joi, 23 aprilie 2015

S - A ADEVERIT ! VULCANUL A ERUPT PE NEASTEPTATE , AŞA CUM AM SCRIS !

  1.                                                  Dragii mei, 
    Din nefericire pentru locuitorii din Chile ,zona Ensenada , VULCANUL  CALBUCO , care era inactiv de aproape 50 de ani, a erupt brusc, şi i-a luat prin surprindere pe locuitorii de acolo. 
    Oamenii din împrejurimi, au părăsit case si tot ce aveau ,si au fugit cât mai departe de VULCANUL URIAŞ, care a erupt cu totul neaşteptat.
    Să nu vă îndoiţi dragilor ,niciodată de ceea ce scriu, căci nu de la mine scriu, ci numai de la DUHUL  CEL  PREA  SFÂNT.
    Şi toate câte scriu, aţi văzut deja că, în timp se adeveresc !
    Iată dragii mei, dacă mai era nevoie ,si DOVEZILE : 
    protv.md  › International
    Alerta in Chile: Un vulcan a erupt pentru prima data in ultimii 50 de ani - VIDEO; MOTIVUL pentru care lui Ronaldo i se refuza banderola la Real Madrid!
  1. www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Extern/International/Alerta...   Cached
    VIDEO. Alertă roşie în Chile: un vulcan a erupt pentru prima oară în 50 de ani Este alertă de cel mai înalt grad în Chile, unde vulcanul Calbuco a erupt ...

    "Alerta rosie": Un vulcan a erupt prima data dupa 1961. Populatia fuge panicata (Video)81463645_eruptionvillarricavulcanchile.jpg

    "Alerta rosie": Un vulcan a erupt prima data dupa 1961. Populatia fuge panicata (Video)

    Guvernul chilian a decretat miercuri "alerta rosie", dupa eruptia neasteptata a vulcanului Calbuco, din sudul tarii, inactiv de 43 de ani, dispunand evacuarea populatiei pe o raza de 20 km.

    "In prezent, zona de evacuare din jurul vulcanului Calbuco este de 20 km. Politia a dat deja instructiuni si a inceput evacuarea", a explicat ministrul de Interne Rodrigo Penailillo, intr-un mesaj public transmis la Santiago, relateaza AFP si Reuters.

    Primele informatii oficiale faceau referire la o zona de excludere de 10 km.

    Ministrul chilian nu a furnizat informatii privind numarul de locuitori care vor fi evacuati. Operatiunea de evacuare a inceput in zona Ensenada, unde traiesc 1.500 de persoane, a precizat ministrul.

    Eruptia, care a inceput in jurul orei locale 18.00 (21.00 GMT), s-a produs in mod neasteptat, in conditiile in care in ultimele zile nu s-a detectat activitate vulcanica.

    Un locuitor care traieste in Ensenada, la circa 10 km de vulcan, a declarat ca el si familia lui au fugit cand a erupt vulcanul. "A sunat ca si cum un tractor cu remorca ar fi trecut pe drum... Am lasat totul in urma, mi-am luat copilul, cainele si am urcat in masina cu sotia", a povestit Trevor Moffat.

    "Toti vecinii erau afara, multi tineri plangeau. Genul de reactie de tipul Armageddon", a mai spus el.

    Miercuri seara, deasupra vulcanului se ridica o coloana de fum alb si cenusa in forma de ciuperca, vizibila de la zeci de kilometri, dar primele informatii nu indica o scurgere... mai mult

    Joi, 23 Aprilie 2015, ora 07:16
    Iar aici, am repostat articolul  meu, din 28 ianuarie 2015, referitor la VULCANUL care a erupt acum în Chile.
     

         miercuri, 28 ianuarie 2015 

   UN  CUTREMUR   INTENS , SAU  UN  VULCAN  CARE  VA  ERUPE , ÎN  MOD  CU TOTUL  NEASTEPTAT ?

               Noapte  de 27  Ianuarie 2015, ora 23,55 !


                                            Dragii mei, 

Doar ce am terminat de scris la articolul anterior, căci în următorul minut s-a petrecut altceva.
Desi eram in faţa calculatorului, totusi nu eram ,in acea clipă.
În următoarea clipă dragilor ,  nu mai eram la calculator, ci sub Cerul liber, spre Sud -Vest ,lângă un perete mai înalt ca mine, perete ce arăta ca o  stâncă.


Brusc a început un CUTREMUR  ameţitor.
Peretele din piatra, stânca  pietroasa, a  început a se clătina tare, asa cum se misca valurile  Mării  Negre.
Era chiar ameţitoare, miscarea muntelui de piatră. 

Dragii mei, eu nu stiu unde anume va avea loc acest Cutremur care va clatina si stâncile de piatra, dar cu siguranţă din nefericire vom auzi de el.
Ceea ce stiu dragii mei, fără nicio îndoială, este faptul că, ROMÂNIA este ocolită de CUTREMURE devastatoare, si de tot ce inseamna cu adevărat Dezastre . 
             Nu spun că nu vor fi Cutremure si in ROMÂNIA, care ne vor cutremura la propriu . Vor avea loc astfel de Cutremure, în ŢARA noastra.
Dar acestea, nu vor fi atât de mari, încât să fie pierderi de vieţi omenesti. 
Acest Cutremur ,pe care l-am văzut si l-am trait eu cu sufletul ,in această noapte , cutremura  muntele de piatra.
Ca o platforma de piatra la orizontal ,arăta ceea ce am văzut. 
Dragii mei, poate fi vorba si de vreun VULCAN care se va trezi brusc, si va clătina vârful muntelui stâncos !
Vom trai si vom vedea.
 Sa nu va temeti dragii mei, nici de Cutremure si nici de oameni. Ci numai de DUMNEZEU, ca sa nu-L mâniem cu faptele  noastre ,mai puţin placute ,si mai putin bune.
Daca respectam si implinim PORUNCILE  DOMNULUI, nu avem a ce ne teme !
                                     Cu dragoste, Maria.     

Un comentariu:

  1. Multumesc frumos cititorilor ,care mi-au trimis stirea cu si despre VULCAN !
    Mă bucur din suflet că sunteţi activi pe Blog, si mai mult că, nu vă îndoiţi de ADEVĂRUL LUI DUMNEZEU ,pe care eu Îl scriu cu infinită dragoste,aici pe Blog, pentru voi dragii mei cititori !
    Cu dragoste, Maria

    RăspundețiȘtergere