sâmbătă, 18 aprilie 2015

GÂLCEAVĂ PE CER ! ZGOMOT DE AVIOANE DE LUPTĂ !

                                                18 Aprilie 2015 ora 6,38 dimineaţa !

                                                                      Dragii mei, 

În această dimineaţă ,m-am trezit într-un zgomot asurzitor, ca de avioane multe pe Cer.
Nu vedeam decât un Cer de noapte albastra, cu ochii închişi fiind.
Dar aud un glas cae îi spune cuiva nevăzut , îi spune aşa :

                  "Eiii, Eiii,Eiii !
                Ia să te uiţi pe Cer ! 

Iar glasul celălalt îi răspunde cu lehamite, adică plictisit şi fără de nădejde:
          
               Gâlceavă  pe Cer !
            Da ! Gâlceavă  pe Cer !"

După care,totul se pierde ca un ecou, iar eu aud în continuare vuietul de Avioane, dar fără ca sa le pot vedea. Cerul mi se părea gol, dar Avioanele făceau zgomot de parcă ar fi fost deasupra caselor.
Dragii mei, vă gândiţi şi voi la ce mă gândesc eu ?
Oare chiar să se dea startul celui de-al 3- lea  Război Mondial ?
                  Saab ne oferă avioane de luptă noi, la preţul la care americanii ne ...
Să ne ferească Bunul Dumnezeu si Maica  Domnului, căci la un asemenea Război din zilele noastre, oamenii vor cădea ca găinile ,prin tot locul.  Dar să avem Credinţă tare în Bunul Dumnezeu şi-sn Măicuţa  Domnului, să facem fapte bune, să ajutam pe Aproapele nostru, si sa implinim cu dragoste Poruncile Domnului, si vom fi ocrotiti de tot răul din jurul nostru.
                            Cu dragoste, Maria.   
 

2 comentarii:

  1. Nu mai e decat un pas sa se aprinda scanteia razboiului mondial, ca deja pregatirile sunt in toi zi si noapte.Deja peste tot auzi numai zvonuri,si amenintari la greu din partea Federatiei Ruse!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca iese presedinte madam Clinton, treaba e ca si facuta; arde de dorinta de a aduce ISIS mai aproape de Romania-a terminat de distrus Orientul ,ijlociu, tocmai bine se apuca de estul Europei.

    RăspundețiȘtergere