sâmbătă, 11 aprilie 2015

CUM A ÎNVIAT DOMNUL ? CUM A IEŞIT MÂNTUITORUL DIN MORMÂNT ? AFLAŢI AICI DRAGII MEI !

     c.                                
             ÎNVIEREA  DOMNULUI !
           CUM  A  ÎNVIAT  DOMNUL?
      CUM  A  IEŞIT  DIN  MORMÂNT ?
                                                          Dragii mei ,
După ce am văzut pătimirile  şi răstignirea Lui Iisus  Hristos ,văd dragii mei , Sfanta Cruce cu Iisus rastignit, cum apare chiar în camera mea ,sub plafonul camerei mele.
                            
         
                                  National/International
Iisus stralucea orbitor de tare, in mijlocul unui Soare auriu, si era tot rastignit pe Sfanta Cruce.
Lacrimile îmi curgeau de bucurie si de fericire, când aud glas din Cer, care spune aşa :

     Căci aşa a dat Bunul Dumnezeu, Învierea ! 
                      După care , dat-u-Sa ,Moartea şi Învierea Lui.  
                         
Şi văd dragii mei, văd chiar în faţa mea pe Domnul nostru Iisus Hristos, la Mormântul Său, cum se ridică din Mormânt.
                       主の復活のイコン(黄泉降り)

O LUMINA albă orbitoare  care a venit din Cer , a invadat totul împrejur, a acoperit  Sfantul Mormânt ,apoi văd pe IISUS HRISTOS, înconjurat de aceasta Lumină, ce era deasupra Mormântului în care a fost pus.
Iisus Hristos, avea pe El o cămasa alba ,lunga pâna la călcâie,  iar în Mâna Sa dreaptă, ţinea un Baston alb si lung ,în care Se sprijinea.

Iisus statea pe marginea gropii , stătea în picioare, ca şi cum ar vrea sa se odihneasca puţin; iar Groapa in care a fost pus IISUS, era acoperita cu Doua Pietre foarte mari, rupte ca din stâncă.
                          THE ANGELS OF GOD ASCENDING AND DESCENDING UPON THE SON OF MAN
Iisus fratilor, atinge cu Bastonul Piatra din stânga, iar Piatra, se rostogoleste spre stanga.
Apoi atinge cu Bastonul şi Piatra din dreapta de pe Mormânt, iar Piatra ,se rostogoleste spre dreapta.
Acum, MORMÂNTUL  era descoperit, IISUS  a dat Pietrele la o parte, doar prin atingerea cu BASTONUL de LUMINĂ.
Iisus Hristos fratilor, era desculţă si era total cuprins într-un NOR  oval, auriu stralucitor.
Acest Nor oval auriu si stralucitor foarte, care L-a prins pe IISUS  in mijlocul lui, ÎL  ţinea pe Mântuitorul deasupra gropii .
La rândul lui, Norul auriu cu Iisus in mijlocul lui, era inconjurat de O  LUMINA alba, orbitor de stralucitoare.
Scumpul nostru MÂNTUITOR, a iesit din groapă, asa cum era ea închisă şi păzită de soldati. După ce a iesit din Mormant, atunci a dat IISUS cele doua bucati de stâncă, deoparte, numai prin atingerea cu Bastonul de Lumina. IISUS  a iesit din MORMÂNT prin Pietrele ce-I acopereau Mormântul, astfel încât ,nimeni din cei care păzeau Mormântul, nu L-au văzut.
MÂNTUITORUL stralucea de Lumina alba ,cât o mie de Sori la un loc.  
În clipa următoare dragii mei, ÎL  văd pe IISUS  HRISTOS cum priveste cu ochii Săi ,ce erau precum albastrul senin al Cerului, priveste spre Răsărit.
Apoi ,văd în inima Pământului dragilor; aici în inima Pământului , într-un nor alb orbitor de stralucitor, stă DUMNEZEU   TATĂL  CEL  CERESC , cu Mâinile Sale întinse spre Fiul Său mult Prea Iubit,şi-L cuprinde cu ele; Îl îmbrăţişează ca un Părinte si ca un Dumnezeu  Atotţiitor si a Toate Făcător.

  
                                         Dumnezeu-Tatal
DUMNEZEU  TATĂL ,Îşi îmbraţiseaza Fiul  si totul e o stralucire orbitoare.
 După care , Iisus rămâne din nou singur ,si-L văd dragilor, cum coboară si mai adânc în inima Pământului, ca pe niste trepte ,iar aici, apuca de mâini pe stramosii nostri, pe ADAM  şi EVA, îi trage afara la Lumina orbitoare, deoarece aici era întunericul cel mai de desupt.

                     主の復活のイコン(黄泉降り)
                                    

Aud glasuri multe care ÎL  strigă pe IISUS, care ÎL imploră să-i scoată afara din Iad ; iar MÂNTUITORUL ,cu ambele Mâini, scoate pe fiecare din IAD, îi trage la LUMINA alba orbitor de stralucitoare, ce era în spatele LUI.
                                           Dragii mei, 

Să nu vă îndoiţi de toate câte eu am scris aici! Nu de la mine am scris, ci numai cu VOIA  si cu PUTEREA  DUHULUI  CELUI  PREA  SFÂNT. 
Am trait cu adevărat ceea ce am scris, si am fost uimita de toate câte am văzut si am auzit, pe parcursul a 18 ani de zile.
V-am spus toate acestea fratilor, pentru ca si voi sa va bucurati si sa fiti convinsi de RASTIGNIREA  şi ÎNVIEREA  LUI  HRISTOS.
Daca până la Sfintele Pasti de anul acesta, voi mai vedea ceva si auzi ceva, in legatura cu acest articol, voi mai reveni pe parcurs si voi completa cu tot ce apare nou.
Iisus Hristos S-a jertfit pentru mântuirea noastra, să aducem si noi fratilor, drept JERTFA Dragostea  şi bunatatea inimii noastre, precum şi  milostivirea sufletului nostru,faţă de DUMNEZEU si MAICA  DOMNULUI ,faţă de Aproapele nostru.
                              Cu dragoste si cu preţuire, 
                                                       Maria.

3 comentarii:

  1. ATI SCRIS: IISUS HRISTOS ERA DESCULŢĂ,DACĂ RECITIŢI TEXTUL CU ATENŢIE.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne Iisuse Hristoase, multumim pentru toate cate ai facut pentru noi oamenii! Tata, Fiule si Duhule Sfante, Slava Tie Preasfanta Treime!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te iubesc doamna Maria !Sfânta Treime si Maica Domnului să te ocrotească, să iti dea ce ai nevoie ,ca mult m-ai bucurat cu această postare !

    RăspundețiȘtergere