duminică, 26 aprilie 2015

MAICA DOMNULUI CU PRUNCUL ÎN BRAŢE , ŞI SFÂNTUL MARE MUCENIC GHEORGHE , ÎN CAMERA MEA !

                                         25  Aprilie 2015 , ora 7,17 dimineaţa !

                                                    

                             Icoane - Maica Domnului
                                                                              Dragii mei, 

Astăzi  dimineaţă trează fiind, mai stăteam puţin în pat.
Priveam cu ochii închişi plafonul de deasupra patului meu, deoarece acolo se misca o umbră densă, nedefinită.
Închid ochii dragii mei, si văd O  Mare Minune !
Văd dragilor pe MĂICUŢA  DOMNULUI  cu Pruncul IISUS pe braţul stâng, ce straluceste  cât o  mie de Sori la un loc.  

 Prea Sfânta  Născătoare de Dumnezeu, cu Pruncuţul Iisus Hristos pe braţul stâng, arăta ca în această Sfântă Icoană.

                                    Description Maica Domnului cu pruncul Isus.jpg..

Stralucirea  MAICII  DOMNULUI cu Pruncul  Iisus, era aurie si orbitoare.
Pe lângă Maica Lui Dumnezeu,trece o umbră mai mare, si ajunge la distanţă nu prea mare în faţa Maicii, si ca si cum s-ar scutura de o ceaţă densă, vedeam cum, în faţa Maicii Domnului stă SFÂNTUL  MARE  MUCENIC  GHEORGHE,PURTĂTORUL  DE  BIRUINŢĂ.
                             sfantul gheorghe..

Sfântul MARE MUCENIC GHEORGHE a trecut din spatele Maicii, în faţa Ei, la mică distanţă şi a rămas pe loc.
Totul se petrecea la doi metri înălţime de patul meu.
Priveam cu ochii închişi, strălucirea şi Minunea Dumnezeiască de sub plafonul camerei mele.
Lacrimile-mi curgeau fără voia mea; erau lacrimi de bucurie si de fericire. 
Aşa cu lacrimi şiroaie pe obraji, am mulţumit MAICII  DOMNULUI, pentru aceasta MARE MINUNE si mare bucurie pe care mi-a dăruit-o ,şi I-am promis că voi face tot ce-mi va cere. 
După doar circa 5 secunde ,totul a dispărut ca şi prin topire.
Dragii mei, fiecare dintre noi poate trăi asemenea Minuni , dacă vom avea CREDINŢĂ  în Dumnezeu, dacă vom împlini PORUNCILE  DOMNULUI, dacă ne vom iubi Aproapele, dacă vom face Milostenie cu cei săraci,etc.
Astfel vom dobândi  un loc bine  meritat în Împărăţia  Lui Dumnezeu.
                                      Cu dragoste, Maria. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu