sâmbătă, 18 aprilie 2015

MAICA DOMNULUI , STĂ DE VORBĂ CU PRUNCUL IISUS HRISTOS , ÎN GRĂDINA RAIULUI !

                                                 8 Aprilie  2015 ,ora 21,10 !

                                    Dragii mei, 

În această seară , după ce am venit de la Sfanta Biserică, unde s-a săvârşit Sfanta Denie, am deschis calculatorul si am inceput a scrie. 
Brusc aud glas dragilor, care spune aşa :

                "Eu  văd toate câte scrii !

Moment în care ,văd sus în CERUL  SFÂNT, un CER ca de oglindă, bleu senin si stralucitor, văd O  GRADINĂ  verde, cu flori dumnezeiesti de frumoase, in mijlocul cărora stătea PREA  SFÂNTA  NĂSCĂTOARE de DUMNEZEU, cu Pruncuţul Iisus  Hristos  în braţele Sale.
                      ..
În următoarea clipă dragii mei, aud glasul  MAICII  LUI  DUMNEZEU, care vorbeste cu FIUL  Ei mult Prea Iubit din braţele Sale, şi-I spune aşa :

              "Hai să strângem toate  şi să mergem la Ziua Pătimirilor Tale.
Îmi pare rău că pieptul Lumii....!"

                Apr 6 by Christopher Randolph
Iar Măicuţa  Domnului nu mai continuă, si eu văd în faţa ochilor mei, pe IISUS  HRISTOS în carne si oase, răstignit sub Bolta Cerească.  
Un alt glas spune :

                "Împărăţia  Ta şi  Glob....!"

Şi-mi dau lacrimile fara sa vreau dragii mei, văzându-L pe IISUS  HRISTOS rastignit si pe Cer şi pe Pământ.
În fiecare an, si de fiecare dată în Postul Sfintelor PAŞTI, Domnul nostru Iisus Hristos, se răstigneste iar şi iar, pentru ca noi sa ne întoarcem la El, trup si suflet, inimă şi cuget.
Dragii mei, să fim pe deplin încredinţaţi, că tot ce facem , tot ce gandim, acolo Sus, Domnul nostru Iisus  Hristos vede si aude tot şi toate.  
Să ne rugăm Maicii Lui Dumnezeu, ca să ne acopere cu Prea Sfânt Acoperământul Său, si sa ne apere de cu Rugaciunile Ei Prea Sfinte, acum şi pururea şi-n vecii  vecilor,Amin.
                             Cu dragoste,Maria.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu