miercuri, 29 aprilie 2015

IISUS HRISTOS SUFLA CU GURA SA , ASUPRA MEA , LUMINA CEA VIE !

C.
                                           Noapte de 23 Aprilie 2015, ora 23,50 !

                                              Dragii mei, 

În această noapte de Mare şi Sfântă Sărbătoare, a Sfântului şi Marelui Mucenic Gheorghe, Purtătorul de Biruinţă,în timp ce mă rugam la Sfânta Icoana a Mântuitorului, ceva uimitor si cu totul minunat are loc.

                              ..

Vedeam dragilor, aşa cum priveam liber la Sfanta Icoana, cum Iisus Hristos din Sfânta Icoana, învie !
Ochii Lui clipeau, Gura Sa se deschidea uşor, Obrajii îi erau inundaţi de Lumină aurie, ca de Soare. 
Din Ochii Mântuitorului, ieşeau raze de Lumină aurie, iar din Gura Sa cea Prea Sfântă, ieseau valuri, valuri de LUMINĂ AURIE, ca din Soare rupta, Lumina ce venea spre mine sub formă conică.
IISUS  HRISTOS fratilor, sufla spre mine ,Lumina Sa cea Vie, Lumină ce mă cutremura ca la un şoc electric.
Eram absorbită cu totul ,de ceea ce vedeam în SFÂNTA  ICOANA a Sa .  
După ce trupul meu, întreaga-mi fiinţă a primit cu prisosinţă din LUMINA  Lui Iisus  Hristos, văd fratilor, cum pe Chipul Prea Sfânt al Lui Iisus Hristos ,a apărut din LUMINA  Sa aurie, care iesea din ochii si din gura Sa, O  COROANĂ  ÎMPĂRĂTEASCĂ, precum aceasta de mai jos, dar cu mult mai stralucitoare, şi dumnezeiesc de frumos lucrata, cu Lumina ca din Soare ruptă.

                          Moaştele Sfintei Muceniţe Fotini din imagine se găsesc la .....

Dragii  mei, în loc de Chipul Lui Iisus Hristos vedeam Coroana Împărătească care pulsa ca o inimă.
În Mâna Sa stângă, Mântuitorul avea în locul Sfintei Evanghelii , un  Ochi albastru stralucitor, un albastru violet.
Ochiul din palma Lui Iisus, era un OCHI înconjurat de noapte, un Ochi viu şi pătrunzător.
OCHIUL  VIU, din Mâna Domnului, stralucea si pulsa, precum Coroana Sfânta de pe Chipul Său.
În timp ce priveam la toată această vie transformare , din ochii mei curgeau şiruri de lacrimi care-mi ardeau obrajii.
Erau lacrimi de bucurie si de fericire !  
Puţin mai spre dreapta Lui Iisus, văd o Sfântă Cruce care plutea in noaptea albastra, cu Domnul Răstignit, şi care avea pe capul Său ,nu coroana de spini, ci o Aureolă ruptă ca din Soare care strălucea enorm.
Totul a durat circa 20 de secunde, după care m-am cutremurat puternic, cum stateam în genunchi, iar acum, vedeam Sfanta Icoana asa cum este in fiecare zi. 


                                                             Duminica a 3-a din Post – Duminica Sfintei Cruci
Dragii mei, fiecare dintre noi, poate vedea pe MANTUITORUL şi poate trai asemenea clipe dumnezeiesti.
Credinţa, Dragostea, Nădejdea, Mila, Iubirea faţă de Aproapele,Împlinirea celor 10 Porunci Dumnezeiesti, toate sunt trepte care ne ajuta sa urcăm cu sufletul şi cu inima, la Domnul si Mântuitorul nostru Iisus Hristos, la Maica Pururea Prea Curata Fecioara Maria, şi să aducem Slavă, Cinste şi Închinare, acum şi pururea şi-n vecii vecilor ,AMIN ! 
                                                       Cu dragoste, Maria.

Un comentariu: