luni, 20 aprilie 2015

CONTINUARE ! SUFLETUL MĂRIOAREI ZĂVORANU , FERICIT ÎN SFERELE CERESTI !

                                          20  Aprilie 2015, ora 4,10 zori de zi !

                                                                Dragii mei, 

                                HRISTOS  A  ÎNVIAT !

Astăzi în zori de zi , mă trezeste O Lumină albă orbitor de stralucitoare, care mă face sa tresalt tare pe pat, şi astfel cu ochii închişi, văd cum se deschid Cerurile, iar în Ceruri văd Lucruri Tainice ale Lui Dumnezeu.
Vedeam dragii mei, un Cer albastru violet si catifelat, în Cerul din Cerul nopţii  firesti.
                                    curcubeu dublu.

Aşa arăta Cerul din Cer, de un albastru violet ca în poza de mai sus, excluzând Curcubeul.

              În mijlocul acestui Cer albastru violet, care a coborât anume, foarte aproape de Pământ, se succed Sfere de Lumini multicolore şi orbitor de stralucitoare, precum în poza de mai jos.       
        
                                      Crugul Pământului.

Deci, pe un fond albastru violet stralucitor, care coborâse deasupra Pământului, la foarte mica distanţă de Pământ, cam pe unde zboară avioanele, vedeam puzderie de Sfere luminoase, de toate culorile Curcubeului, unele mai stralucitoare decât altele, şi care SFERE pulsau, respirau!
Aceste SFERE dragii mei, erau prinse una de cealaltă ca într-o pânză de păianjen cu stralucire de rouă.
Începând de la 7 -8 sfere, până la câteva zeci de Sfere, cuprindea o astfel de pânză ca de rouă, ce plutea şi pulsa în atmosferă, respectiv în Cerul albastru violet.
Cele mai multe, aveau câte un cerculeţ auriu la mijlocul lor, şi aveau forma unui ochi. 
Ca în poza de mai jos, cu aproximaţie. 
Ceea ce se vede în poza de mai jos, sunt suflete care nu s-au urcat încă în Cerurile Lui Dumnezeu, nevăzute de noi.


                     .

.
În mijlocul unor astfel de Sfere dragii mei, pe un Cer albastru violet catifelat, zâmbea fericită, privind în jos spre Pământul pe care îl lăsase în urmă, MĂRIOARA  ZĂVORANU !

 marioara zavoranu
..
 .
Dacă ieri dragii mei, scriam despre MĂRIOARA  ZĂVORANU, că este speriată si tristă în Lumea de Dincolo, astăzi vă spun dragii mei, că Sufletul aceste femei care a plecat prea devreme dintre noi, este fericit acolo în Ceruri si este înconjurat de multe Lumini strălucitoare, si de Sufletul celor dragi ei, cu ,care s-a întâlnit în Ceruri.
M-am rugat mult la Mântuitorul şi la Maica Domnului, ca să linistească Sufletul acestei femei, si sa-l odihnească alături de toţi Drepţii Săi.
Şi iată dragii mei, că astăzi în zori, chipul VIU al Mărioarei Zăvoranu, aşa în carne şi oase, doar capul si gâtul vedeam, stralucea de Lumina si de fericire,în mijlocul celorlalte suflete, care au primit-o cu dragoste si cu stralucirea dumnezeiestii LUMINI a  Învierii Lui Iisus Hristos.  
La Răsărit vedeam toate acestea, iar stralucirea chipului Mărioarei Zăvoranu, se asemăna cu o raza de lumină ce ne intra în casa prin ferestrele închise.
Dragii mei, dacă avem Dragoste de Dumnezeu si de Maica  Domnului, si ne rugam din toată inima si din tot sufletul, Rugăciunea noastra este auzită acolo Sus în Ceruri, şi ne este împlinită după Credinţa noastra şi după bunătatea inimii noastre.
Dacă aici pe Pământ ,lumea fiicei Mărioarei Zăvoranu s-a întors pe dos, acolo Sus în Ceruri , sufletul MĂRIOAREI ZĂVORANU, şi-a găsit pacea şi linistea ,în rândul Drepţilor Lui Dumnezeu.
Pentru câte a tras de la fiica ei, pentru suferinţa trupească cât a trait pe Pământ, sufletul Mărioarei Zăvoranu, s-a îndepărtat de Pământ, şi este Sus în Sferele Ceresti, este fericit si luminat, şi va rămâne în aceste Sfere ,până la împlinirea celor 40 de zile de la trecerea sa la DOMNUL, după care, va fi dus de Îngerul Păzitor, în faţa MÂNTUITORULUI IISUS  HRISTOS, care va hotărâ unde se va odihni acest suflet, până la Judecata Universală, care este foarte aproape ca şi timp. 
Dragii mei, fiţi buni şi milostivi, aveţi grijă de Aproapele, si de strain si de dusman, rugaţi-vă mai întâi pentru acestia, şi apoi pentru voi, si astfel ,veti dobândi un loc plin de fericire vesnică,în Împărăţia Lui Dumnezeu. AMIN ! 
                                       Cu dragoste, Maria. 
 

6 comentarii:

  1. Sorry, asta nu cred si nici nu se intampla asa. Dar nu mai conteaza....

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat ti-a dat Oana?Se pare ca destul incat sa te intorci la 180 de grade cu "viziunile" tale despre maica-sa......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ţi-am publicat cuvintele tale, ca să vezi cât de ridicol esti ! Nu am nevoie sa crezi, ci faci exact cum te indeamna inima si sufletul tău. In acest caz, rău te-a îndemnat !

      Ștergere
  3. Izvorul din care bei apa uneori e tulbure macar lasa apa sa se limpezeasca si mai apoi da si la altii sa bea doar un sfat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IZVORUL din care eu beau APA VIE si care ma ajută ca să pot vedea cele nevăzute si să aud cele neauzite, întotdeauna, dar absolut întotdeauna ,APA este cristalină ,şi cine bea din ea, şi crede în sfinţenia ei, nu va mai înseta niciodată ! Toate câte scriu eu, nu vin din vreo apa tulbure din când în când. Ci vin din APA VIE a Lui Iisus Hristos. Vin din PUTEREA DUHULUI CELUI PREA SFÂNT, care îmi îngaduie a vedea si a auzi ,cele nevazute si cele neauzite in mod firesc. Aici nu-si are locul Izvorul cu apă tulbure. Numai cei care se indoiesc se adapa din apa tulbure a izvorului, precum si din amăgirea diavolului.

      Ștergere
  4. Eu va cred, Marioara era un suflet inalt care a incercat dar nu a reusit sa rupa legaturile fiicei sale cu tiganii.
    Zbuciumul initial s-a datorat situatiei lasate in urma, fericirea ulterioara se datoreaza
    nivelului la care a ajuns si a detasarii de situatia de pe Pamant.

    RăspundețiȘtergere