONUL S - A PRĂBUȘIT , DIN NEFERICIRE !


                                                  Zori de 8 Mai 2016,ora 3,50 !

                               
                                      Dragii mei,
      
Scriam în zorii zilei de 8 Mai 2016, despre un Avion care se va prăbuși. Din păcate dragilor, AVIONUL s-a prăbușit in SUA !
                                   

SUA: Un avion de acrobaţie s-a prăbuşit în timpul demonstraţiei ...

stiri.tvr.ro/sua--un-avion-de-acrobatie-s-a-prabusit-in-t...
18 hours ago - Tragedie la un show aviatic din statul american Georgia: dupa ce a efectuat câteva acrobaţii, unul dintre biplanele din spectacol s-a prăbuşit
                                                

În aceasta dimineață în zori de zi, când incă mai scriam pe blog, văd dragilor inspre Răsărit un Cer ca un amurg, iar sub Cer, in zborul lui haotic, văd un un Avion de culoare argintie, (culoare deschisă),ce pierde din înălțime înspăimântător de repede.
Avionul lăsa în urma lui, două dâre de fum albe si dense, asa ca la Avionul cu reactie.
 Aripa stângă a Avionului se inclina foarte tare spre stânga sa, asa cum se indrepta fara voia sa spre Rasarit.
Motorul scotea un huruit puternic, iar Avionul mai avea doar extrem de putine secunde, până să cadă.
Dragii mei,din nefericire vom auzi de un Avion care se va prabusi nu stiu din ce motive, dar se va prabusi la Răsărit.
Eu nu stiu daca era de mici sau demari dimensiuni.
Cert este că acest AVION despre care am scris,îsi va urma soarta sa, din păcate.
Doamne Ajuta ca nu cumva sa fie si victime omenesti; nu multe victime.
                                              Cu dragoste,Maria.
                                                      

8 comentarii:

  1. bine ca nu a fost avion cu calatori-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.zf.ro/eveniment/un-avion-egyptair-a-disparut-cu-66-de-persoane-la-bord-deasupra-m-mediterane-compania-aeriana-15342881

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.hotnews.ro/stiri-international-21006028-zbor-egyptair-intre-paris-cairo-disparut-radar-compania-aeriana.htm

    RăspundețiȘtergere
  4. S-a mai prabusit azi un avion de linie in Egipt. Dumnezeu si Maica Domnului sa ne aiba in paza! M.Daniela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. M-am grabit sa scriu despre celălalt de la acrobatie, dar de fapt acesta corespunde cu ceea ce eu am scris in articol, din păcate.

      Ștergere
  5. Cred că mai degrabă,aceasta era din păcate. Off! Saracutii oameni! Ce moarte cumplita. DUMNEZEU sa-i ierte!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vedeti daca v-ati grabit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este. M-am grabit sa cred ca acela era AVIONUL. Am corectat si nadajduiesc ca nu voi primi prea multe mustrari de la cititorii blogului.Va multumesc dragii mei, tuturor celor care imi trimiteti informatiile atunci cand ele se adeveresc,unele din nefericire. Cu dragoste,Maria.

      Ștergere