vineri, 17 aprilie 2015

O ALTĂ MINUNE A MAICII LUI DUMNEZEU !


Repostare !     
                                 
                                                               
                                                                10  MAI  2013  dimineata !


                                              HRISTOS  A  INVIAT , FRATI  SI  SURORI ,INTRU DOMNUL !

Asatazi dimineata, mergeam la SFANTA BISERICA  iar in calea mea  ,imi scoate  MAICA DOMNULUI, pe O Crestina de alta etnie, care spune ea, că s-a pocait şi că nu merge la Biserica Crestin Ortodoxă..
La doar  3 case de mine, traia o femeie in varsta si foarte bolnava, impreuna cu cei doi fii ai ei, unul de 30 ani şi handicapat, iar altul de 40 ani, un betivan ordinar si un scandalagiu.
Aceasta femeie de 73 ani, locuia intr-o camera insalubra, alaturi de cei doi fii ai ei, in doar 2 paturi.
Ea (DUMNEZEU , sa o odihneasca, ) avea o pensie, si de fiecare dată cand venea pensia, era batuta de cei doi fii ai ei, pana chemam salvarea.
Acum, dupa multe suferinte a doua zi de PASTI, si-a dat DUHUL in mainile lui DUMNEZEU.
Eu am aflat, după ce a trecut de 2 zile, ca a murit.
Si aceasta crestina care m-a oprit astazi, mi-a spus ca de ce nu-i spun PREOTULUI, sa faca apel la mila credinciosilor, ca sa strangem bani de inmormantare, caci bătrâna sta de o saptamana   la Morga spitalului, si nu are cine s-o ingroape.
Cu inima stransa, cu emotii, i-am urmat sfatul, si am gasit intelegere la PARINTELE care s-a oferit, sa-i faca toata SLUJBA de înmormântare  GRATIS .
 Iar credinciosii  aflati in SFANTA BISERICA, au contribuit fiecare dupa putere, si aşa am reusit sa strang suma necesara, pentru sicriu  si pentru tot ce mai trebuia, ca sa o putem scoate  de la Morga spitalului, unde era intinsa goala pe jos, pe cimentul rece,  si sa o inmormantam crestineste.
Maine dimineata voi merge la SPITAL cu inca o crestina, si vom face toate cele necesare, apoi cu o masina speciala, o vom duce  la CIMITIR, unde PARINTELE va savarsi SLUJBA DE INMORMANTARE.
La SFANTA BISERICA, nu se mai putea merge, caci deja corpul ei, intrase in putrefactie nefiind tinut  la frigider, deoarece  nu exista asa ceva, la noi la TECUCI.
Mortii  sunt pusi  goi  pe ciment, si sunt udati cu furtunul cu apa rece, periodic, pana vine cineva din famile ca sa-i ridice.
Si cum a trecut  aproape o saptamana, va inchipuiti  fratilor  cam cum arata  un trup, chiar imbalsamat fiind tinut, numai pe ciment la rece.
Dragii mei, v-am scris despre aceasta  MINUNE, caci O MINUNE este, deoarece s-au strans bani  in SFANTA BISERICA, în SFANTA ZI A IZVORULUI  TAMADUIRII, PRAZNICUL  MAICII DOMNULUI, şi nu spre lauda am scris , ci pentru ca si voi, ori de cate ori va cere cineva ajutorul, sau chiar din proprie initiativa, sa faceti fapte bune, sa nu dati inapoi  niciodata, oricat de greu vi s-ar parea.
Eu  nu a trebuit decat  sa deschid gura, iar restul, MAICA DOMNULUI  a facut ; mi-a deschis toate usile de care aveam nevoie, si mai ales, MAICA DOMNULUI  a deschis  inima  credinciosilor, caci  de bunavoie si cu dragoste, veneau la mine sa-mi dea cate un banut ca sa o inmormantam  in locul de veci, pe roaba SA Ileana, pentru care ma rog  sa-i ierte DUMNEZEU toate pacatele, pentru cat a suferit alaturi de acesti doi fii, care o bateau zilnic, de o bagau in spital.
FRATILOR !
 Faceti BINELE cu toata inima si cu tot sufletul, si multe, foarte multe pacate, vă va ierta BUNUL DUMNEZEU.
Iar MAICA DOMNULUI vă va ocroti, cu MILA SI DRAGOSTEA SA, pe voi toti si pe cei dragi, voua.

                                         Cu dragoste,
                                                             Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu