marți, 14 aprilie 2015

LUMINA ÎNVIERII , ÎN MÂNA TATĂLUI CERESC !


                                               13  Aprilie 2015, ora 9,36 dimineaţa !

                               HRISTOS  A  ÎNVIAT !

                             Dragii mei, 
           .

Dragii mei, în timp ce Preotul săvârşea Sfânta şi Dumnezeiasca Liturghie, ceva uimitor se întâmplă, sus pe cupola interioara a Sfinte Biserici.
Părintele ieşise cu Sfintele Daruri în mâinile sale,în faţa Sfintelor Uşi Împărăteşti, iar noi cei din strană, cântam :

                         "Am văzut Lumina Cea adevărată,
                             Am primit Duhul Cel Ceresc,  
                                           Am aflat Credinţa, Cea adevărată, 
                      Nedespărţite-i Sfinte-I Treimi, închinându-ne .
                      Că Aceasta ne-a mântuit pre noi ".

În această clipă dragilor, Îl văd pe DUMNEZEU  TATĂL CEL  CERESC , deasupra  Uşilor Împărătesti, cu Mâna Sa dreaptă ridicată, Mână ce-I era total cuprinsă în mijlocul unei flăcări de un alb orbitor de stralucitor.
                   .
Închipuiţi-vă dragilor, o flacară precum cea de la lumânare, sub acea formă , de un alb orbitor, ce era în jurul Mâinii ,Dumnezeului Tatăl Cel Ceresc.                

În mijlocul unei astfel de Lumini  stătea Mâna  Lui Dumnezeu  Tatăl Cel Ceresc .
Dragii mei, DUMNEZEU  TATĂL  Cel Ceresc , arăta  exact aşa cum Îl cunoastem cu toţii, si se afla în mijlocul norilor albi si pufoşi.

Iar LUMINA  CEA  ADEVĂRATĂ , de care noi ne bucurăm şi care ne mântuieste sufletul, era în Dreapta Tatălui Ceresc .
Şi noi fratilor, să ne închinăm Prea Sfintei Treimi, pentru ca LUMINA  CEA  ADEVĂRATĂ din Mâna Tatălui Ceresc, să se pogoare si deasupra noastra si a celor dragi noua, ca sa ne ocrotească şi să ne mântuiască sufletul.
Aşa să ne ajute Bunul Dumnezeu şi Maica Domnului, Amin !
                                                               Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu