luni, 6 aprilie 2015

LUNA ROŞIE CA SÂNGELE, PE UN CER NEGRU INTENS , DUPĂ CARE S - A FACUT ALBASTRA CA APA MĂRII !

                                                     Zori de 6 Aprilie 2015, ora 6,15 !

                                               Dragii mei , 

                     Astăzi dimineaţă în zori, o Lumina alba stralucitoare foarte , mă trezeste , iar Cerul noptii se lumineaza foarte, si pe Bolta Cerească , văd dragii mei LUNA  roşie ca sângele!
Nu era mare ca si dimensiuni, dar era roşie ca aceasta :
 
                                             LUNA ROSIE 2014 SEMNIFICATII – ECLIPSA DE LUNA PE 15 APRILIE .....
În jurul ei, pe un spatiu circular întins, LUNA  roşie ca sângele, avea un auriu orbitor de stralucitor, ca aceasta de mai jos :

                                       Golden_Heart)sirius(o planeta mai mare de cat soarele)..

După auriul de Soare, din jurul LUNII  sângerii foarte, a apărut un cerc verde crud, verde ca de smarald, care pulsa în jurul LUNII roşii.
Aşa arata Cercul ca şi culoare, din jurul LUNII sângerii, care era asezat, după auriul în care se scălda LUNA  roşie: 

                                 ..
Un astfel de verde, era sub forma de Cerc, după auriul de Soare, în care se scălda LUNA  de sânge.
Totul a durat câteva secunde, după care CERUL s-a întunecat , s-a facut negru ca abanosul , iar LUNA roşie ca sângele, a devenit Albastră, precum apa Mării. 
Aşa ca în imaginea de ma jos :

                                 .

Simteam un fior rece in tot trupul meu, privind cu ochii închişi la LUNA  albastra, de pe Cerul negru total.

Dragii mei, eu nu stiu ce înseamnă toate acestea, dar cred eu,asa simt eu în suflet, că nu va fi ceva tocmai bun pentru omenire,pentru întreaga Planetă.
Dragii mei, să nu ne lăsăm prada cumplitului Diavol, care ne amăgeste cu plăcerile lumesti. Ci să incercăm din dragoste ,ca să împlinim Poruncile Domnului, şi să nu ne abatem de la ele, de-ar fi ca să plătim cu propria viaţă împlinirea lor.
Nimic nu luăm cu noi fratilor ! Numai Credinta in Bunul Dumnezeu şi-n Maicuţa Domnului, numai faptele noastre bune,făcute pentru cei necăjiţi, acestea ne vor fi Calea ,spre mântuirea sufletului nostru.
                                                     Şi tot cu dragoste, ca întotdeauna, Maria.

Un comentariu: