marți, 21 aprilie 2015

VINE CRIVĂŢUL DINSPRE NORD - VEST !

                                           Noapte de 20 Aprilie  2015, ora 23 ,05 !

                                                                        Dragii mei, 

               În această noapte în timp ce mă rugam la Bunul Dumnezeu şi la Măicuţa Domnului,simt cum o forţă nevăzută, mă smulge din trup si mă duce undeva în câmp spre Nord- Vest, ca să-mi arate CERUL.
Eu priveam spre Est, dar forţa nevăzută mă întoarce cu faţa spre Nord- Vest ,şi-mi spune :

                 "Uite !
              Priveşte Cerul !"

Şi mă supun glasului de lângă mine, şi ridic ochii spre Cer.
Vedeam dragilor, un Cer  ca un amurg, dar extrem de încărcat.
Era un Cer dragii mei, ca de ghiaţă; un Cer dens si foarte aproape de Pământ. Vântul şuiera îngrozitor, ca la Polul Nord.  
Imaginea Cerului, precum şi zgomotele, şuieratul vântului, m-a făcut să mă cutremur la propriu.
 clouds.
 Fotografii de astăzi – nori de furtună și curcubeu

Nori negri deasupra Iaşiului, ne scrie un cititor la rubrica Martor ...

Dar m-am cutremurat si mai tare, când am revenit în trup.  
Dragii mei,fie că vrem sau nu vrem, VREMEA se schimbă în rău.
Va fi foarte rece, va ploua dar si va ninge pe alocuri, iar vântul va face prăpăd.
Asta e VREMEA ,ce urmează a fi la noi în România! 
                              Cu dragoste, Maria.
                                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu